Estonian Air aloittaa lennot Jyväskylään Print E-mail
Thursday, 01 September 2011
ImageVirolainen lentoyhtiö Estonian Air aloittaa maaliskuussa lennot Tallinnan ja Jyväskylän välillä. Yhtiö lentää reittiä päivittäin lauantaita lukuunottamatta. Uusi yhteys mahdollistaa myös halpalennot jyväskyläläisille, sillä Tallinnasta on runsaasti jatkoyhteyksiä esimerkiksi Ryanairin ja EasyJetin lennoilla.
Estonian Air lentää Tallinnan ja Jyväskylän välillä seitsemän viikkovuoroa. Lentoja on kaikkina päivinä lauantaita lukuunottamatta. Sunnuntaisin Estonialla on puolestaan kaksi edestakaista vuoroa.
Lennot tarjoavat hyvät yhteydet liike- ja lomamatkailijoille Tallinnan ja Jyväskylän välillä.
- Aikataulu tarjoaa erinomaiset jatkoyhteydet Tallinnan kauta Skandinaviaan, CIS- ja Benelux -maihin sekä Baltiaan, sanoo Estonian Airin toimitusjohtaja Tero Taskinen.
Jyväskylä on Estonian Airin ensimmäinen reittikohde Suomessa.
- Jyväskylä on yksi Suomen merkittävimmistä kaupunkikeskuksista. Uusi lentoyhteys on merkki alueen kiinnostavuudesta, sanoo Jyväskylän kaupunginjohtaja Markku Andersson.
Estonian Airin aikataulu Tallinna - Jyväskylä - Tallinna
OV 521 ma, ke, pe, su 1355 - 1500 Tallinna - Jyväskylä
OV 522 ma, ke, pe, su 1540 - 1645 Jyväskylä - Tallinna
OV 523 ti, to, su 2355 - 0040 Tallinna - Jyväskylä
OV 524 ma, ke, pe, su 0605 - 0710 Jyväskylä - Tallinna
Varaa lennot Jyväskylästa Tallinnaan Matkatoimisto Travelstartista
Estonian Air aloittaa lennot Jyväskylään
justers 1
1
249
Vastaukset
Pääseköhän vihdoin Keskisuomalaisetkin nauttimaan Tallinan viinoista?
Saako koneelle tuoda 30-50kg viinaa ja paljonkohan matkahinta?
Jos olisikin 100e lennot RO-RO ja 50 kg matkatavara rajana tämä olisi hyvä mahdollisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082