WinCapitan jäsennyys ei ehkä vakuuttanut..............
5
382
Vastaukset
- ....................
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/diili/uutiset?1393871
Diili-Mika: Virhesijoitus kävi kalliiksi
Mika Kuusisto kertoo epäonnistuneen sijoituksen tulleen hänelle kalliiksi. – Jos ei siitä oppinut, niin ei sitten mistään. Maailmassa ei ole ilmaisia lounaita tarjolla vaan itse kaikki rahat pitää tehdä ja toimeen tulla, Mika tokaisee.
Ihmismielen kiemuroista kiinnostunut Mika Kuusisto nimeää viimeisimmän vuoden tai parin olleen tärkeää aikaa elämässään.
– On selvitty niin isoista vaikeuksista, ja keskellä niitä suuria vaikeuksiakin on tullut erittäin onnistuneita projekteja. On tehty lentopallohistoriaa ja noustu jääkiekon SM-liigassa pienellä budjetilla huippukahinoihin, mies kertoo.
Suurimpana epäonnistumisenaan mies nimeää sen, että sijoitti aikanaan rahojaan WinCapitaan ja suostutteli myös tuttujaan mukaan toimintaan. Mika lupasi tuolloin maksaa kavereilleen takaisin kaiken, mikäli he menettäisivät rahat.
– Kun sitten olen lupaukseni arvoinen, niin se on käynyt aika kalliiksi. Olen joutunut aika paljon maksamaan rahoja, joilla olisi saanut kaikenlaista kivaa. Mutta tällaista tämä elämä on. Voihan vitsit, kun Mika tipahti jo alkumetreillä. Olisin niin kovasti halunnut, että Hjallis olisi kilpailun edetessä ottanut puheeksi WinCapitan ja arvuutellut, jotta onko se edullista/epäedullista, kun CV:ssä mainitaan sana; WinCapita. Mä sillä vaan, että Hjalliksen ex-emäntä Leena on hyvää pataa (sama puolue) Kataisen kanssa.
Tiputtiko Hjallis Mikan juuri siitä syystä, että Mikalla on yhteyksiä WinCapitaan? Mikahan olisi ohjelman edetessä saattanut aukaista suukkinsa ja puhua mm. Jouni Kataisesta ja sitä kautta tietty pääministeristä.
Ja mitaan ette voi...- Shahov
Eiköhän Kuusisto kuulu Wincapitalaisten parhaaseen A-ryhmään. Hän on avoimesti kertonut kuulumisestaan Wincapitaan. Ilmoittanut, että pyrkii korvaamaan aiheuttamansa tappiot ja sanoo tehneensä suuren virheen liittyessään mukaan. Hän uskoo, että Wincapita oli huijaus ja on valmis kantamaan vastuunsa.
Toki puolustusrintamalla on oikeus olla erimieltä, mutta tietoinen tosiasioiden kieltäminen ja suoranainen valehtelu ei heistä suuren yleisön ( minun ) silmissä tee kovin suurta vaikutusta.
Toivottavasti Kuusiston kaltaisten otsaan ei lyödä ikuista skismaa sen vuoksi että hetken ahneudessa ja typeryydessä teki virheen.- Shahov
Toivottavasti Kuusiston kaltaisten otsaan ei lyödä ikuista skismaa sen vuoksi että hetken ahneudessa ja typeryydessä teki virheen.
Siis ei lyödä otsaan STIGMAA. Samaa mieltä. Hjallishan ne päätökset tekee, mutta mun mielestä se seli-seli-selittelijä ja toisia syyttävä Marion olisi saanut lähteä. Ei sellasesta ole pomoksi, joka ei huomaa itsessään mitään vikaa, eikä ole valmis kehittymään virheiden myötä.
Ja mitaan ette voi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275