Dalia hotellista Eilatissa?
Onko kokemusta
7
229
Vastaukset
- Yksinmatk. seniori
Tässä olisi toinen tietoa haluava. Tilanteen pakosta arvosta edullisuutta ja kun yksi henkilö joutuu maksamaan muutenkin ylimääräistä.
Ei taida olla parvekkeita. Tarkoitukseni on "räpiköidä" meressä paivät pitkät.
Joten liekö meri uimakelpoinen , siis ilman meduusoja ja kovia myrskyjä.
Tässä loppusyksyn mittaan ajattelin lähteä. Kiitos etukäteen. - kotiutunut
Hotelli on itselleni tuntematon.
Punainenmeri sensijaan tutumpi. Meri on puhdas, vesi ympäri vuoden vähintään 20. Yleensä ei kovaa aallokkoa.
Vesi on aika suolaista, kannattelee, helppo uida. Varsinaisilla uimarannoilla en ole meduusoja tai merisiilejä nähnyt, enkä kuuluutkaan että olisi haittaa tai joku loukkaantunut. Myös upea koralliranta on Eilatissa, samoin kaunis delfiiniranta.
Mukavaa matkaa! - Yksinmatk. seniori
Kiitos kotiutuneelle. Minulle se meri on tärkein, siis seniorille. Joten eiköhän sinne matka vie.
- en suosittele
Dalia on aika rupu. Jos ei tartte mitään muuta kun katon pään päälle ja oman vessan, niin sitten se käy. Itse en menisi. Tunkkaiset ja vanhahtavat huoneet.
- Yksinmatkaava
Kiitos rehellisestä vastauksesta. Olen kuitenkin sen maksanut. Ja on hyvin tärkeää , että osaa asennoitua etukäteen. On se varmaan alkeellisempi ja kuluneempi kuin luulin. Mutta toivottavasti aurinko paistaa...........
- matkaaja
Jostakin luin "retro-hotelli". Asuin vuosi sitten viikon siellä. Olen tyyppiä "reppu selkään ja menoksi". Sopi hyvin tyyliini koska vietin aikaa rannalla, ostoksilla ja Kuolleella merellä. Aamiainen niukahko mutta sillä päivä lähti käyntiin. En suositele puolihoitoa vaan päivällistä "ulkona". Hintaansa nähden ok.
- iiks!
Pian kanssa lähdössä kyseiseen hotelliin viikoksi, koitanpa muistaa kirjoittaa matkan jälkeen kokemuksia! Ja todella halvalla kyllä lähti, joten ei niin väliksikään, vaikkei kovin kummonen olis! :) Kuitenkin siellä käydään vain nukkumassa ja valmistautumassa retkiin, joten samapa tuo, jos vain homma toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882