Mustat sukat jalassa

Nainen, ei heiskari

Onko se niin että suomessa on vielä nykyaikanakin niin huonosti suhde asiat että yleensä naiset ovat ihan hirveitä olemaan mustasukkaisia, ja miksi?
He eivät osaa erottaa ystävyyttä parisuhteesta ja ihan turhaa kuluttavat energiaansa turhaan mustasukkaisuuteen, jopa miehen menneisyydelle ja OIKEILLE YSTÄVILLE.
Itse sain kokea sen aika kurjasti, nuoruuden ystäväni ja minä siis mies ja nainen , me olemme pitäneet yhteyttä Facebookissa ja vaihdelleet kuulumisia puoleen sun toiseen, vaan koska olen nainen niin sehän ei sopinut tälle avovaimolle laisinkaan ja epäilys alkoi kyteä hänessä "SIINÄ ON JOTAKIN" ja otti ´ja kirjoitti minulle ja saneli säännöt ja kertoi miten heillä menee hyvin miehen kanssa ja kaikki on kuulemma yhteistä, senhän jo tiesinkin sillä ystäväni oli jo kertonut kaiken tämän minulle, ja minä vastaavasti hänelle miten onnellinen olen oman puolisoni kanssa joten olin hämmästynyt tämän naisen käyttätymisestä, ja ajattelin että jos hän on sairas jotenkin kun valvoo ihan tavallisia viestejä ja vieläpä löytää niistä epäilyn aiheita. Ja hän ei käsitä että jos minun ja ystäväni välillä olisi joskus ollut jotain nin totta kai olisimme olleet yhdessä. Minä poistin raskain sydämmin ystäväni pois FB listalta etten aiheuttaisi tälle sairaalle ihmiselle pään vaivaa enkä olisi mikään uhka hänen suhteelleen. Niin että näinkin voi tapahtua nykyisin vielä vaikka pitäisi olla tasa arvo sukupuolien välillä. Ja olen huomannut että mitä pienempi koulutus ihmisellä on niin sitä kovemmat ovat epäilyt omaa puolisoaan kohtaan. Surullista mutta totta. Ystäväni on luonnollisesti soittanut minulle ja pyydellyt anteeksi "AKAN" käyttäytymistä ja minä ihmettelen mikä vetää noin ilkeässä ihmisessä miestä puoleensa että jaksaa kestää turhat syyttelyt ja vieläpä valikoida ketkä saavat olla puolison ystäviä. Onkohan IKÄ syynä, sitä se tekee kun yrittää olla nuoremman miehen kanssa pelko että joku vie sen. Huvittavaa toisaalta että usein tälläiset sairaat ihmiset saavat tahtonsa läpi. Vaan ei tokikaan minun ja ystäväni välillä, sillä onhan puhelin olemassa.

2

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hippikäs

Napiin, mies saa syyttää itseään kun menee tossun alle, sillä rakkaudestahan ei silloin voi edes puhua kun vanhat ystävätkin kielletään, vaan omistushalusta. naurettavaa sinänsä.

• kaunotar vai

Niinhän se on, mutta ihmettelen miten sairaat ihmiset saavat valan tavallisten ihmisten elämässä ja vielä vanhanakin ollaan epäluuloisia vaikka molemmat olivat naimisissa omalla tahollaan. Niin se vaan näyttää olevan että jos on koko elämänsa ollut itse vähän kevytjalkainen niin silloin sitä pelkää kunnollisiakin naisia jotka osaavat olla ystäviä kaikkien kanssa siis eivät ole hakemassa seksi seuraa, ainakaan tämän akan mieheltä.
      Sääli sitä miestä kun antaa hullun ohjata elämäänsä ja ihan vielä vapaaehtoisesti mennyt suhteeseen hirviön kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun katsoit mua silmiin

Niin... Olin ihan rakastunut... Olisin halunnut kertoa sua rakastan.
      Ikävä
      92
      2098
    2. Räjäytän koko Parkanon Tk:n

Kannattaa varmaan hälyttää jo poliisit.
      Parkano
      14
      1895
    3. Purra vaatii koko itärajaa kiinni, vihervasemmisto haukkoo henkeään

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010018060.html Upeaa, isänmaallista toimintaa Riikka Purralta. 70 vuotta vanhat ja
      Maailman menoa
      267
      1645
    4. Stefun tallilla helvetti irti

kertoo Seven. Sähkölasku maksamatta ja hevoset kituu tallissa kylmissään. Juoma-automaatit ei toimi yms. Martina samaan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      1446
    5. Perusnatsi piti palopuheen Kiovassa

Kremlissä oltiin tästäkin oikeassa; Ukraina on natsien hallussa.
      Maailman menoa
      249
      1005
    6. Koska olet viimeksi nähnyt

ihastuksesi? Siis ihan ollut samassa paikassa, ei mitään vilaukselta nopeasti ☺️ Ja kerro myös oletko mies vai nainen?
      Ikävä
      58
      1002
    7. Hyvää yötä halikaveri

Meenpäs sittenkin vaan nukkumaan. Tai tuskin uni tulee mutta jotain. Halitaan huomenna tai joskus. Ehkä. 💞 T. Itku-i
      Ikävä
      177
      905
    8. Surullinen tarina kulissien takaa

Palstallahan on kovasti lgbtq-agendoja puolusteltu ja vihalla vastattu kun on epäilty että lapsia ja nuoria houkutellaan
      Sinkut
      125
      895
    9. Suomen varapääministeri Riikka Purra ei tajua olevansa Venäjän hyödyllinen idiootti.

Vai tajuaako? Purran blogiteksti, jossa haukutaan niin "ääliöliberaalit" kuin "trollaava lehdistö" on juuri sellaista k
      Maailman menoa
      333
      868
    10. Sä oot mun toinen puolikas

Missä oot? Tuu jo..
      Ikävä
      42
      775
    Aihe