Keskiyölle!

kultapiiskutar

Minua jäi vaivaamaan vielä se asia, että näetkö miehen ottavan yhteyttä minuun enää koskaan? Kehotit minua vaikenemaan mutta johtaako sekään muuhun kuin etäisyyden kasvuun välillämme? Haluaako mies vielä kanssani ystävyyttä vai onko samantekevää menettää minut? Onko enemmän mahdollista kuin kollegiaalinen kaveruus? En saanut selvää vastausta tähän hyvin ahdistavaan asiaan, eli että olen hylätty julmin sanoin , vaikka kuvailit hyvin nykyisen tilanteen josta kiitos mutta entä tuleva!

15

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      teillä on taiteellinen paussi suhteessanne. kummankin on nyt kerättävä uusia ideoita, näen tämän teidän paussinkin tuottavan uutta otetta työhönne.
      näitäkin tunteita voi työllistää monella tavalla.
      kyllä te vielä juttuun tulette, mutta olisi varmaan parempi, että hän ottaisi sitten sinuun yhteyttä.
      teet itsestäsi mielenkiintoisen ja aikuisesti ajattelevan, kun et vaadi vastauksia häneltä. hän tulee sitten vapaaehtoisesti luoksesi, kun on siihen valmis.
      näen tämän ajan myös vaikuttavan kirjalliseen tuotantoon.

t: Keskiyö

• kultapiiskutar

Sitten varmaan kyse pitkästä ajasta jos kirjojakin tehdään... vuosia?
      Toivon mukaan ei. En ymmärrä ollenkaan miksei kykene vastaamaan eikä tapaamaan - sekin olisi aikuisellista ja luonnollista. En pidä siitä, että vain hänen ehdoillaan - en sellaiseen tule suostumaan jatkossakaan. Olisi oltava puheyhteys ja toisen kuuntelu ja tunteiden kunnioitus!
      Missä merkeissä hän tulee luokseni, onko se kaveruutta tai tulee enemmän?
      Näetkö että olisi sitten kyvykäs olemaan avoimempi?Onko tunteita minua kohtaan ja jos on miksi jättää minut herjaamalla eikä pahoittele!

• kultapiiskutar

En edelleenkään tajua syytä välirikkoon - onko tekosyy minun arvosteluni häntä kohtaan, ja taustalla muita syitä kuten sanoit, eli mies!?
        Jos tässä aikaa menee, ehkä minulle tulee joku mies elämääni? Ja hänelle joku? Tästä ei kannata odottaa mies- naissuhdetta koskaan?

• Hei
      niin ikävältä kuin se kuulostaakin, mutta ei sinun kannata jäädä häntä odottamaan.
      elämääsi tulee muitakin ihmisiä, heitä on jo ympärilläsi. tuon ystäväsi käyttäytyminen on valitettavaa, mutta hän on heikko tällä hetkellä. mukana vaikuttaa myös toisen miehen liehityksen, vaikka tämä ystäväsi ei niitä taka-ajatuksia välttämättä ymmärräkään. ei ainakaan toistaiseksi.

ei sinun kannata kiinnittyä vain tähän yhteen ystävää, silloin jarrutat muiden tunteiden ja suhteiden kehittymistä.

• kultapiiskutar

Mitä tapahtuu kun hän tajuaa miehen motiivit? Siis joku kaverinsa puhunut pahaa minusta ja estää yhteyttä?
      Luulisi että jos silmänsä avautuvat on järkytys ja tajuaa miten väärin toiminut suhteenikin?
      Nouseeko minulle eri mies rinnalle, ei koskaan tämä kollega miehenä?
      Hänelle et siis näe naisia?

• kultapiiskutar

vielä.. nouseeko tämä mies joka liehittelee pyöreähkönä, työtoveri? vaiko enemmän urheilullinen, eri alan ihminen? voiko vain yhden mieskaverin mielipide saada hänet kohtelemaan minua kuin pohjasakkaa!?Vai miksi äkkiä ystävyys vihollisuudeksi!

• kultapiiskutar
        kultapiiskutar kirjoitti:

vielä.. nouseeko tämä mies joka liehittelee pyöreähkönä, työtoveri? vaiko enemmän urheilullinen, eri alan ihminen? voiko vain yhden mieskaverin mielipide saada hänet kohtelemaan minua kuin pohjasakkaa!?Vai miksi äkkiä ystävyys vihollisuudeksi!

Vielä... onko tämä mies edes tulevassa koskaan muuta kuin platoninen kaveri, voiko olla enemmän, haluaako?Puhutko vuosien tauosta nyt?Onko joku muu tarkoitettu rinnalleni vai tulen olemaan aina yksin? Pitäisin tästä miehestä, mutta luulen ettei hänellä sellaisai tunteita koskaan tule olemaan minua kohtaan että olisi muuta kuin platonisuus? vaikka tunsin kyllä että olisi tavallista vahvempi fyysinenkin vetovoima! Aina vain yksinäisyyttä!

• Hei
      näen sinulle toki toisen miehen rinnallesi, mutta nyt ei vielä ole hänen aikansa.
      sinulla on tunteet sekaisin, etkä voi antaa itsestäsi paljoa tällä hetkellä.
      kumpa jaksaisit hieman rauhoittua, sinun energiasi oikein ryöppyävät.
      en näen minkänäköinen kaveri tuttavaasi liehittelee, olen tänään niin kiireinen että on vaikea keskittyä.
      mutta huomaan, että sinulla on hätä. voisitko sinä mitenkään pitää vaikka aivan vapaata viikonloppua ja lähteä jonnekin, olisi hyvin tärkeää että saisit itsesi rauhallisemmaksi.

• kultapiiskutar

Minua ahdistaa se että mies lopetti yhteyden herjoilla, eli jätti todella ilkeitä sanoja muistoksi, se kovuus on minusta todella väärin minua kohtaan, en ymmärrä syitä jos olimme ystäviä! Paha mieli niistä sanoistaan, vihaa täynnä.
      Olen koko ajan tulkinnut että mies palaisi, kuten sanoit aiemmin että " anna hänen näyttää korttinsa ja puhua, se aikaa tulee.."
      Nyt sitten asia kääntyykin että ei tule koskaan kanssaan enää mitään!?
      Sen asian olisi voinut heti kiteyttää ja sanoa suoraan.
      Siis - et näe meille koskaan enempää kuin korkeintaan että jonkinasteinen puheyhteys palaa mutta vain kaverina, muuta ei ikinä?Siis miesnaissuhdetta ei, eikä edes ystävyydessä syvempää?

• kultapiiskutar

Samoin kirjoitit ylempänä " hän palaa luoksesi kun pystyy siihen.."
        Minua vaivaa tämä ristiritaisuus että minkälaisesta suhteesta on kyse? Onko minulla välillä joku muu vai että kollega palaa vain keskustelemaan selviksi asiat ja olemme vain kavereita?

• Hei
      no niin, eli sanon sinulle,että teille tulee vielä puhevälit. mutta en usko että teistä tulisi rakastavaisia.
      sinä tapaat toisen miehen, mutta et aivan vielä. tuo sinun tuttavasi käy omaa kurssiaan läpi, hän on hermostunut ja kiireinen omissa jutuissaan.
      en näe teitä rakkaussuhteessa, mutta myöhemmin ystävinä kuitenkin.
      sinä et vain tahdo päästä asiasta yli, se on vaikeaa.

• kultapiiskutar

Minusta tässä oli aineksia enempään, vahvaa vetovoimaa, ja pilasinko itse kaiken? Olisiko hän tahtonut enemmän joskus kanssani mutta sitten muutti mielensä jostain syystä? Vai olisiko tullut vain lyhyt seikkailu...sotkua`? En pääse tästä yli, kärsin koko ajan!
      Siksikö oli niinm kova sanoissaan että todella tarkoitus herättää minut, eli on vaistonnut odotuksiani enempään ja häätää pois?
      Eikö hänellä ole mitään tunteita minua kohtaan, onko kokonaan sydämetön ja oikeasti inhoaa minua!?Miksi?

• kultapiiskutar

Eli - koen että olisi kai pitänyt olla häntä torjumatta aikoinaan, olisiko seurannut suhde? Pilasin kaiken itse?Hän siis pitää minua liian vaikeana vai mitä...ehkä oli ihastus ja se on kuollut taholtaan?
        Vai meneekö niin että haluaisi vielä jotain ja minulla onkin toinen suhde?
        Saatko kuvaa tästä asiasta sekä siitä millainen( tuntomerkkejä) tuleva mies olisi? Pitempi suhde?
        Samaan aikaan henkinen suhde tähän kollegaan( sellaista on ennustettu, elinikäistä ja syvää ystävyyttä?)Siis; hän puhuu sotkut selviksi? Jokin karma tässä on...

• huomannut
        kultapiiskutar kirjoitti:

Eli - koen että olisi kai pitänyt olla häntä torjumatta aikoinaan, olisiko seurannut suhde? Pilasin kaiken itse?Hän siis pitää minua liian vaikeana vai mitä...ehkä oli ihastus ja se on kuollut taholtaan?
        Vai meneekö niin että haluaisi vielä jotain ja minulla onkin toinen suhde?
        Saatko kuvaa tästä asiasta sekä siitä millainen( tuntomerkkejä) tuleva mies olisi? Pitempi suhde?
        Samaan aikaan henkinen suhde tähän kollegaan( sellaista on ennustettu, elinikäistä ja syvää ystävyyttä?)Siis; hän puhuu sotkut selviksi? Jokin karma tässä on...

Miksi et elä elämääsi ja selvitä asiaasi todellisin vuorovaikutuskeinoin? Saisit ainakin tietää totuuden. Vaikka Keskiyö tai kuka tahansa muu näkijä sanoisi mitä, se ei ole välttämättä totuus. Parhaassa tapausessa saat vain kasan valheita ja alat elämään niiden mukaan.

Huvina tämä on ok, mutta en minä nyt 100% uskoisi näihin.

• kultapiiskutar

antaa ajan näyttää! Ei pitäisi todella antaa minkään liikaa ohjailla.. aika näyttää. Puhun itse kyllä - jos saan puheyhteyden!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3561
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      29
      2294
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      84
      2013
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1560
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1431
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1403
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1364
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1327
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1227
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1075
    Aihe