Minkälaisia kokemuksia palstalaisilla on lähinnä naisten varpaiden nuolemisesta ja imemmisestä? Itse olen päässyt useammankin tyttöystävän kanssa kokeilemaan kun olen vain rohkeasti kysynyt..
Varpaiden nuoleminen
11
3018
Vastaukset
- Knotty!
Minulla se liittyy alistuvaan subin riiliini.
Itse nuolemisesta en saa kicksejä vaan siitä mitä se edustaa.
Ranteet selän taakse köytettyinä, liekaköysi kaulassa ja polvillaan voteen vieressä, vaimon vetäessä liekaköydestä kasvojani alas ja varpaita suuhun imettäväksi.
Kyllä se minulle esileikistä käy. - Tights
Varpaiden imeminen ja nuoleminen on tosi kiihottavaa. Varsinkin jos tytöllä on hikiset sukkikset jalassa. Varpaita imeskellessä aistii suolaisen maun samalla kun haistelee toisen sukkisjalan hikistä ihanaa aromia. Myös hikisten avokkaiden haistelu ja maistelu on todella nautittavaa.
- Anssi3
Varpaiden imemin on ihanan kiihottavaa, erityisesti tykkään ottaa isovarpaan suuhuni. Mutta edellytys on se että varpaankynnet on lakattu punaiseksi ja muutenkin hyvin hoidettu ja puhdas.
- kipsis
kyllä se on taivaallista,kun miesystis nuolee-imee varpaitani ja pidän välillä valkoisia sukkia....Kengiä myös .....Mutta se ihanuus loppui :(
- kipsis
kyllä se on taivaallista,kun miesystis nuolee-imee varpaitani ja pidän välillä valkoisia sukkia....Kengiä myös .....Mutta se ihanuus loppui :(
kipsis kirjoitti:
Tääl olis yks jalka fetisti ja varsinkin valkoisten/ vaaleiden sukkien ystävä..
Nuolen ja hyväilen mielelläni niin sukkia kuin jalkoja/ varpaita..
ota yht..- Footsexlover
Anssi3 kirjoitti:
Varpaiden imemin on ihanan kiihottavaa, erityisesti tykkään ottaa isovarpaan suuhuni. Mutta edellytys on se että varpaankynnet on lakattu punaiseksi ja muutenkin hyvin hoidettu ja puhdas.
Ihanan kiihoittavaa nuoleskella ja imeä punakyntisiä varpaita sellaisten sukkisten läpi joissa ei ole kärkivahvikkeita ja kun nainen runkkaa jaloillaan kyrpää niin se on orgasmin paikka.
- opuyko
Kyl se on vaan hiano tunne kun mies imee varpaitania :) Ei taira löytyy,joka imis varpaani ja ihailee mun sukkii....
Saattais löytyykin..
Oon varsinkin valkoisten / vaaleiden sukkien ystävä, ja tietysti jalkojen..
Saa olla "vähän likaa ja hikeäkin" nam..
Ota yht- imeskeliä
Täälä kans innokas varpaiden nuolia/imeskeliä ja sukat kiihottaa myös :)
- Oletpa_katkera
Oletko koskaan miettinyt miksi kukaan ei pidä sinusta?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491526Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871016- 191013
- 86946
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187886Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99815- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?66742