xp päivittää joka päivä!

outoAa

mikä hitto tuota konetta vaivaa, kun se löytää päivityksiä joka päivä?
Kone hp omnibook XE3. Paljoa en ole kerennyt siihen tutustua, ostin sen kaverilta parilla kympillä. Se alusti sen ja myi pois. Kone on kuitenkin todella hidas ja suurimpana ihmetyksenä ovat nuo joka päiväiset XP:n päivitykset!

8

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bhgbftyd

Onko siinä nyt aito XP?

Vois auttaa se, että menet itse Microsoft Updateen ( Käynnistä-Kaikki ohjelmat-Microsoft tai Windows Update ) ja haet "aitoustodistuksen" ja Service Pack 3:sen, jotta saat päivitykset toimimaan ( siinä voipi olla sulla vain SP2 ).
      Voihan päivitysgeneraattori olla risakin, mutta kokeile tuo ensin.

• outoAa

kyllä pitäs olla ihan aito.

ja windows update väittää, että mulla on service pack 3. (päivitetty 28.syyskuuta) kävin just äsken kattomassa siellä mun päivityshistorian. mistä mie sen aitouden nään?

eilen koneen sammuttaessa oli vaivaiset 57päivitystä, ja tänäänkin mitä oon jo rämpläilly, niin kahdeksan äsken päivitti. ei mulla kyllä toisessa koneessa xp näin paljoa päivittele.

• tuleehan noita

Just asentelin SP3:sen sisältämän median.

Ensin tuli pari päivitystä, bootin jälkeen sata lisää, näiden jälkeen vielä kolme boottia erinäisillä päivityksillä.

Nämä pitäisi asentaa heti ensimmäiseksi xp:n asennuksen jälkeen, koska esim. viruksentorjuntaohjelmat osaavat sotkea homman perusteellisesti.

• outoAa

ok. pitää nyt seurailla, oli jotenkin vaan outoa, että niitä tulee noin paljon.
      kiitos teille!

• kenelle tulee

>mikä hitto tuota konetta vaivaa, kun se löytää päivityksiä joka päivä?
      Kone hp omnibook XE3. Paljoa en ole kerennyt siihen tutustua, ostin sen kaverilta parilla kympillä. Se alusti sen ja myi pois. Kone on kuitenkin todella hidas ja suurimpana ihmetyksenä ovat nuo joka päiväiset XP:n päivitykset! <

Ja jos koneessa on Microsoft Office niin tulee toinen mokoma lisää ja vähitellen. Ne eivät tule kerralla kuten olettaa saattaisi.

• bhgbftyd

Oletko saanut koneen nopeutumaan?

• Annalataavaan

Kyllä niitä päivityksiä riitää vanhalla asennusmedialla uudelleen asennetussa.
        Itsellä meni neljä (4 ) tuntia ennenkuin kaikki sadat päivitykset asennettu.

• mkjikloi

Jos koneessa oli jo SP3 niin tuskin muilla päivityksillä on nopeutta saatu lisättyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      156
      6339
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      50
      1786
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      38
      1434
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      47
      1051
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      324
      1019
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      48
      941
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      919
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      898
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      875
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      867
    Aihe