Pidin nuorena tosi paljon tuosta Dannyn laulusta. Aivan uskomattoman ihana se oli, on vieläkin.Mitä sinä tykkäät siitä?
Hiljainen kitara-kappale
51
590
Vastaukset
- RosaLiiin
Pidän tuosta kappaleesta, sen rauhasta ja levollisuudesta. Siinä on tunnelmaa.
Danny oli nuoruuteni musiikki-idoli, jostain vintiltä löytyy vieläkin leikekirja ja lehtileikkeiden välistä voi lukea tunnetta pursuavia ihailun ja etärakkauden tunnustuksia.
Kaiken kukkuraksi Danny lauloi euroviisukarsinnoissa 1967- kuin juuri minulle
"Sua kutsun laululla rakkauden, sua kutsun laululla kaipauksen, sua kutsun Maarit... " Elämä oli silloin aikas ihanaa, näin jälkeenpäin muistellessa. - Unelma Saalistaja
Täällä on musiikkialoitus, menehän sinne kyselemään.
;))"Unelma Saalistaja"
Olen samaa mieltä.
Maarina muutti sen myös musiikkikeskutelualoitukseksi.
Ei toisen aloitusta saa vesittää. :)
H.- 1943
hunksz kirjoitti:
"Unelma Saalistaja"
Olen samaa mieltä.
H.Voi teitä palstapoliiseja. Nuo musiikkiketjut ovat niin pitkiä, että esim. minä en jaksa seurata. Jos esittää sinne jotain kappaletta, heti on vastauksia, että on jo käsitely.Mulle sopii juuri nyt tuo kipale, lähden haudalle istuttamaan marjakanervia. Ja oliko ne hopeavarpuja tai jotain sinne päin.
1943 kirjoitti:
Voi teitä palstapoliiseja. Nuo musiikkiketjut ovat niin pitkiä, että esim. minä en jaksa seurata. Jos esittää sinne jotain kappaletta, heti on vastauksia, että on jo käsitely.Mulle sopii juuri nyt tuo kipale, lähden haudalle istuttamaan marjakanervia. Ja oliko ne hopeavarpuja tai jotain sinne päin.
"1943"
Ei täällä ole palstapoliiseja.
On vaan vähän häveliäämpiäihmisiä joista toinen suojelee toista.
Senlaisia häpyliäitä.
H.- Unelma Saalistaja
hunksz kirjoitti:
"Unelma Saalistaja"
Olen samaa mieltä.
H.Voi kullanmuruseni, kun minä vaan tuurasin sinua, ethän sinäkään kaikken aina ehdi mukaan.
:) - Unelma Saalistaja
1943 kirjoitti:
Voi teitä palstapoliiseja. Nuo musiikkiketjut ovat niin pitkiä, että esim. minä en jaksa seurata. Jos esittää sinne jotain kappaletta, heti on vastauksia, että on jo käsitely.Mulle sopii juuri nyt tuo kipale, lähden haudalle istuttamaan marjakanervia. Ja oliko ne hopeavarpuja tai jotain sinne päin.
1943 se oli huumoria, siellä oli hymiö perässä.
Voi teitä tosikkoja. hunksz kirjoitti:
"1943"
Senlaisia häpyliäitä.
H."1943"
"Voi kullanmuruseni, kun minä vaan tuurasin sinua, ethän sinäkään kaikken aina ehdi mukaan.
:)"
Ja huomaa myös että sinuakin puolustetaan. :)
H.- Unelma Saalistaja
hunksz kirjoitti:
"1943"
"Voi kullanmuruseni, kun minä vaan tuurasin sinua, ethän sinäkään kaikken aina ehdi mukaan.
:)"
Ja huomaa myös että sinuakin puolustetaan. :)
H.Puss.
- Kyllästynyt:(
hunksz kirjoitti:
"1943"
Senlaisia häpyliäitä.
H.Eiköhän tänne sovi vaikka jokaiselle oma musiikkipalsta:)
Hölmöä natista joutavaa, pysy siellä missä haluat, anna myös toisten tehdä tahtonsa mukaan.
Eikö sulla todellakaan ole muuta tekemistä kuin vaania täällä ympäri vuorokauden? - tuuliavierto.
Mitä hemmetin väliä tällaisella jollain suomi24palstalla nyt on jos vaikka aloittaisi 10 uutta musiikkiviestiä!!! Kyllä on maailmassa vakavampiakin asioita, kuin nää palstat. Koitin vain piristää ja ilahduttaa ja kun tulen vastauksia lukemaan, niin jo on taas joku räksyttänyt tällaisestakin.
- 1943
Pidän tuosta kaihomielisestä kappaleesta, harvoin kuulee nykyään.
Kaunis kappale, muistoja tuo mieleen.
Siinä originaali:
http://www.youtube.com/watch?v=EHtocMl_l3w"yo-huuhkaja"
Oikeesti se on trad. eli kansansävelmä.
Peggy Lee tekí siitä tunnetun, elokuvassa.
Se löytyy Maarinan jutussa.
H.hunksz kirjoitti:
"yo-huuhkaja"
Oikeesti se on trad. eli kansansävelmä.
Peggy Lee tekí siitä tunnetun, elokuvassa.
Se löytyy Maarinan jutussa.
H.Peggy Leen kappale oli Johnny Guitar, samannimisestä elokuvasta. Ihan eri kappale jos vain yhtään on sävelkorvaa. Tuon Gringo's guitar -kappaleen sävel ja sanat ovat Cindy Walkerin.
http://www.youtube.com/watch?v=IeCWuN0dc5w
Voisit joskus itsekin tarkistaa jotakin ennen kuin avaat suusi.yohuuhkaja kirjoitti:
Peggy Leen kappale oli Johnny Guitar, samannimisestä elokuvasta. Ihan eri kappale jos vain yhtään on sävelkorvaa. Tuon Gringo's guitar -kappaleen sävel ja sanat ovat Cindy Walkerin.
http://www.youtube.com/watch?v=IeCWuN0dc5w
Voisit joskus itsekin tarkistaa jotakin ennen kuin avaat suusi."yo-huuhkaja"
Anteeksipyynnön paikka on minulla.
Anteeksi.
Kaksi kappaletta, toinen kopio toisesta.
Soittelin niitä kitarani kanssa ja määkäisin mukana.
Eri kappale, mutta perusidea ja osa soinnutuksesta ihan sama.
Pedro Hietanen, muun muassa, on sanonut että Bachin, Mozartin ja Beethovenin, osittain Chopinin, jälkeen ei enää ole sävellettävää, on vain aika muunnella sointuja paikasta toiseen.
H.
.hunksz kirjoitti:
"yo-huuhkaja"
Anteeksipyynnön paikka on minulla.
Anteeksi.
Kaksi kappaletta, toinen kopio toisesta.
Soittelin niitä kitarani kanssa ja määkäisin mukana.
Eri kappale, mutta perusidea ja osa soinnutuksesta ihan sama.
Pedro Hietanen, muun muassa, on sanonut että Bachin, Mozartin ja Beethovenin, osittain Chopinin, jälkeen ei enää ole sävellettävää, on vain aika muunnella sointuja paikasta toiseen.
H.
.Noo, olet yhtä hyvä pyytämään anteeksi kuin Aamulehti ja minä yhtä hyvä antamaan kuin Lipponen...
yohuuhkaja kirjoitti:
Noo, olet yhtä hyvä pyytämään anteeksi kuin Aamulehti ja minä yhtä hyvä antamaan kuin Lipponen...
"yo-huuhkaja"
Niinpä..huoks..
Pyynnöt ja annot eivät aina kohtaa ilman raapaisua toisiinsa.
H.
- s-t-a
Nyt vain tämä puhuttelee paljon enemmän. Päiviä on ... erilaisia...
http://www.youtube.com/watch?v=IeCWuN0dc5w- s-t-a
hunksz kirjoitti:
Juu, löytyy Maarinan ketjussa.
H.Unoha, ole hayvä! Minä en jaksa lukea noita pitkiä ketjuja, ei mulla muuten ole mitään niitä vastaan ;-/
- 16+11
hunksz kirjoitti:
Juu, löytyy Maarinan ketjussa.
H.Mikä Maarinan mainostaja sinä olet.
Saat varmimmin ihmiset pysymään hänen ketjustaan poissa röyhkeydelläsi.
En avaa sitä enää periaatteesta. 16+11 kirjoitti:
Mikä Maarinan mainostaja sinä olet.
Saat varmimmin ihmiset pysymään hänen ketjustaan poissa röyhkeydelläsi.
En avaa sitä enää periaatteesta."16 11"
Minusta maarina on lutunen.
Pysy sinä ketjussaan vaan ja kehu hänen musiikkiaan, ja haukut vain minua.
Mutta mene hänen ketjuunsa jos musiikkia haluat laittaa, musiikkiketju on siellä, kateudenkopiointi ei ole kivaa.
H.- myös ihmettelen
hunksz kirjoitti:
"16 11"
Minusta maarina on lutunen.
Pysy sinä ketjussaan vaan ja kehu hänen musiikkiaan, ja haukut vain minua.
Mutta mene hänen ketjuunsa jos musiikkia haluat laittaa, musiikkiketju on siellä, kateudenkopiointi ei ole kivaa.
H.Sanopa yksi hyvä syy siihen että muusiikki linkkien laitto on mielestäsi muissa ketjuissa kielletty, puhumattakaan että joku rohkenee edes mainita musiikin aloituksessaan?
Ei minulla ole mitään Maarinaa vastaan, sinä vain hämmennät ja hätäilet joutavia. Saat ihmiset ärsyyntymään jopa syyttömään ketjun aloittajaan. myös ihmettelen kirjoitti:
Sanopa yksi hyvä syy siihen että muusiikki linkkien laitto on mielestäsi muissa ketjuissa kielletty, puhumattakaan että joku rohkenee edes mainita musiikin aloituksessaan?
Ei minulla ole mitään Maarinaa vastaan, sinä vain hämmennät ja hätäilet joutavia. Saat ihmiset ärsyyntymään jopa syyttömään ketjun aloittajaan."myös ihmettelen"
Minä olen aina erittäin mustasukkainen jos joku matkii aloituksiani tai ajatuksiani.
Ja niin ovat muutkin, vaan eivät kehtaa sanoa.
Joten yritän huomauttaa aina heille jotka hakevat toisten aloituksista ja ideoista kunniaa ja ylistystä itselleen.
Kun eivät muuhun kykene.
H.- minäkin !?
hunksz kirjoitti:
"myös ihmettelen"
Minä olen aina erittäin mustasukkainen jos joku matkii aloituksiani tai ajatuksiani.
Ja niin ovat muutkin, vaan eivät kehtaa sanoa.
Joten yritän huomauttaa aina heille jotka hakevat toisten aloituksista ja ideoista kunniaa ja ylistystä itselleen.
Kun eivät muuhun kykene.
H.Musiikki on aihe josta ei saa itselleen kunniaa.
Jokainen osaa laittaa linkkejä, kuinka se täällä saa olla vain yhden ketjun päässä, yhden aloittajan etuoikeus. Jos olisi omintakeinen ja viisas aloitus en menisi sitä matkimaan.
Musiikki kuuluu tietääkseni kaikille nimimerkkiin katsomatta.
Ei kukaan jaksa selat satoja linkkejä, parempi olisi vaikka jokaisen mielikappaleesta oma aloitus ja kommentti.
siihen jaksisi jopa syventyä.
En silti väheksy musiikki ketjun aloitusta, se on aivan yhtä hyvä kuin muidenkin olisi, miellyttävä ihminen kaikenkaikkiaan. minäkin !? kirjoitti:
Musiikki on aihe josta ei saa itselleen kunniaa.
Jokainen osaa laittaa linkkejä, kuinka se täällä saa olla vain yhden ketjun päässä, yhden aloittajan etuoikeus. Jos olisi omintakeinen ja viisas aloitus en menisi sitä matkimaan.
Musiikki kuuluu tietääkseni kaikille nimimerkkiin katsomatta.
Ei kukaan jaksa selat satoja linkkejä, parempi olisi vaikka jokaisen mielikappaleesta oma aloitus ja kommentti.
siihen jaksisi jopa syventyä.
En silti väheksy musiikki ketjun aloitusta, se on aivan yhtä hyvä kuin muidenkin olisi, miellyttävä ihminen kaikenkaikkiaan."minäkin !?"
Minusta olisi erinomaista jos, sanotaan vaikka Tiina, aloittaisi "Meikkiketju nro. 1, kaikille nahvanharrastajille" :):)
Erityisketju on aina erityisketju, ei sitä saa matkia vain siksi että ei saa ääntään muuten kuuluviin.
H.- tylsää jauhamista
hunksz kirjoitti:
"minäkin !?"
Minusta olisi erinomaista jos, sanotaan vaikka Tiina, aloittaisi "Meikkiketju nro. 1, kaikille nahvanharrastajille" :):)
Erityisketju on aina erityisketju, ei sitä saa matkia vain siksi että ei saa ääntään muuten kuuluviin.
H.Eipäs ruveta omistelemaan mitään aiheita tai ketjuja.
Ei kaikki kaikkea lue, tuskin moni muu kuin huksz< vai mikä se nyt on.
Onko sillä mitään muuta elämää.Ihmettelen.Kuin täälä komentelu.
Eikö kesk-palstoilla voi vain pyörähtää...? ? Niin minä olen luullut. tylsää jauhamista kirjoitti:
Eipäs ruveta omistelemaan mitään aiheita tai ketjuja.
Ei kaikki kaikkea lue, tuskin moni muu kuin huksz< vai mikä se nyt on.
Onko sillä mitään muuta elämää.Ihmettelen.Kuin täälä komentelu.
Eikö kesk-palstoilla voi vain pyörähtää...? ? Niin minä olen luullut."tylsää jauhamista"
Vaan ei omista toinen toista, komistusta moista.
Sanoo Siirakki.
Minun puolestani saa kuka tahansa ketjun luoda, ja sielunsa suoda.
Mutta minä en voi luoda ketjua vain omaani.
Mutta sanan saan saattaa, saa toisetkin.
Miten ei kaikki siedä?
En tiedä.
H.- Tuulia vierto.
hunksz kirjoitti:
"minäkin !?"
H.Minä aloitin Hiljainen kitara ketjun.
Ja ihan kivalla mielellä aloitin, innoissani. En ajatellut kummempia silloin muista täällä olleista ketjuista. En ole lukenut ollenkaan muita musaketjuja, vähän yleensäkään mitään täällä. minusta aiheeni oli niin ihana että toin sen iloksi muillekin, muuta en ajatellut. Ei kai nämä palstat niin maailamn vakavia ole että ei voi kirjoittaa kuin yhdessä ketjussa yhdestä aiheesta. Hehheh! Tuulia vierto. kirjoitti:
Minä aloitin Hiljainen kitara ketjun.
Ja ihan kivalla mielellä aloitin, innoissani. En ajatellut kummempia silloin muista täällä olleista ketjuista. En ole lukenut ollenkaan muita musaketjuja, vähän yleensäkään mitään täällä. minusta aiheeni oli niin ihana että toin sen iloksi muillekin, muuta en ajatellut. Ei kai nämä palstat niin maailamn vakavia ole että ei voi kirjoittaa kuin yhdessä ketjussa yhdestä aiheesta. Hehheh!"Tuulia vierto."
"Erityisketju on aina erityisketju, ei sitä saa matkia vain siksi että ei saa ääntään muuten kuuluviin"
H.- .....
hunksz kirjoitti:
"minäkin !?"
H.Pöh...
- 13 + 1
hunksz kirjoitti:
"Tuulia vierto."
"Erityisketju on aina erityisketju, ei sitä saa matkia vain siksi että ei saa ääntään muuten kuuluviin"
H.Ei kai se ole matkimista jos aloittaa ketjun ja pistää aiheeksi jonkin linkin musiikkikappaleen siinä.Eikä tämän aloittaja edes laittanut linkkiä . Halusi vain jutella tästä tietystä kappaleesta.
Eikö olisi saanut? Minusta joka ikinen saa sekä aloittaa et jatkaa musiikilla,e sen tartte kaikkiaaaaa muita keskusteluja käydä löpi tai pelätä että onkohan täsät joskus juteltu vuotena akirves ja kilpi.
Äänekstetään huknzi pihalle terorisoimasta täälta minua jo alkaa suuttuttaa , varokaa voin suuttua :))) - -......
..... kirjoitti:
Pöh...
Tämä Pöh oli Hunkszille:(
Mun tään hetken suosikki on tässä.
Sain yks päivä iki-ihanan linkin:
http://www.youtube.com/watch?v=3SfSQ3lQmJw&feature=related- Kiiminkiläinen.
Mutta tää Johnny puhuttelee kaikista eniten :)
http://www.youtube.com/watch?v=UHBhJZaqSR0&feature=related- bessie*
Johnny Guitar taitaa puhutella minua eniten, koska sen tapaan aika ajoin kuunnella, Peggy Leen esittämänä useimmiten. Elokuvan Johnny Guitar ei kuitenkaan tule sanoituksesta mieleeni, vaan joku muu.
- s-t-a
Vauh, tulin juuri tanssiharkoista, boogie woogieta ja fuskua. Tämän kyllä menisin parahiten jivena. No, ei BW:n ja Jiven ero niin suurensuuri ole. Pääasia että musiikista löytyy swingiä joka swengaa ;-D. Mieluummin tätä tanssin kuin muuten kuuntelen.
Iloinen asia on se että en ole ihan yhtä surullinen kuin päivällä tuon Johnny Guitar -linkin laittaessani. Onneksi elämässä on nostetta välillä - nyt siis kivat tanssiharkat - jos on välillä mieli matalallakin.
- Soiton kuulla mä....
" S-t-a " Haluaisin oppia tanssimaan. Helpottaisi naisen saantia.
t.kaisaniemen komein mies- s-t-a
No jos oikeasti haluat oppia niin nouse siitä persieltäsi ja mene tanssikursseille, siellä on kivaa seuraa, oppiikin jotain ja tärkein lie se että siellä on AINA (yleensä) naisia enemmän kuin miehiä.
Jos siis olet "kaisaniemenkomein" niin suosio on taattu. Edellyttäen ettet vain hiihtele ympäri salia... Iloksesi voin taata että kursseillakin on hauskaa, kunhan et kurkota liian nopeasti liian korkealle... varsinkin kuuskymppisen lie jo varattava aikaa oppimiseen ja harjoitteluunkin vähintään tupla nuorempiin verrattuna.
Pääkaupunkiseudulla on kymmeniä tanssikouluja ja -kursseja. Sinulle voi aueta ihan uusi elämä netissä pörräilyn ja naisen haikailun vastapainoksi. - kurrsilainen*****
s-t-a kirjoitti:
No jos oikeasti haluat oppia niin nouse siitä persieltäsi ja mene tanssikursseille, siellä on kivaa seuraa, oppiikin jotain ja tärkein lie se että siellä on AINA (yleensä) naisia enemmän kuin miehiä.
Jos siis olet "kaisaniemenkomein" niin suosio on taattu. Edellyttäen ettet vain hiihtele ympäri salia... Iloksesi voin taata että kursseillakin on hauskaa, kunhan et kurkota liian nopeasti liian korkealle... varsinkin kuuskymppisen lie jo varattava aikaa oppimiseen ja harjoitteluunkin vähintään tupla nuorempiin verrattuna.
Pääkaupunkiseudulla on kymmeniä tanssikouluja ja -kursseja. Sinulle voi aueta ihan uusi elämä netissä pörräilyn ja naisen haikailun vastapainoksi.Jep!
Viimeksi oli miehiä enemmän. Fuskua opettelimme.
- Kustu K
Dannyn lauluja en halua kuunnella. Mieshän on mielestäni jotenkin teennäinen ja kohteli esim. Armia huonosti.
- Dannysta en välitä
Olihan siinä Dannyssa nuorena jotain glamouria. Onneksi ei pilannut Katri-Helenaa niin kuin Armille teki. Katri olikin vahvempi tyyppi ja sanoi Dannylle,
että minä laulan vielä konserteissa, kun sinä olet eläkeukko. Se muuten taisi
toteutua.
- Tuuliviiriyllätalon.
Lukekaa Hämäläisen Jyrkin kirjoja. sieltä selviää kuka oli ja kenen kanssa.
Kuolin nauruun,melkein. On sitä osattu........... - d '
Iso D . Helsinki, lienee kirjan nimi.
- L.K.
Laitan tämän laulun,ihan Aira Samulinin pojan tanssin takia . Aika veitikka.
http://www.youtube.com/watch?v=kA5GkLM5C7M Aloittajalle.
Tämä on ihan hyvä ketju.
Ei kannata välittää jos täällä joku alkaakin määräilemään.
Ei muuta kun uutta putkeen vaan kun siltä tuntuu.
Kyllä tänne ketjuja mahtuu.- Tuulia Vierto
Niin mahtuu. Hunks vain luulee, et internet tulee pian liian täyteen.
Mutta ei internet ole hänen omansa. ;)
- _*^Å^^a``´¤/8
Kiitos
Puhelinpylvään henkinen elämä
Esittäjänä Juice Leskinen
http://www.youtube.com/watch?v=l56sAMVMexo&feature=related
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273603- 412449
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362274Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72047Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381489
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255