Haluaisimme puolisoni kanssa lapsen ja olemme sitä yrittäneetkin.En vielä tiedä olenko raskaana mutta jos joku näkisi,voisi sen kertoa
kukahan näkisi tulevaisuuteni ja onko perheenlisäystä tulossa?
tärkeitä kysymyksiä
2
82
Vastaukset
Hei
minä näen sinulle pyöreän massukan ja laittelet lastenvaatteita kauniisiin pinoihin. mutta sinun ei kannata kiinnittää nyt kaikkea huomiotasi raskaaksi tulemiseen, koska se voi hidastaa asiaa.
tee edelleen muitakin juttujasi ja nauti rakkaastasi ilman, että jännität raskaaksi tulemista joka kerran.
saat enemmänkin kuin yhden lapsen ja sitä mukaa teille tulee tilaongelmia, jotka yhdessä järjestelette.
onnea matkaan!
t: Keskiyö- tärkeitä kysymyksiä
kiitos vastauksestasi keskiyö!se lohdutti paljon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564