http://www.rkk-sansa.net/raamattu-kannesta-kanteen/?q=kirjat
Ei. lahkoversio.
Tässä se on raamattu kannesta kanteen, puheena.Talleta linkki.
10
270
Vastaukset
- Oma saarnaaja puhuu
Tästä vaan klikkaat arkisin tai sunnuntaisin ja alat kuunnella, Korvaat turhat ajamiset ja voi nauttia esim sunnuntain kotona.
- hyvä linkki kannatta
Jukka ei varsinaisesti saarnaa. Sen sijaan hän antaa Raamatun puhua puolestaan. On erittäin mielenkiintoista tutustua Raamatun eri henkilöihin, siihen kulttuuriin joka vallisti vanhan testamnentin aikana, ja siihen joka
vallisti uuden ajanlaskumme alussa.- aappee,,
jaa, tunnet tapauksen paremmin.. yleensä näissä on mekaaninen tieto huippua ja uskon tulkinta jätetään kuulijalle
- ?
aappee,, kirjoitti:
jaa, tunnet tapauksen paremmin.. yleensä näissä on mekaaninen tieto huippua ja uskon tulkinta jätetään kuulijalle
Ehkä ei kannata hutkia tutkimatta!
Olen itse löytänyt nämä raamattuopetukset rukousvastauksena ja olen siitä todella kiitollinen. Vasta viime vuosina tutustuessani myös Lutherin opetuksiin olen havainnut, että samasta on kysymys!
On tosin kummallista aluksi kuunnella kiihkotonta jae jakeelta etenevää ja Raamatun vaikeitakaan kohtia kaihtamatonta opetusta. Siinä menee aikansa! Ennakkoluulot ovat syvällä varsinkin siellä, missä on opittu/opetettu kuuntelemaan vain omien puheita.
Kysymiseen ja ihmettelemiseen kehotetaan myös. Ja vastauksen saa kyllä!
Mutta sitten kun SANA itse saa tehdä työtään, on ilo todella suuri! Että tällaista on olemassa - mikä ihme se onkaan! - Jeesus on tie
? kirjoitti:
Ehkä ei kannata hutkia tutkimatta!
Olen itse löytänyt nämä raamattuopetukset rukousvastauksena ja olen siitä todella kiitollinen. Vasta viime vuosina tutustuessani myös Lutherin opetuksiin olen havainnut, että samasta on kysymys!
On tosin kummallista aluksi kuunnella kiihkotonta jae jakeelta etenevää ja Raamatun vaikeitakaan kohtia kaihtamatonta opetusta. Siinä menee aikansa! Ennakkoluulot ovat syvällä varsinkin siellä, missä on opittu/opetettu kuuntelemaan vain omien puheita.
Kysymiseen ja ihmettelemiseen kehotetaan myös. Ja vastauksen saa kyllä!
Mutta sitten kun SANA itse saa tehdä työtään, on ilo todella suuri! Että tällaista on olemassa - mikä ihme se onkaan!Aamen, hallelujaa.
Raamatun ihmeellinen maailma avautuu vain sitä kautta, että Raamatytua oikein ja perusteellisesti selitetään, niin että jokaiseen avoimeen kysymykseen etsitään vastaus Raamatusta, eikä ihmisten mielikuvituksista.
Jukka Norvanto on Pyhän Hengen johdatuksella ja vankalla tietopohjalla tehnyt vuosia kestäneen työn. Kiitos Jumalalle siitä.
Eräs huomio! Jukka käy säännöllisesti myös Israelissa. Kun hän katsoo siellä käydessään tiettyjä paikkakuntia, ne ovat vuonna 2011 juuri täsmälleen siinä kunnossa, kun esimerkiksi profeetta Haggai kertoi niiden olevan, lähes 600 vuotta ennen Jeresuksen syntymää.
Kuka muu kuin Jumala vosi tietää tarkoin, miten maa makaa 2600 vuotta myöhemmin. Ei kukaan. Raamatussa on se mielenkiinttoinen piirre, että niin tulee tulevaisuudessakin tapahtumaan kun siellä tänään sanotaan. Mahtavaa!
Kiitos JUmalalle hänen sanastaan. - n.,m.ytlo
Jeesus on tie kirjoitti:
Aamen, hallelujaa.
Raamatun ihmeellinen maailma avautuu vain sitä kautta, että Raamatytua oikein ja perusteellisesti selitetään, niin että jokaiseen avoimeen kysymykseen etsitään vastaus Raamatusta, eikä ihmisten mielikuvituksista.
Jukka Norvanto on Pyhän Hengen johdatuksella ja vankalla tietopohjalla tehnyt vuosia kestäneen työn. Kiitos Jumalalle siitä.
Eräs huomio! Jukka käy säännöllisesti myös Israelissa. Kun hän katsoo siellä käydessään tiettyjä paikkakuntia, ne ovat vuonna 2011 juuri täsmälleen siinä kunnossa, kun esimerkiksi profeetta Haggai kertoi niiden olevan, lähes 600 vuotta ennen Jeresuksen syntymää.
Kuka muu kuin Jumala vosi tietää tarkoin, miten maa makaa 2600 vuotta myöhemmin. Ei kukaan. Raamatussa on se mielenkiinttoinen piirre, että niin tulee tulevaisuudessakin tapahtumaan kun siellä tänään sanotaan. Mahtavaa!
Kiitos JUmalalle hänen sanastaan.Muistahan antaa uskontunnustus että tiedät olevasi sellaisnen kuin herrasi tässä todistaa:
Uskon tunnustus: http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).'
- hyvä linkki kannatta
Myös opetus on oikeata. Mutta erityisen kiinnostavaa on tutustua Jumalan omaisuuskansan elämään historiallisestikin. Uskohan on sama kun minulla on tänään, kiitos Herralle. Tunne on sama kun kulkisi tuttujen ystävien kanssa samaa matkaa tänään, vaikka aikaero on tuhansia vuosia.
Merkille pantavaa on Jumalan omien elämä, he ovat olleet heikkoja ihmisiä, erehtyneet lankeilleet ja kompuroineet elämän tiellä. Jumala ei ole kuitenkaan omiaan hylännyt, vaikka joskus on koettelemukset olleet kovia. - aaapee,,
luulenpa että armokin on ollut joustava, eikä tekopyhää teeskentelyä
- oikein..
2 Pietarink. 2:1-2 helsingissä saarnattu. kuuntele
- hyväthyssykät,,,
tallettakaa suosikkeihin, klik klik
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184631Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4982437Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1422001Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181909- 811586
- 1461505
- 121186
- 102984
- 124842
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40839