Eilen alkoi hirvenmetsästys..täälläpäin paukkui illalla, oli jo pimeää. eli ammutaanko niitä pimeälläkin?
Onko olemassa joku kellonaikasääntö?
Ammutaanko pimeälläkin?
8
1453
Vastaukset
- hirvimiespohjosesta
ei pimeällä ainakaan meilläpäin pyydetä muutakuin vain haavakkohirviä muuten kaikki pyynti ajoittuu meil päivänvalon aikaan.
- 121212
Peurakausi alkoi kans, eli mahtoiko olla joku peurapassissa, valkohäntäkauris jahdissa. Tämä on illasta aamuun. Nuku rauhassa ei mitään hätään ja ihan normaalia. Itekin aion mennä ku vaan kerkiän.
- Akaan mies
Saattoi tuo "paukkuminen" liittyä sorsien tai hanhien metsästykseenkin... (Hanhet muuttavat öisin)
Peurojen kyttäämisessä harvoin kovin monia laukauksia yössä ammutaan (ei edes täällä Vesilahden naapurikunnassa). - almanakan hämärä
Ei ammuta.Pimeällä valoa ei ole lainkaan tai vain tähdet näkyvät.
Hämärässä voi vielä metsästää.Hämärä alkaa kun aurinko katoaa horisontin taa.Hämärä loppuu kun silmä ei näe kohdetta ilman apuvälineitä. - jumalan lahja
Lestadiolaiset saattavat harrastaa maantiemetsästystä. Onko teillä päin niitä stnan hulluja?
- jonkun pimeä on t...
Pimeyttäkin on monenlkaista, riippuen mistä asiaa tarkastelee. Sisällä sähkövalossa, ikkunasta katsottaessa ulkona näyttää pimeältä, mutta ulkona esim. sorsapassissa valoa taivasta vasten ampumiseen aivan riittävästi.
- messästäjä
Kyllä iso hirvi erottuu melko pimeässäkin, jossain pellon kulmassa voi hyvin loppuillasta passittaa.
- se olin minä taas
Suomussalmella juuri tuollaisessa peltometsästyksessä tuli vahingonlaukaus ja uhri menehtyi.Tapauksesta taitaa olla jo n.15v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204724
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741534Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2471404Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043