Dalia hotellista Eilatissa?
Onko kokemusta
7
283
Vastaukset
- Yksinmatk. seniori
Tässä olisi toinen tietoa haluava. Tilanteen pakosta arvosta edullisuutta ja kun yksi henkilö joutuu maksamaan muutenkin ylimääräistä.
Ei taida olla parvekkeita. Tarkoitukseni on "räpiköidä" meressä paivät pitkät.
Joten liekö meri uimakelpoinen , siis ilman meduusoja ja kovia myrskyjä.
Tässä loppusyksyn mittaan ajattelin lähteä. Kiitos etukäteen. - kotiutunut
Hotelli on itselleni tuntematon.
Punainenmeri sensijaan tutumpi. Meri on puhdas, vesi ympäri vuoden vähintään 20. Yleensä ei kovaa aallokkoa.
Vesi on aika suolaista, kannattelee, helppo uida. Varsinaisilla uimarannoilla en ole meduusoja tai merisiilejä nähnyt, enkä kuuluutkaan että olisi haittaa tai joku loukkaantunut. Myös upea koralliranta on Eilatissa, samoin kaunis delfiiniranta.
Mukavaa matkaa! - Yksinmatk. seniori
Kiitos kotiutuneelle. Minulle se meri on tärkein, siis seniorille. Joten eiköhän sinne matka vie.
- en suosittele
Dalia on aika rupu. Jos ei tartte mitään muuta kun katon pään päälle ja oman vessan, niin sitten se käy. Itse en menisi. Tunkkaiset ja vanhahtavat huoneet.
- Yksinmatkaava
Kiitos rehellisestä vastauksesta. Olen kuitenkin sen maksanut. Ja on hyvin tärkeää , että osaa asennoitua etukäteen. On se varmaan alkeellisempi ja kuluneempi kuin luulin. Mutta toivottavasti aurinko paistaa...........
- matkaaja
Jostakin luin "retro-hotelli". Asuin vuosi sitten viikon siellä. Olen tyyppiä "reppu selkään ja menoksi". Sopi hyvin tyyliini koska vietin aikaa rannalla, ostoksilla ja Kuolleella merellä. Aamiainen niukahko mutta sillä päivä lähti käyntiin. En suositele puolihoitoa vaan päivällistä "ulkona". Hintaansa nähden ok.
- iiks!
Pian kanssa lähdössä kyseiseen hotelliin viikoksi, koitanpa muistaa kirjoittaa matkan jälkeen kokemuksia! Ja todella halvalla kyllä lähti, joten ei niin väliksikään, vaikkei kovin kummonen olis! :) Kuitenkin siellä käydään vain nukkumassa ja valmistautumassa retkiin, joten samapa tuo, jos vain homma toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986378KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3575897Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602853Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072298Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071978- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191643Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811310- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331128