Nonni, saatiin ammattilainen valmentamaan joukkuetta, harmi ettei Summasen Rami lähtenyt mukaan tiimiin. Mutta ymmärrän Ramin haluttomuuden, voi olla vaikea myydä itseään ulkomaille tai suurseuroihin jos lähtee kakkos-valmentajaksi.
Pikkuisen ihmettelen kyllä Hirvosen ja Ojasen jatkopestiä, mutta onneksi heidän jatkoa pyysi nimenomaan Dufva eikä Leinonen.
Risto Dufva
2
122
Vastaukset
- eebfrrr4
vittu se Dufvakaan kesää tee tollasesta rupusakista. Johto sieltä olisi pitänyt vaihtaa
- Juha822222
yksi asia mitä Dufva voi tehdä Tamperalaispoppooseen on ryhtiliike, ja siinä hän tullee onnistumaan.
Vaativa koutsi on tää Dufva, ei mikään huono missään nimessä.
Ehkä väärinymmärretty koutsi jolla riitoja oli Jypissa ja jotkut tuomitsee hänet käärmeeksi, vaikea sanoa kun ei ole itellä enempää tietoa asioista mutta esim jos Dufva meni henkilökohtaisuuksiin mm haukkumaan pelaajien vaimoja jne niin silloin teki virheen työssään.
Tyhmäkin tajuaa että huutaminen pelaajalle ei ole mitään kiusaamista vielä, riippuu paljon mitä sanot.
Toisaalta en usko liikaan huutamistyyliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602844
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 802216
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408