xp päivittää joka päivä!

outoAa

mikä hitto tuota konetta vaivaa, kun se löytää päivityksiä joka päivä?
Kone hp omnibook XE3. Paljoa en ole kerennyt siihen tutustua, ostin sen kaverilta parilla kympillä. Se alusti sen ja myi pois. Kone on kuitenkin todella hidas ja suurimpana ihmetyksenä ovat nuo joka päiväiset XP:n päivitykset!

8

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bhgbftyd

      Onko siinä nyt aito XP?

      Vois auttaa se, että menet itse Microsoft Updateen ( Käynnistä-Kaikki ohjelmat-Microsoft tai Windows Update ) ja haet "aitoustodistuksen" ja Service Pack 3:sen, jotta saat päivitykset toimimaan ( siinä voipi olla sulla vain SP2 ).
      Voihan päivitysgeneraattori olla risakin, mutta kokeile tuo ensin.

    • outoAa

      kyllä pitäs olla ihan aito.

      ja windows update väittää, että mulla on service pack 3. (päivitetty 28.syyskuuta) kävin just äsken kattomassa siellä mun päivityshistorian. mistä mie sen aitouden nään?

      eilen koneen sammuttaessa oli vaivaiset 57päivitystä, ja tänäänkin mitä oon jo rämpläilly, niin kahdeksan äsken päivitti. ei mulla kyllä toisessa koneessa xp näin paljoa päivittele.

    • tuleehan noita

      Just asentelin SP3:sen sisältämän median.

      Ensin tuli pari päivitystä, bootin jälkeen sata lisää, näiden jälkeen vielä kolme boottia erinäisillä päivityksillä.

      Nämä pitäisi asentaa heti ensimmäiseksi xp:n asennuksen jälkeen, koska esim. viruksentorjuntaohjelmat osaavat sotkea homman perusteellisesti.

    • outoAa

      ok. pitää nyt seurailla, oli jotenkin vaan outoa, että niitä tulee noin paljon.
      kiitos teille!

    • kenelle tulee

      >mikä hitto tuota konetta vaivaa, kun se löytää päivityksiä joka päivä?
      Kone hp omnibook XE3. Paljoa en ole kerennyt siihen tutustua, ostin sen kaverilta parilla kympillä. Se alusti sen ja myi pois. Kone on kuitenkin todella hidas ja suurimpana ihmetyksenä ovat nuo joka päiväiset XP:n päivitykset! <

      Ja jos koneessa on Microsoft Office niin tulee toinen mokoma lisää ja vähitellen. Ne eivät tule kerralla kuten olettaa saattaisi.

    • bhgbftyd

      Oletko saanut koneen nopeutumaan?

      • Annalataavaan

        Kyllä niitä päivityksiä riitää vanhalla asennusmedialla uudelleen asennetussa.
        Itsellä meni neljä (4 ) tuntia ennenkuin kaikki sadat päivitykset asennettu.


      • mkjikloi

        Jos koneessa oli jo SP3 niin tuskin muilla päivityksillä on nopeutta saatu lisättyä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      87
      1971
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1695
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1626
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe