laulajan uransa Kaivopuistossa sattunneen väkivaltatapauksen vuoksi.
On parempi pysyä hengissä, kuin yrittää laulajana Suomessa.
Antti Tuisku lopettaa
14
1668
Vastaukset
- Minna
Ikävää, mutta kuitenki Jipiii!!!
- Antti Tuisku
Uskollisille faneilleni tiedoksi, etten ole edes harkinnut lopettamista, vaan jatkan unelmaanne.
- mia
antti varmaan että jatkat omaa unelmaasi, etkä fanien unelmaa=)
- Antti
mia kirjoitti:
varmana jatkan mun unelmaa ja lupaan, että vielä rokataan kovaa! Ei kun kaikki mukaan, kovameno jeejeeee
- Helmi
mia kirjoitti:
et varmaan lopeta
- Antti T
Helmi kirjoitti:
et varmaan lopeta
kovasti kiitän tästä rajusta kannustuksesta näinä vaikeina aikoina, iso kiitos fanit!!!
Nyt mie päätin et fanien takkii jatkan unelmaa ja julkasen extra sinkun tän kaiken takkii, sen nimi on: lasinen unelmani.
Rokkenrollia vaan joka torppaan!!! - anza
Antti T kirjoitti:
kovasti kiitän tästä rajusta kannustuksesta näinä vaikeina aikoina, iso kiitos fanit!!!
Nyt mie päätin et fanien takkii jatkan unelmaa ja julkasen extra sinkun tän kaiken takkii, sen nimi on: lasinen unelmani.
Rokkenrollia vaan joka torppaan!!!joo no huh..mä säikähin jo että lopetat...!!!!
tiedoks sä oot ihan..!!!!
antti tuisku 4 ever..!!!;) - nora
mä rakastan sua yli kaiken, harmi et siäl kaivaris kävi nii.... olin sun keikal turun vpk.talol annoin sulle sen hiki rannekkeen (vihree)
- Tuisku_ruulz
Ennen kuin yrittää mitään, niin katsoo Antin virallisilta sivuilta etusivun. Ja ehkäpä lukee siinä olevan viestin Antilta, eli hänen sanojaan lainaten "Me rokataan ja vielä pitkään"
Onneksi.- Maggot
Jopas on mennyt "rokki" ihmeelliseksi, jos se on semmosta, että sellanen neitimäinen jätkä vinkuun sanoittajien tekemiä parisuhdekliseitä tai jotain toisilta kopioituja lauluja. Lopettas nyt vaan sen laulamisen. Kyllähän sen jo Kaivarissa näki, että ketään ei sen laulut kiinnosta paitsi tietysti 13v tyttöjä, jotka eivät tajua mikä on oikeaa musiikkia.
- jesse
Maggot kirjoitti:
Jopas on mennyt "rokki" ihmeelliseksi, jos se on semmosta, että sellanen neitimäinen jätkä vinkuun sanoittajien tekemiä parisuhdekliseitä tai jotain toisilta kopioituja lauluja. Lopettas nyt vaan sen laulamisen. Kyllähän sen jo Kaivarissa näki, että ketään ei sen laulut kiinnosta paitsi tietysti 13v tyttöjä, jotka eivät tajua mikä on oikeaa musiikkia.
kuten esim. minua ja olen sentään jo reippaasti yli 20
- Gloria
jesse kirjoitti:
kuten esim. minua ja olen sentään jo reippaasti yli 20
Sama homma täälläkin, mä olen myös kakskymppinen ja silti dikkaan anttia älyttömästi!!!!!!
Aika outoo, ennen vihasin hirveesti, mutta nyt rakastan jumalattomasti!!!!
- :):):):):):):):):):)
Oon Tuirkuneri 4-ever!
- Anonyymi
Antti juoksi nyt maratoonin aikaan 3.15,42..
https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/bfa20d62-e70e-4a71-9be9-dcba4ed896a1
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .754406Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503095Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333075Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3962152Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171269Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 741186
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291055- 631045
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973