Joskus pelailen näitä sähköpostiin säännöllisesti tulevilla houkuttelutarjouksilla aikani kuluksi, mutta omaa rahaa en viitsi peleihin pistää kuin harvoin suomalaiseen lottoon.
Tällä viikolla sain taas 10 ilmaista pyöritystä johonkin uutuushedelmäpeliin.
Kierrätysvaatimukset ovat yleensä n. 30 kertaa ilmaisvoitto, eli jos voitat esimerkiksi 2 euroa ilmaisilla pyörityksillä, sinun pitää pelata vielä 60 euroa jotta saat voiton kotiutettua tilille ilman omaa talletusta. Aika tuuri pitää siis käydä, jotta 2 eurosta pääsee kotiutettavan potin kasvattamaan.
Näin kuitenkin tapahtui. Pelasin ilmaiskierrokset ja tilillä oli tämän jälkeen 2 euroa. Pyöritin tämän jälkeen kerran euron panoksella ja 600 euroa pamahti! Sen jälkeen pelailin loput vaatimukset, ja kierrätysehtojen täytyttyä kotiutin 570 euroa. Rahat olivat tilillä kolmen päivän jälkeen ilman mitään kummallisuuksia.
Kannattaa hyödyntää nämä houkuttelutarjoukset, mutta pelaa vain tunnetuilla pelifirmoilla ja tutustu huolellisesti kotiutusehtoihin jottei onnenpotkaisun jälkeen tule paha mieli, kun rahoja et saakaan. Voitto tuli hyvään tarpeeseen pienillä tuloilla elävälle eläkeläiselle. Taidan kuitenkin ostaa sillä korkeakouluopinnot aloittaneelle lapsenlapselle yllätyslahjaksi kannettavan tietokoneen, jota hän on tarvinnut :-)
Voitin ilmaispyörityksillä
pelailijapappa
1
298
Vastaukset
- jepppppa
Onnea :) Itsekin olen monesti voittanut noilla ilmaispyöräytyksillä, niin että on saanut kotiuttaakin muutaman satasen,itse kyllä pelailen muutenkin..siis omallakin rahalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503724
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342691Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262358- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51749- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271357
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91178