Pistän tämän nyt tännekin..

MILY.

Oon itse rapu nainen ja toivottoman rakastunu vesimies - mieheen.

Alku näytti tosi lupaavalta, mukavalta ja sillee...

Mut nyt ihan kuin hänen todellinen luonto ois tullu esiin!

Hän on kylmä, vittumainen ja inhottava ja sit välillä taas niin huisin mukava ja kaikki menee hyvin...

Mut kun alkaa mennä huonosti nii se on ihan sydäntä särkevää mulle...

Onks mitään keinoja miten meille sais ees suhteen ja sen toimimaan? vai oisko vaan järkevämpää pysyä kavereina?

Ei jaksais aina itkee vaan, etenki kun on omia terveydellisiäki ongelmia mitkä pitäs saada kasaan ja mieli suhteellisen tasapainoon... silti särkee sydäntä vaan kun oon toivottoman rakastunu!

Joskus aikoinani rakastin myöskin vaaka miestä ja hän oli ihan erillainen! hän tuntui just siltä mun jutulta, mut se on vaan nyt tavallaan jääny tuonne taka-alalle.. mietin et pitäiskö mun ennemmin herätellä se henkiin ja etsii rakkautta sitä kautta..

Noh, mut joo! hyviä neuvoja tulemaan. Miksei jopa naisetkin vois vastailla sekin on tervetullutta ;)

2

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • härkä- nainen

      Mulla justiinsa samanlaiset kokemukset vesimiesmiehestä.
      Meinas järki mennä, heivasin sen ukon ja nyt elämä sujuu hyvin vaikkakin yksin, mut yli 10v sitä jaksaneena yksin olo on LUKSUSTA.

    • MILY.

      No kerro tarkemmin, minkalaista oli olla yhdessä sitten vesimies - miehen kanssa..

      Tää on kyllä aikasemmin ollu kanssa parisuhteessa rapu - naisen kanssa ja ne oli yhdessä jopa sen pari vuotta! ja oon ymmärtäny et ihan onnellista aikaa oli, kunnes tää yllättäen petti ja muija petti kostoks takasin ja siihen se sitten päätty.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1053
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      850
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    5. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    6. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      730
    7. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    8. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      724
    9. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      710
    10. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      707
    Aihe