Onko kokemusta

Kiitos :)

Dalia hotellista Eilatissa?

7

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksinmatk. seniori

Tässä olisi toinen tietoa haluava. Tilanteen pakosta arvosta edullisuutta ja kun yksi henkilö joutuu maksamaan muutenkin ylimääräistä.
      Ei taida olla parvekkeita. Tarkoitukseni on "räpiköidä" meressä paivät pitkät.
      Joten liekö meri uimakelpoinen , siis ilman meduusoja ja kovia myrskyjä.
      Tässä loppusyksyn mittaan ajattelin lähteä. Kiitos etukäteen.

• kotiutunut

Hotelli on itselleni tuntematon.
      Punainenmeri sensijaan tutumpi. Meri on puhdas, vesi ympäri vuoden vähintään 20. Yleensä ei kovaa aallokkoa.
      Vesi on aika suolaista, kannattelee, helppo uida. Varsinaisilla uimarannoilla en ole meduusoja tai merisiilejä nähnyt, enkä kuuluutkaan että olisi haittaa tai joku loukkaantunut. Myös upea koralliranta on Eilatissa, samoin kaunis delfiiniranta.

Mukavaa matkaa!

• Yksinmatk. seniori

Kiitos kotiutuneelle. Minulle se meri on tärkein, siis seniorille. Joten eiköhän sinne matka vie.

• en suosittele

Dalia on aika rupu. Jos ei tartte mitään muuta kun katon pään päälle ja oman vessan, niin sitten se käy. Itse en menisi. Tunkkaiset ja vanhahtavat huoneet.

• Yksinmatkaava

Kiitos rehellisestä vastauksesta. Olen kuitenkin sen maksanut. Ja on hyvin tärkeää , että osaa asennoitua etukäteen. On se varmaan alkeellisempi ja kuluneempi kuin luulin. Mutta toivottavasti aurinko paistaa...........

• matkaaja

Jostakin luin "retro-hotelli". Asuin vuosi sitten viikon siellä. Olen tyyppiä "reppu selkään ja menoksi". Sopi hyvin tyyliini koska vietin aikaa rannalla, ostoksilla ja Kuolleella merellä. Aamiainen niukahko mutta sillä päivä lähti käyntiin. En suositele puolihoitoa vaan päivällistä "ulkona". Hintaansa nähden ok.

• iiks!

Pian kanssa lähdössä kyseiseen hotelliin viikoksi, koitanpa muistaa kirjoittaa matkan jälkeen kokemuksia! Ja todella halvalla kyllä lähti, joten ei niin väliksikään, vaikkei kovin kummonen olis! :) Kuitenkin siellä käydään vain nukkumassa ja valmistautumassa retkiin, joten samapa tuo, jos vain homma toimii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6378
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      357
      5897
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2853
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2298
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1978
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1774
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1643
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1310
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1217
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1128
    Aihe