xp päivittää joka päivä!

outoAa

mikä hitto tuota konetta vaivaa, kun se löytää päivityksiä joka päivä?
Kone hp omnibook XE3. Paljoa en ole kerennyt siihen tutustua, ostin sen kaverilta parilla kympillä. Se alusti sen ja myi pois. Kone on kuitenkin todella hidas ja suurimpana ihmetyksenä ovat nuo joka päiväiset XP:n päivitykset!

8

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bhgbftyd

Onko siinä nyt aito XP?

Vois auttaa se, että menet itse Microsoft Updateen ( Käynnistä-Kaikki ohjelmat-Microsoft tai Windows Update ) ja haet "aitoustodistuksen" ja Service Pack 3:sen, jotta saat päivitykset toimimaan ( siinä voipi olla sulla vain SP2 ).
      Voihan päivitysgeneraattori olla risakin, mutta kokeile tuo ensin.

• outoAa

kyllä pitäs olla ihan aito.

ja windows update väittää, että mulla on service pack 3. (päivitetty 28.syyskuuta) kävin just äsken kattomassa siellä mun päivityshistorian. mistä mie sen aitouden nään?

eilen koneen sammuttaessa oli vaivaiset 57päivitystä, ja tänäänkin mitä oon jo rämpläilly, niin kahdeksan äsken päivitti. ei mulla kyllä toisessa koneessa xp näin paljoa päivittele.

• tuleehan noita

Just asentelin SP3:sen sisältämän median.

Ensin tuli pari päivitystä, bootin jälkeen sata lisää, näiden jälkeen vielä kolme boottia erinäisillä päivityksillä.

Nämä pitäisi asentaa heti ensimmäiseksi xp:n asennuksen jälkeen, koska esim. viruksentorjuntaohjelmat osaavat sotkea homman perusteellisesti.

• outoAa

ok. pitää nyt seurailla, oli jotenkin vaan outoa, että niitä tulee noin paljon.
      kiitos teille!

• kenelle tulee

>mikä hitto tuota konetta vaivaa, kun se löytää päivityksiä joka päivä?
      Kone hp omnibook XE3. Paljoa en ole kerennyt siihen tutustua, ostin sen kaverilta parilla kympillä. Se alusti sen ja myi pois. Kone on kuitenkin todella hidas ja suurimpana ihmetyksenä ovat nuo joka päiväiset XP:n päivitykset! <

Ja jos koneessa on Microsoft Office niin tulee toinen mokoma lisää ja vähitellen. Ne eivät tule kerralla kuten olettaa saattaisi.

• bhgbftyd

Oletko saanut koneen nopeutumaan?

• Annalataavaan

Kyllä niitä päivityksiä riitää vanhalla asennusmedialla uudelleen asennetussa.
        Itsellä meni neljä (4 ) tuntia ennenkuin kaikki sadat päivitykset asennettu.

• mkjikloi

Jos koneessa oli jo SP3 niin tuskin muilla päivityksillä on nopeutta saatu lisättyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2687
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      200
      1968
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1716
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1441
    6. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      32
      1176
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      76
      1111
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe