mikä hitto tuota konetta vaivaa, kun se löytää päivityksiä joka päivä?
Kone hp omnibook XE3. Paljoa en ole kerennyt siihen tutustua, ostin sen kaverilta parilla kympillä. Se alusti sen ja myi pois. Kone on kuitenkin todella hidas ja suurimpana ihmetyksenä ovat nuo joka päiväiset XP:n päivitykset!
xp päivittää joka päivä!
8
157
Vastaukset
- bhgbftyd
Onko siinä nyt aito XP?
Vois auttaa se, että menet itse Microsoft Updateen ( Käynnistä-Kaikki ohjelmat-Microsoft tai Windows Update ) ja haet "aitoustodistuksen" ja Service Pack 3:sen, jotta saat päivitykset toimimaan ( siinä voipi olla sulla vain SP2 ).
Voihan päivitysgeneraattori olla risakin, mutta kokeile tuo ensin. - outoAa
kyllä pitäs olla ihan aito.
ja windows update väittää, että mulla on service pack 3. (päivitetty 28.syyskuuta) kävin just äsken kattomassa siellä mun päivityshistorian. mistä mie sen aitouden nään?
eilen koneen sammuttaessa oli vaivaiset 57päivitystä, ja tänäänkin mitä oon jo rämpläilly, niin kahdeksan äsken päivitti. ei mulla kyllä toisessa koneessa xp näin paljoa päivittele. - tuleehan noita
Just asentelin SP3:sen sisältämän median.
Ensin tuli pari päivitystä, bootin jälkeen sata lisää, näiden jälkeen vielä kolme boottia erinäisillä päivityksillä.
Nämä pitäisi asentaa heti ensimmäiseksi xp:n asennuksen jälkeen, koska esim. viruksentorjuntaohjelmat osaavat sotkea homman perusteellisesti. - outoAa
ok. pitää nyt seurailla, oli jotenkin vaan outoa, että niitä tulee noin paljon.
kiitos teille! - kenelle tulee
>mikä hitto tuota konetta vaivaa, kun se löytää päivityksiä joka päivä?
Kone hp omnibook XE3. Paljoa en ole kerennyt siihen tutustua, ostin sen kaverilta parilla kympillä. Se alusti sen ja myi pois. Kone on kuitenkin todella hidas ja suurimpana ihmetyksenä ovat nuo joka päiväiset XP:n päivitykset! <
Ja jos koneessa on Microsoft Office niin tulee toinen mokoma lisää ja vähitellen. Ne eivät tule kerralla kuten olettaa saattaisi. - bhgbftyd
Oletko saanut koneen nopeutumaan?
- Annalataavaan
Kyllä niitä päivityksiä riitää vanhalla asennusmedialla uudelleen asennetussa.
Itsellä meni neljä (4 ) tuntia ennenkuin kaikki sadat päivitykset asennettu. - mkjikloi
Jos koneessa oli jo SP3 niin tuskin muilla päivityksillä on nopeutta saatu lisättyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss986248Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243627- 1792289
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2382149Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1821848Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2901644Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.91295- 691134
Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1201080Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.211080