Eli olisin ostamassa kempin migomag 150a mig konetta joka ei toimi. Myyjä epäilee muuntajassa olevan vikaa. Eli kysymys kuuluu miten monimutkaisia nämä koneet ovat kun tuollakin on kuitenkin ikää jo paljon. Löytyykö varaosia ja millä hinnalla. Onko mitään arviota heittää kannattaako ostaa ja yrittää korjata?
En ole ammattilainen sähköhommissa, mutta jotakin sentään tajuan elektroniikasta. Saako noita koneita edes korjata itse?
Kempin mig hitsin korjaus
3
705
Vastaukset
- sjgioergiorjgioe
käytä rahasi mieluummin ehjään laitteeseen kuin vanhan rikkinäisen romun korjailuun. Rikkinäinen sähkölaite on palo- ja sähköiskuvaaraa aiheuttava.
- Huijarit asialla_
Vai on muuntajassa vikaa. Yhtä hyvin myyjä voisi sanoa vian olevan sähköpistokkeessa tai hilajännitteen vetokoukussa. Vikahan on laitteen elektroniikassa eikä missään muuntajassa ja tavallisen hitsarin elektroniikan korjaustaidot ovat hivenen puutteellisia laitteen korjaamiseen.
- Master-Of-All-Trades
Kyseessä ei välttämättä olekaan tavallinen hitsari. Itsekin olen IT-asiantuntija ja olen opiskellut myös elektroniikkaa sekä voimavirtapuolta ja suorittanut mm. STM3 tutkinnon.
Autoa hitsaan silti. Jos vehkeet reistais niin varmasti tutkailisin ja diagnosoisin itse nekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897229- 353831
- 453430
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402562- 2082386
- 412352
- 1232246
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401819