Turhat katuremontit.

Rusoposkinen inkkari

Kyllä on älyttömiä nuo suunnitelmat keskustan katujen yksisuuntaistamisesta. Ehdoin tahdoin yritetään ihmisten liikkumista hankaloittaa. Nykyäänkin varsinkin arkipäivisin esim. Savonkadulla jakeluautot pysähtyvät keskelle katua kuormaansa purkamaan niin että vain toista kaistaa mahtuu kulkemaan. Näiden älyvapaiden uudistusten jälkeen se koko väylä olisi tukossa kun kaistojakin olisi vain se yksi. Siinä sitä sitten odoteltaisiin perässä. Jonoja kertyisi ja pinna kiristyisi yhdellä jos toisellakin. En myöskään ymmärrä sitä että niitä muutoksia perustellaan kevyen liikenteen sujuvuuden paranemisella. Itse olen keskustan liikennettä havainnoinut sekä autoilijan, pyöräilijän, että jalankulkijan ominaisuudessa, eikä siinä mielestäni mitään ongelmallista ole. Kyllä sinne autojen sekaan pyörälläkin mahtuu kun vain ottaa sen oman tilansa. Ei siellä tarvitse olemassaoloaan anteeksi pyydellä kun ajaa vain sääntöjen mukaan. Ja alle 12-vuotiaathan saavat ihan laillisesti ajaa jalkakäytävällä.

3

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raundo bautti

Aivan tyhjänpäiväistä puuhastelua ja rahan tuhlausta. Onnettomuuksia sattuu ratakadun ja parkatintien risteyksessä. Sinne liikenneympyrä eikä sellaista mikä on leimunmutkassa tavallinen ylinäkyvä ympyrä.

• ....

Moottoritie, pääse nopeammin paska kaupungin ohi!

• Eekös se

tämä teknillinen johtaja käännä viime syksynä Amsterdamissa tutustumasaa niihin erilaesiin puistonpenkkeihin. Eepä oo aenakaa "lehdykäisessä" kuulunna pallaatetta, mite koeponnistus onnistu. Virman(=veronmaksajiin) piikkiin! -Oottako muute huomanna, mite tämä kokoomuspamfletti ajjaa kaekenmualiman vööhyilyjä kaapunnin keskustan elävöettämiseksi;mutta kun ee oo porukkoo lorvimaan niin ee oo!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3354
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1934
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1689
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1507
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1488
    6. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1377
    7. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      9
      1361
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1197
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1085
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1082
    Aihe