elikkä pistin omena kotiviinit käymään 28 litran satsin. vuorokauden jälkeen kannen sulkemisesta alkoi vesi lukko pulputtaa ja seuraavat kaksi vuorokautta kuplia tuli noin kymmenen sekunnin välein. käytin golden wine käymis pakkausta. nyt kahden vuorokauden jälkeen kuplia tulee enää noin minuutin välein. en ole avannut kantta. onkohan jotain vikana ?
jotain vikana?
5
204
Vastaukset
- nimimerkki10
Käyminen saattaa olla pysähtynyt. Mulle on pari kertaa käyny noin kun lisäsin kaikki sokerit kerralla, vaikka olis ollu parempi laittaa erissä. En tiiä mikä taika siinä sitten on...
- viini neiti
no onko mitään mahdollisuutta enää saada prosessia onnistumaan loppuun saakka?
- _Soppa_
Ota kansi auki ja maista. Jos on vielä makeaa niin odottele rauhassa vaan. Olisiko siiviläpussi tai hiivamoska tukkinut vesilukon eikä siksi kupli, vaan vuotaa kannen raosta?
- viini neiti
lisäsin sokeria niin rupesi taas käymään (=
- jokurotipitääolla
En kyllä tahtoisi sun viiniä maistaa :)
Voin vain kuvitella kuinka kaamean makeaa kiljua on tulossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853617
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668