Yskä!

Sairasnuorimies

On ihan hirvee yskä piinannu muutaman pv ajan, olen ottanut Resilar yskänlääkettä, ja se auttaa muutamaksi tunniksi, mutta jos haluan puhua, niin rupeaa yskittämään ihan hirveesti, nenä tukossa, ja eilen oli kuumetta, eli flunssaa oli, mutta eikai se ole pahentunut keuhkoputken tulehdukseksi...? mutta auttaako panadol tai ibumax keuhkoputkentulehdukseen..?

0

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
        Ikävä
        114
        1946
      2. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
        Ikävä
        81
        1244
      3. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
        Ikävä
        42
        1065
      4. Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi

”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri
        Pyhäjärvi
        145
        874
      5. Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta

ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu
        Ikävä
        69
        797
      6. Miten menee omasta mielestä?

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri
        Ähtäri
        27
        762
      7. Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa

Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu
        Ikävä
        22
        721
      8. Jos en enää

sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan
        Ikävä
        36
        702
      9. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
        Ikävä
        49
        700
      10. Ei mene kauaa että kaikki vedätykset

Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup
        Ikävä
        56
        649
      Aihe