Sydämmeni vienyt ristiverinen mies, siitäkö hyvä mies rinnalleni jota jo kaipailen?
Onko EX- jo kaiken pahan jälkeen unohtanut?
Hei Keskiyö!!
3
77
Vastaukset
Hei
vaikka sanot itseäsi mummoksi, et ole läheskään mummohtava tai iäkäs ihminen.
sinä olet erittäin naisellinen ja herkkä, oikein sellainen miesten unelma.
sinä voit tapailla tuota miestä, mutta ei hän sinun kanssasi vihille asti kulje.
pidä mukava syksy ja tapaile niin häntä, kuin muitakin ystäviäsi.
sinun exäsi elää eri kausia, yhtä kerrallaan. vaikka hän tuleekin ottamaan yhteyttä, voi vain toivoa, että et avaisi oveasi ja sydäntäsi. siitä ei tulisi muuta kuin sanomista.
t: Keskiyö- Vesimies "mummo"
Kiitosta Sinulle!!
Tämä ristiverinen/tummahko mies ollut elämässäni jo tovin ja tapailtu aikas säntillisesti, hän tuntuu siltä et voitaasiin jo tehdä ratkaisuja joita hänkin jo ehdotellu, mut näätkin sit asian toisin?
Millaisen elämäni ns.miehen näet minulle jos tämä ei se pysyvä?
EX- ollu naimisissa jo aiapäiviä sitten enkä hänen usko ottavan yhteyttä,enkä edes haluakaan.
Erosta teki tosi ällön jonka takia jäin melkeen puille paljaille, mut sitkee kun oon kasailen sitä alusta kuin ennen 16v:na
Saako omalle tunnolleen rauhaa koskaan mitä teki minulle?
Kaunist ja lepposaa syyspäivää Sinulle..
Hei
kyllä tuo mies mukava on, mutta en ainakaan tekisi mitään yhteisiä hankintoja ainakaan toistaiseksi. katsele ja haistele ilmaa ympärillänne, eihän sinulla ole minnekään kiire.
sinun exäsi tietää mitä teki, mutta hän ei enää halua ajatella sitä. vasta vanhempana hän sitten todella kärsii tekemisistään, kyllä sekin aika vielä tulee.
no, minä näen sinut sellaisen miehen kanssa, joka osaa korjailla televisioita ja muita koneita. hän on erittäin näppärä tekniikan kanssa.
mutta älä nyt sure, vaikken sinulle hääkelloja tuon miehen kanssa näekään.
sitä voi muutenkin elää ja olla yhdessä, kuuntele vain sisintäsi. sieltä ne oikeat vastaukset tulevat.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 803639
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302404Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä852060Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191590- 281431
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261429Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71384Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671337Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531085