Kylläpä kestää taloudellisen katastrofijoukkueen Jokereiden tuloksen julkistaminen viime kaudelta.
Vuodesta 1999 kumulatiivinen tappio toisssa tilikauteen mennessä jo 16 milj.€
Huhut kertovat suurimman omistajan Sanomayhtiöiden kyllästymisestä tilanteeseen ja katastrofaaliseen talouden hoitoon. On mielenkiintoista katsoa, mitä tapahtuu, kun Sanoma myy R-kioskiketjun pois.
Rahat loppuvat Jokereilta, kun Sanoma siirtyy pois lypsettävän lehmän roolista.
Jokerit hc taloudellinen tulos
Kuningas Erkko
3
158
Vastaukset
- dsgdfs
UrhoTV on ihan surkea! Viikonlopun 2euron tarjous huijausta!! Ei pääse palveluun!
- mä+10000
Jokerit Oy = Helsinki Halli Oy'
http://www.finder.fi/Urheilutoimintaa/Helsinki Halli Oy /HELSINKI/taloustiedot/132929
Ei se Hjallis ihan tyhmä ole.
Kunigas Ekonomille.- Prinsessa Leena
No ei noilla tuloksilla voi kauheasti pullistellakaan, Hakiksen snakarinkin tulos neljältä vuodelta enemmän. LOL
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623