Frettejä ja jyrsijöitä

Kaisa

Myydään frettejä mm. väreissä pastel, sable ja blaze. Lisäksi on saatavilla talvikko-hamstereita, deguja ja gerbiilejä.

Asun Lapinlahdella.

Kotisivut: http://pequenas.tripod.com

16

10053

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mollis

      kuinka monta frettiä sulla on myynnissä? minkä ikäsiä? entä hinta?

    • frettihullu

      tietääkö kukaan, missä myytäisiin frettejä,ja jos niitä saisi vaikka sitä ennen nähdä,niin olisi kiva? :) missään ei oikein kerrota, mihin hintaan,ja minkä ikäsiä, jne.. olisi kiva jos joku kertoisi esim. jostain kennelistä,missä kaikki olisivat SELKEÄSTI!! :)

    • patula

      olen hyvin kiinnostunut ostamaan fretin tai 2 mutta niitä on vaikea löytää mistään.. onko sinulla ja paljonko hinta mahtaa olla?

      • frettix

        Kasvatan frettejä Onnenkäpälän-kasvattajanimellä. pentuja on kasvamassa. Pentu maksaa 200 euroa.


      • ostaa heti pois..
        frettix kirjoitti:

        Kasvatan frettejä Onnenkäpälän-kasvattajanimellä. pentuja on kasvamassa. Pentu maksaa 200 euroa.

        Nii olisiko poika frettejä enään jäljellä?
        Hinta on aika huima koska 150 eurolla niitä myöskin kaupataan, pentuja jostka on käsitelty ja laatikko 'varmoja'..eihän mikään ole varmaa, mutta ainakin ymmärtännyt idean ja se että eläintä olisi käsitelty paljon olisi erittäin hyvä juttu.
        Linkintä ei pääse kotisivuille, herjaa ettei sivua löydy.
        Olisi kiva palata asiaan.


      • liiru
        ostaa heti pois.. kirjoitti:

        Nii olisiko poika frettejä enään jäljellä?
        Hinta on aika huima koska 150 eurolla niitä myöskin kaupataan, pentuja jostka on käsitelty ja laatikko 'varmoja'..eihän mikään ole varmaa, mutta ainakin ymmärtännyt idean ja se että eläintä olisi käsitelty paljon olisi erittäin hyvä juttu.
        Linkintä ei pääse kotisivuille, herjaa ettei sivua löydy.
        Olisi kiva palata asiaan.

        Blazeuros olisi luovutuksessa. Sen hinta on 150 euroa.
        Jokainenhan saa valita myyntihinnan itse :)
        Kotisivut eivät toimi tällä hetkellä.

        [email protected]

        Kaisa


      • minä vaan
        frettix kirjoitti:

        Kasvatan frettejä Onnenkäpälän-kasvattajanimellä. pentuja on kasvamassa. Pentu maksaa 200 euroa.

        Hei! Missähän päin sinä asut? Onko pentueessa yhtään tyttö frettiä? Monta on jo varattu? (Milloin pääsisi katsomaan?) Olen 12-vuotias kokenut tyttö osaan käsitellä eläimiä hyvin. Numeroni on : 050 4370211


      • ADE
        minä vaan kirjoitti:

        Hei! Missähän päin sinä asut? Onko pentueessa yhtään tyttö frettiä? Monta on jo varattu? (Milloin pääsisi katsomaan?) Olen 12-vuotias kokenut tyttö osaan käsitellä eläimiä hyvin. Numeroni on : 050 4370211

        Fretinpentuja ei ole tällä hetkellä myynnissä. Asun Siilinjärvellä.


    • lila

      hei! näin ilmoituksesi. onko frettejä enää myynissä ja kuinka vanhoja ja missä paikka kunalla asut ilmoitus on tehty 2004 vuonna

      • KAISA T.

        Uusi frettipentue syntyi. Pennut ovat viikon vanhoja. Pennuille on ollut ylimäärin kysyntää. Asun Siilinjärvellä, Toivalassa.


    • Miina Hokkanen

      Olisiko uros frettiä? ja minkä ikäisiä ja värisiä? olisin todella kiinnostunut? Ja hinta,ja tuleeko tarvikkeet mukaan?


      T:Miina
      Puh: 040-7229534

    • taika89

      olisin halukas ostamaan fretin. olen jo kauan halunnut ja nyt sen haluaisin. olisi kiva jos ilmoittelisit että onko vielä ja hintaa. tässä vähän tietoa minusta: olen kuusiston taija ja asun eurajoella ja olen 19-vuotias

      • Nimetön

        Moi kiinosta tosi paljon fretti :) Opiskeleen lapinlahden lukiossa! Jos se olis teille viellä fretti, haluaisin kahto minkelainen hän olis, Jos voitte vastaa :)
        Tai sitten laikaa viestin puh:0442758995
        Kiitos.


    • <3FRETTI<3

      Onko niitä frettejä myynnissä? Olen todella kiinnostunut. Voitko antaa puhelinumerosi? :D

    • heimoikkakaikki

      Olisiko niitä frettejä vielä myynnissä ?
      Olisi rakastava koti lapissa.

      • katsoitko

        että oli laitettu 2004 aloitusviesti....?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      415
      1730
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1358
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      175
      1355
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1285
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1036
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      900
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      110
      845
    Aihe