Eli olisin ostamassa kempin migomag 150a mig konetta joka ei toimi. Myyjä epäilee muuntajassa olevan vikaa. Eli kysymys kuuluu miten monimutkaisia nämä koneet ovat kun tuollakin on kuitenkin ikää jo paljon. Löytyykö varaosia ja millä hinnalla. Onko mitään arviota heittää kannattaako ostaa ja yrittää korjata?
En ole ammattilainen sähköhommissa, mutta jotakin sentään tajuan elektroniikasta. Saako noita koneita edes korjata itse?
Kempin mig hitsin korjaus
3
732
Vastaukset
- sjgioergiorjgioe
käytä rahasi mieluummin ehjään laitteeseen kuin vanhan rikkinäisen romun korjailuun. Rikkinäinen sähkölaite on palo- ja sähköiskuvaaraa aiheuttava.
- Huijarit asialla_
Vai on muuntajassa vikaa. Yhtä hyvin myyjä voisi sanoa vian olevan sähköpistokkeessa tai hilajännitteen vetokoukussa. Vikahan on laitteen elektroniikassa eikä missään muuntajassa ja tavallisen hitsarin elektroniikan korjaustaidot ovat hivenen puutteellisia laitteen korjaamiseen.
- Master-Of-All-Trades
Kyseessä ei välttämättä olekaan tavallinen hitsari. Itsekin olen IT-asiantuntija ja olen opiskellut myös elektroniikkaa sekä voimavirtapuolta ja suorittanut mm. STM3 tutkinnon.
Autoa hitsaan silti. Jos vehkeet reistais niin varmasti tutkailisin ja diagnosoisin itse nekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1313960- 193485
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans173407- 793347
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe613244- 493021
- 292915
- 792717
- 542657
- 192377