Vaikka jeesuksen tarinoista on jo pari tuhatta vuotta niin vieläkin löytyy kansanedustajia jotka paremman puutteessa kehittävät vastaavia tarinoita. Se nyt on Vpaavuori ihan sama minä latona sinä sitä Kreikan paloa pidät. Kaikki palothan ne on sammutettu, mutta eihän siitä olekaan kyse.
Vaan siitä että nyt ollaan lappaamassa rahaa niille vakuutusyhtiöille jotka ovat tuon rutikuivan heinäladon vakuuttaneet , jotta he ne voivat maksaa nuo korvaukset. Samaansa vakuutusmaksut he tietenkin pitävät kokonaisuudessaan itse.
Kun vielä todetaan , että noiden rahojen vastineeksi ei suinkaan saada yhtään kappaletta noiden kyseisten vakuutusyhtiöiden osakkeita vaan korkeintaan muutama illallinen Merkelin kanssa niin ollaan lähempänä tätä päivää.
Vapaavuoren kaulan ympärille tainut letku kiristyä
"Salama"
0
68
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913155
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662882- 2032260
- 741906
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91741- 1081595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099