Hannan uudesta levystä...

dj-popcorn

Kannattaako sitä hankkia?Haluaisin kuulla levyn omistavilta kommentteja.
Mitkä on kolme parasta biisiä?
Minkä arvosanan levy ansaitsee asteikolla 4-10?
Onko muuta tärkeää sanottavaa?

23

1585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaana

      Ostin itse levyn viime viikolla. Arvosanaksi antaisin noin 8. Pikkasen oisin odottanut enemmän vaihtelua kappaleisiin ja Hannan ääntä olisi voinut käyttää paremmin hyödyksi, mutta ihan kohtalainen levy. Kannattaako hankkia; mielipidekysymys. Riippuu mistä tykkää, mutta ei se ihan täysin huono hankinta ole.

      • mia

        mielestä levy on ehdoton hankinta!! Antaisin arvosanaksi 9 ja parhaan kappaleet on run, superhiro ja sorry, jos pitää vain kolme mainita..!


    • hannafani

      vuoden paras levy toistaiseksi (ennen kuin uusi U2-levy ilmestyy marraskuussa). parhaat biisit: sorry, heaven, ejected

    • TMR

      Mielestäni Love`s Run Over Me on Hannan parasta antia. Se on kympin kipale.

      • masie

        Jos vaan tykkää rokahtavasta musasta. Levy paranee joka kuuntelu kerran jälkeen. On Nightwishin rinnalla ehdoton suosikkini tällä hetkellä.


      • masie

        Love's run over me- on biisi joka saa Hannan dissaajilta niskavillat pystyyn. Mutta Hanna-fanit on haltioissaan on niin "räkästä" Hannaa että huh!


      • opinion
        masie kirjoitti:

        Love's run over me- on biisi joka saa Hannan dissaajilta niskavillat pystyyn. Mutta Hanna-fanit on haltioissaan on niin "räkästä" Hannaa että huh!

        se love´s run over me.Tällä hetkellä Hannan äänivarat eivät vielä riitä ko. biisin laulamiseen,ehkäpä muutaman vuoden päästä,on kyllä aivan loistokappale.Levyn biiseille annan keskiarvosanaksi 8½,Hannan lauluosuuksille 9½.


    • rahojas!!

      Täysin paska levy, vain pari kuunneltavaa biisiä..kuulostaa britneyn vaikertamiselta..paska ääni paskat biisit!!

    • Mamma

      Kyllä se levy paranee kertakerralta sitä kuunnellessa. Toisaalta kaikkia kappaleita ei viitsi kuunnella.

      Sanat välillä ärsyttää; looser standing small ja joissakin sanoituksissa on kyllä vähän vanhoja ja kuluneita toteamuksia, kuten devil in disguise. Välillä tuntuu myös, että Hanna on laitettu laulamaan vähän turhankin söposti, sillä kyllähän siitä naisesta 'munaa löytyy' ja sopivaa karheutta. Mutta kaikenkaikkiaan aivan upea levy näin kymmenisen kertaa läpikuunneltuna.

      Ensin ajattelin, että hitto laimea levy. Ja oisin antanut sen 6½ eka kuuntelukerran jälkeen. Kappaleet todellakina avautuvat (ainakin minulle) keskittymällä niihin. Nyt korottaisin arvosanan ysiin.

      Lapset tykkää eri kappaleista kuin äiti. Mamman suosikit on vaihtuneet siitä kun levyn osti. Nyt pidän eninten Sorry, Run ja Love's run over me. Lapset tykkäävät Ejected, How Can I Miss You ja Don't Hang Up.

      levy kulkee molemmissa autoissa ja kotona , kovasti kovasti kuunnellaan

    • Ramiro

      ...kuka mistäkin pitää. Sanotaan näin, yksikään biisi ei tule jäämään ns. "elämään" pidemmän päälle. Itse en ole ostanut, enkä osta, mutta kuullut olen olosuhteiden pakosta. Noh, ei se ihan kamalakaan ole, mutta eipä todellakaan mikään taidenautintokaan. Yhtä hyvin olisi voinut olla levyttämättäkin. siinä ei populaarikulttuuri olisi mitään mainittavaa menettänyt.

      • Fenderman

        Olen kanssasi ihan samaa mieltä. Tämä Hannan levy ei tule jäämään historiankirjoihin. Kyllähän sitä tausta musana voipi kuunnella, mutta eipä paljon muuta. Odotin siltä paljon enemmän, niinku varmaan moni muukin.
        Risto Asikainen ois saanu jäädä pois kuvioista, kaikella kunnioituksella..
        Bryan Adamsin Heaven ois saanu jäädä tekemättä varsinkin noin kehnolla sovituksella. Koneet jauhaa ja sillälailla. Mutta ostin kumminkin levyn, jospa se vielä aukee...


      • masie
        Fenderman kirjoitti:

        Olen kanssasi ihan samaa mieltä. Tämä Hannan levy ei tule jäämään historiankirjoihin. Kyllähän sitä tausta musana voipi kuunnella, mutta eipä paljon muuta. Odotin siltä paljon enemmän, niinku varmaan moni muukin.
        Risto Asikainen ois saanu jäädä pois kuvioista, kaikella kunnioituksella..
        Bryan Adamsin Heaven ois saanu jäädä tekemättä varsinkin noin kehnolla sovituksella. Koneet jauhaa ja sillälailla. Mutta ostin kumminkin levyn, jospa se vielä aukee...

        Ehkä levy ja sen biisit ole mitään elämää suurempaa. Mutta levy on joka tapauksessa saanut yllättävänkin hyvää palautetta kriitikoilta. On myös hatun noston arvoinen suoritus, että Hanna ja BMG eivät menneet siitä mistä on aita matalin. Vaan Hanna laulaa englanniksi. Joka ei Suomessa ole välttämättä kaupallisesti ajatellen hyvä ajatus.
        Tiedän Ramiro, että olet henkeen ja vereen Antti fani. Joten arvostelusi Hannan levystä ei taida olla ihan puolueeton. Mutta Hannan "Stadion-Rock" niinkuin eräs arvostelija kuvasi Hannan levyä. Ei varmaankaan miellytä suomi-popista pitäviä. Mutta näin Hanna tekee selvää pesäeroa muihin suomalaisiin artisteihin. Ei tämän tyyppistä musaa esittävää naisartistia ole suomessa ennen ollut.
        Hanna onkin ehkä menestyksen kannalta synytynyt väärään maahan. Tällainen musa puree nimenomaan Jenkeissä.


      • Ramiro
        masie kirjoitti:

        Ehkä levy ja sen biisit ole mitään elämää suurempaa. Mutta levy on joka tapauksessa saanut yllättävänkin hyvää palautetta kriitikoilta. On myös hatun noston arvoinen suoritus, että Hanna ja BMG eivät menneet siitä mistä on aita matalin. Vaan Hanna laulaa englanniksi. Joka ei Suomessa ole välttämättä kaupallisesti ajatellen hyvä ajatus.
        Tiedän Ramiro, että olet henkeen ja vereen Antti fani. Joten arvostelusi Hannan levystä ei taida olla ihan puolueeton. Mutta Hannan "Stadion-Rock" niinkuin eräs arvostelija kuvasi Hannan levyä. Ei varmaankaan miellytä suomi-popista pitäviä. Mutta näin Hanna tekee selvää pesäeroa muihin suomalaisiin artisteihin. Ei tämän tyyppistä musaa esittävää naisartistia ole suomessa ennen ollut.
        Hanna onkin ehkä menestyksen kannalta synytynyt väärään maahan. Tällainen musa puree nimenomaan Jenkeissä.

        masie; - kiitos palautteestasi ja huomiostasi. Olet oikeassa, olen Antti-fani. Olet pannut asian merkille hyvin, mutta enpä ole sitä asiaa peitellytkään. Ja minusta tuli oikeastaan Antti-fani ihan siitä syystä, kun näin topiceissa, kuinka pirusti sitä haukuttiin ja parjattiin. En ollut uskoa todeksi, kuinka krouvisti jotkut haukkuu, nimittelee ja syöksee törkeyksiään jostain keskenkasvuisesta klopista, joka vain monien muiden mukana halusi yrittää ja onnistui ja sen jälkeen repesi foorumit Antti-viesteistä väärälleen. Poika, joka ei varmasti ollut tehnyt kenellekkään heille mitään pahaa. Minun täytyi oikein videoilta uudelleen katsoa ja tarkastaa, muistinko väärin, et oliko se Antti tosiaan niin pirun huono, mitä topiceissa jotkut herjasi. Totesin, etten muistanut väärin ja aloin puolustaan poikaa topiceissa ja sitten sitä on piisannutkin, - puolusteltavaa. Vähän on mennet överiksi tekstit puolin ja toisin välillä. Mutta alapään tyyliin minä kuitenkaan tekstejäni latele.
        Olen eri topiceissa kirjoitellut aika ajoin hyvinkin perusteellisesti, miksi pidän Tuiskusta jamiksi taas en niinkään hannasta, saatika janista. Suurin ero tuossa kolmikossa, kun on se, että jo itse kisassa, niin hanna, kuin janikin mainosti osaamistaan ja ammattilaisuuttaan ja kummallakin oli ammattilaistausta kisaan tullessaan. Sitä vastoin Antti oli puhdas amatööri, eikä tullut kisaan sapeleitaan helistäen. Minuun vaikuttaa se. En tiedä miten muihin, mutta se on heidän asiansa.
        Olen sanonut aiemminkin, että hanna on pelkkä keskinkertaisuus, jonka laulussa, persoonassa ja esiintymistaidossakaan ei ole mitään sellaista uutta, saatika erikoista, mitä EI jo olisi ollut suomen pop-taivaalla vuosikymmeniä aiemminkin. Sama pätee janiin.
        Tuisku taas on jotain aivan muuta ja uutta. Mitä todennäköisesti sitten tämä kova kirjoittelu topiceissa osaltaan todistaa. Antin persoona repii periaatteessa suomen kahtia. Hänestä joko tykätään, tai sitten suoranaisesti vihataan. Kuitenkin Tuisku on amatööritaustallaankin hiton hyvä. Opiskellen nyt kovalla vauhdilla "paremmaksi". Hyvä tietty niin. Onhan hänellä toki paljon opittavaakin. Mutta nuori poikahan hän vielä on ja kehittyy varmasti parempaan suuntaan. Kannatan Anttia jo ihan periaatteenkin vuoksi, mutta on se sälli sen arvoinenkin. Veikkaan, joskaan en tiedä, että Antilla tulee jatkumaan ura pisimpään.
        Hyvää kesän jatkoa sulle masie.


    • Timppa

      Arvosana 5 . Perustelut ovat seuraavia. Väkinäistä laulamista ilman mitään herättävää ja herkkyyttä. Todella surkea levy. Ei iskennyt kuin Heaven ja Sorry biisit, joissa Hannan lahjat pikkasen paremmin tuli esiin.
      Ei todellakaan ole onnistunnut levy. Ihmettelen niitä jotka ylistävät tätä. TÄÄ ei voi olla hyvä:(

    • Ramiro

      ...tässä vähän infoa suoraan virallisen myyntilistan kommenttina ja sieltä lainattuna:

      Hanna Pakarinen ei päihittänyt Nightiwishiä

      21.06.2004 12:42


      Nightwishin Once-albumi jatkaa edelleen Suomen virallisen Top40-listan kärkipaikalla. Vaikka Idols-kuume osoittautui Antti Tuiskun kohdalla räjähtäväksi, ei levynsä juuri julkaissut Hanna Pakarinen yltänyt ensimmäiselle sijalle, vaan joutui tyytymään kakkospaikkaan. Antti Tuisku on Ensimmäinen-levyllään tuoreimman listan kolmantena.

      Eipä se hanna sitten myykkään niin hyvin kuin Antti!?
      Myyntiluku kyllä kertoo, kannattaako hankkia vai ei!?

      • kimuli

        antti on mielestäni liian tekemällä tehty...
        kaikkiin biiseihin on joku määrätty tanssi...yms..

        mutta makuasia :)

        ...hannalla on enemmän oma tyylinsä.. eikä keneltäkään "varastettu"...
        Sitäpaitsi Hanna ei todellakaan ollut idols-kisassa mukana asenteela... "mun on pakko voittaa tää... mä voitan kyl" ...Asenne oli paremminkin sellainen että... "katsotaan nyt mitä tapahtuu..toivon parasta..koska rakastan musiikkia ja laulamista.."

        näin.


      • moro
        kimuli kirjoitti:

        antti on mielestäni liian tekemällä tehty...
        kaikkiin biiseihin on joku määrätty tanssi...yms..

        mutta makuasia :)

        ...hannalla on enemmän oma tyylinsä.. eikä keneltäkään "varastettu"...
        Sitäpaitsi Hanna ei todellakaan ollut idols-kisassa mukana asenteela... "mun on pakko voittaa tää... mä voitan kyl" ...Asenne oli paremminkin sellainen että... "katsotaan nyt mitä tapahtuu..toivon parasta..koska rakastan musiikkia ja laulamista.."

        näin.

        on albumilistalla pykälän korkeemmalla kuin antti, joten hannan levyjen myynti on kovempaa...


      • pöllö

        Ramiro taas tekee itsestään pahemman luokan pellen...mutta antaa fossiilin porskuttaa....


      • Ramiro
        pöllö kirjoitti:

        Ramiro taas tekee itsestään pahemman luokan pellen...mutta antaa fossiilin porskuttaa....

        Pöllöä tai ei, niin totta kuitenkin. Eikä noussut muuten hannan levy vieläkään ykköseksi.
        Kuuntelin muuten tuossa radio Novasta uudestaan hannan Fearles-biisin. Nyt se ei kuulostanutkaan hullummalle ollenkaan, että sen puoleen tässä taitaa joutua vähän siistimään lausuntojaan, joo.
        Hanna oli kuuntelijan listan kuutonen ja Antti kolmonen. Elikä, hyvinhän noilla kummallakin menee ja kummallekkin riittää elintilaa täällä kylymässä muailmassa ja hyvä niin.
        Hyvää juhannuksen jatkoa sullekkin.


      • huuhkaja
        pöllö kirjoitti:

        Ramiro taas tekee itsestään pahemman luokan pellen...mutta antaa fossiilin porskuttaa....

        Sen verran voisi muistella, että kun Antin levy aikoinaan ilmestyi, niin listaykkösenä oli edellisellä viikolla ollut Guns N' Rosesin kokoelmalevy, joka oli jo kymmenettä viikkoa listalla. Tuskinpa sen myyntiluvut enää siinä vaiheessa kovin suuria olivat, että Antin sijoittuminen muulle kuin ykkössijalle olisi ollutkin katastrofi. Hanna taas joutui sijoituksestaan kilpailemaan Nightwishin kanssa, joka Suomen lisäksi oli muutamassa muussakin maassa ykkösenä. Voisi kuvitella, että Oncea on myyty huikeat määrät.


      • näin se meni
        Ramiro kirjoitti:

        Pöllöä tai ei, niin totta kuitenkin. Eikä noussut muuten hannan levy vieläkään ykköseksi.
        Kuuntelin muuten tuossa radio Novasta uudestaan hannan Fearles-biisin. Nyt se ei kuulostanutkaan hullummalle ollenkaan, että sen puoleen tässä taitaa joutua vähän siistimään lausuntojaan, joo.
        Hanna oli kuuntelijan listan kuutonen ja Antti kolmonen. Elikä, hyvinhän noilla kummallakin menee ja kummallekkin riittää elintilaa täällä kylymässä muailmassa ja hyvä niin.
        Hyvää juhannuksen jatkoa sullekkin.

        Antti oli neljäs ja Hanna kuudes.Myös love is like a song oli listal joten Hannalta oli 2 biisii listal ja Antilt vaan yks!Moro!


      • Ramiro
        näin se meni kirjoitti:

        Antti oli neljäs ja Hanna kuudes.Myös love is like a song oli listal joten Hannalta oli 2 biisii listal ja Antilt vaan yks!Moro!

        ...loistavaa. Totta puhut kuomaseni, mutta Antin oli korkeemmalla joka tapauksessa.
        Itse asiassa kuulin ensi kerran kokonaisuudessaan sen hannan "fearlesin" ja ei se muuten huono ollutkaan. Täytyy ottaa vähän takapakkia kriittisistä puheistaan. Moikka.


    • tiidaa

      mul on sen levy ja se levy on ihana...!

      kolme parasta biisii on
      love's run over me, when i become me, run.. (huh, oli vaikee päättää.. ;)

      arvosanan antaisin ihan rehellisesti koko levystä..öö..9-..

      joo, mut oli siin levyllä muutama paska biisiki ku esim. hang up (tai joku tollanen tais olla) ja sit ejected.. (tai monen monen kuuntelun jälkeen sika hyvä biisi, mut alus ei TOD iskeny..)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe