Etsittekö Etelä-Suomen alueella järjestettävään tilaisuuteenne ammattitaitoista, luotettavaa, kohtuuhintaista pianistia?
http://www.pianisti-olli.fi/
Olen turkulainen muusikko, jolla on runsaasti keikkakokemusta erilaisista yksityis- ja yritystilaisuuksista, häistä, syntymäpäivistä, palvelutaloista, kylpylöistä ja kaupungintalon VIP-vastaanottojen luottopianistina toimimisesta. Lisäksi soitan joka keskiviikko turkulaisessa ravintola Brysselissä.
Ohjelmistoni on laaja ja monipuolinen (ks. esimerkkejä ylläolevan linkin kautta): siihen sisältyy yhtä lailla vanhaa jazzia, swingiä, ikivihreitä, elokuvasävelmiä ja suomalaisia klassikoita kuin taidemusiikkiakin.
Veloitukseni on kohtuullinen, saavun takuuvarmasti paikalle ja asiakaspalautteeni on ollut säännönmukaisesti positiivista. Pyrin myös toteuttamaan mahdolliset toiveenne, etenkin jos kerrotte niistä etukäteen. Voitte ottaa yhteyttä joko sähköpostilla tai nettisivuiltani löytyvän yhteydenottolomakkeen kautta.
Olli Törmä
Pianisti tilaisuuteenne (Turku/Helsinki/Tampere)
olaf-olaf
0
81
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026943
- 594602
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354085- 703199
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271676- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431217