Mustat sukat jalassa

Nainen, ei heiskari

Onko se niin että suomessa on vielä nykyaikanakin niin huonosti suhde asiat että yleensä naiset ovat ihan hirveitä olemaan mustasukkaisia, ja miksi?
He eivät osaa erottaa ystävyyttä parisuhteesta ja ihan turhaa kuluttavat energiaansa turhaan mustasukkaisuuteen, jopa miehen menneisyydelle ja OIKEILLE YSTÄVILLE.
Itse sain kokea sen aika kurjasti, nuoruuden ystäväni ja minä siis mies ja nainen , me olemme pitäneet yhteyttä Facebookissa ja vaihdelleet kuulumisia puoleen sun toiseen, vaan koska olen nainen niin sehän ei sopinut tälle avovaimolle laisinkaan ja epäilys alkoi kyteä hänessä "SIINÄ ON JOTAKIN" ja otti ´ja kirjoitti minulle ja saneli säännöt ja kertoi miten heillä menee hyvin miehen kanssa ja kaikki on kuulemma yhteistä, senhän jo tiesinkin sillä ystäväni oli jo kertonut kaiken tämän minulle, ja minä vastaavasti hänelle miten onnellinen olen oman puolisoni kanssa joten olin hämmästynyt tämän naisen käyttätymisestä, ja ajattelin että jos hän on sairas jotenkin kun valvoo ihan tavallisia viestejä ja vieläpä löytää niistä epäilyn aiheita. Ja hän ei käsitä että jos minun ja ystäväni välillä olisi joskus ollut jotain nin totta kai olisimme olleet yhdessä. Minä poistin raskain sydämmin ystäväni pois FB listalta etten aiheuttaisi tälle sairaalle ihmiselle pään vaivaa enkä olisi mikään uhka hänen suhteelleen. Niin että näinkin voi tapahtua nykyisin vielä vaikka pitäisi olla tasa arvo sukupuolien välillä. Ja olen huomannut että mitä pienempi koulutus ihmisellä on niin sitä kovemmat ovat epäilyt omaa puolisoaan kohtaan. Surullista mutta totta. Ystäväni on luonnollisesti soittanut minulle ja pyydellyt anteeksi "AKAN" käyttäytymistä ja minä ihmettelen mikä vetää noin ilkeässä ihmisessä miestä puoleensa että jaksaa kestää turhat syyttelyt ja vieläpä valikoida ketkä saavat olla puolison ystäviä. Onkohan IKÄ syynä, sitä se tekee kun yrittää olla nuoremman miehen kanssa pelko että joku vie sen. Huvittavaa toisaalta että usein tälläiset sairaat ihmiset saavat tahtonsa läpi. Vaan ei tokikaan minun ja ystäväni välillä, sillä onhan puhelin olemassa.

2

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hippikäs

Napiin, mies saa syyttää itseään kun menee tossun alle, sillä rakkaudestahan ei silloin voi edes puhua kun vanhat ystävätkin kielletään, vaan omistushalusta. naurettavaa sinänsä.

• kaunotar vai

Niinhän se on, mutta ihmettelen miten sairaat ihmiset saavat valan tavallisten ihmisten elämässä ja vielä vanhanakin ollaan epäluuloisia vaikka molemmat olivat naimisissa omalla tahollaan. Niin se vaan näyttää olevan että jos on koko elämänsa ollut itse vähän kevytjalkainen niin silloin sitä pelkää kunnollisiakin naisia jotka osaavat olla ystäviä kaikkien kanssa siis eivät ole hakemassa seksi seuraa, ainakaan tämän akan mieheltä.
      Sääli sitä miestä kun antaa hullun ohjata elämäänsä ja ihan vielä vapaaehtoisesti mennyt suhteeseen hirviön kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      148
      4909
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      17
      3547
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      158
      3357
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      32
      2828
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      96
      2580
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1863
    7. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      8
      1498
    8. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1472
    9. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      140
      1406
    10. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      11
      1267
    Aihe