Estonian Air aloittaa lennot Jyväskylään Print E-mail
Thursday, 01 September 2011
ImageVirolainen lentoyhtiö Estonian Air aloittaa maaliskuussa lennot Tallinnan ja Jyväskylän välillä. Yhtiö lentää reittiä päivittäin lauantaita lukuunottamatta. Uusi yhteys mahdollistaa myös halpalennot jyväskyläläisille, sillä Tallinnasta on runsaasti jatkoyhteyksiä esimerkiksi Ryanairin ja EasyJetin lennoilla.
Estonian Air lentää Tallinnan ja Jyväskylän välillä seitsemän viikkovuoroa. Lentoja on kaikkina päivinä lauantaita lukuunottamatta. Sunnuntaisin Estonialla on puolestaan kaksi edestakaista vuoroa.
Lennot tarjoavat hyvät yhteydet liike- ja lomamatkailijoille Tallinnan ja Jyväskylän välillä.
- Aikataulu tarjoaa erinomaiset jatkoyhteydet Tallinnan kauta Skandinaviaan, CIS- ja Benelux -maihin sekä Baltiaan, sanoo Estonian Airin toimitusjohtaja Tero Taskinen.
Jyväskylä on Estonian Airin ensimmäinen reittikohde Suomessa.
- Jyväskylä on yksi Suomen merkittävimmistä kaupunkikeskuksista. Uusi lentoyhteys on merkki alueen kiinnostavuudesta, sanoo Jyväskylän kaupunginjohtaja Markku Andersson.
Estonian Airin aikataulu Tallinna - Jyväskylä - Tallinna
OV 521 ma, ke, pe, su 1355 - 1500 Tallinna - Jyväskylä
OV 522 ma, ke, pe, su 1540 - 1645 Jyväskylä - Tallinna
OV 523 ti, to, su 2355 - 0040 Tallinna - Jyväskylä
OV 524 ma, ke, pe, su 0605 - 0710 Jyväskylä - Tallinna
Varaa lennot Jyväskylästa Tallinnaan Matkatoimisto Travelstartista
Estonian Air aloittaa lennot Jyväskylään
justers 1
1
250
Vastaukset
Pääseköhän vihdoin Keskisuomalaisetkin nauttimaan Tallinan viinoista?
Saako koneelle tuoda 30-50kg viinaa ja paljonkohan matkahinta?
Jos olisikin 100e lennot RO-RO ja 50 kg matkatavara rajana tämä olisi hyvä mahdollisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197