Minulla ja ex-puolisollani on yhteinen kummilapsi, jota en ole nähnyt pariin vuoteen. Hän on exäni sukulaisen lapsi ja erosimme exäni kanssa kun ristiäisistä oli kulunut vuosi. Tuon jälkeen en ole tavannut kummilasta ja minulla on siitä huono omatunto. Hänen vanhempiinsa tosin olen ollut yhteydessä ja lähetellyt terveisiä lapselle. Minulla ei ole mitään kummilasta tai hänen vanhempiaan kohtaan, eikä heilläkään varmaan minua kohtaan, mutta exän varjot tahtovat heijastella taustalla. Tiedän, että menneisyys ei saa vaikuttaa asiaan, mutta ero oli kyllä melko raastava. Koen olevani huono kummi tämän takia ja haluaisinkin nyt tietää, että onko muita samassa tilanteessa olevia ja miten olette pitäneet yhteyttä kummilapsiinne?
olenko huono kummi?
2
283
Vastaukset
- ...................
Kummilapsi on täysin syytön siihen että sinun ja puolisosi välit ovat katki. Ja siihen miten raastava ero oli.
Rehellinen vastaus kys. on; olet. - .....,,,............
En nyt olis ihan yhtä jyrkkä ku ensmäinen vastaaja. Ei elämä oo mustavalkosta.
Ei mun kummisetäkään mua mitenkään oo muistanu sen jälkeen ku eros mun kummitädistäni. En silti oo siitä yhtään katkera, vaan mun mielestä tilanne on täysin ymmärrettävä. Mun kummitäti, joka siis on myöskin mun täti, on kyllä hoitanut kummin velvollisuudet kunnialla. Oon sillon tällön aina kummisetääni nähny, koska hän on serkkujeni isä, mutta ei näissä tapaamisissa oo mitenkään tullu esiin, että hän on paperilla minun kummini.
Itellä on hiukan vastaava tilanne kun alottajalla. Erosin poikaystävästä noin vuosi kummitytön ristiäisten jälkeen. Oon kyllä käyny eron jälkeen tyttöä muutaman kerran tapaamassa ja kumityttölle ja hänen siskolleen oon hankkinu synttärilahjat ja joululahjat joka kerta. Nykysin tilanne on vaan hankala, kun asun ulkomailla. Ei tahdo lomilla ajat riittää kaikkien tärkeiden ihmisten tapaamiseen ja viimeksi näinkin kummityttöäni vuosi sitten. Joululomalla yritän taas löytää aikaa tyttöjen tapaamiseen.
Teet niin ku ittestä hyvälle tuntuu. Onha sillä kummilapsellasi se exäsikin kumminna. Jos hän hoitaa tehtävänsä hyvin, niin tuskin lapsella on mitään valittamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391