Vuokralaishuijari löytyi vihdoinkin.

huijattu

Lähes viisi vuotta sitten asunnossamme oli alivuokralaisena mieshenkilö, joka jätti kaikki vuokrat maksamatta ja joka aiheutti meille vielä ylimääräisiä kuluja, koska olimme itse samanaikaisesti ulkomailla ja yritimme sieltä selvittää tämän huijarin liikkeitä kun ensimmäisiäkään vuokrarahoja ei kuulunut tilille. Itselleni kertyi lähes 500 euron puhelinlasku kun kysyimme apua kaikilta mahdollisilta tahoilta poliisia myöten.

Nyt viimeinkin löysin katuosoitteen missä huijari nykyään asuu.

Mitä kannattaisi tehdä?

Voiko vuokrasaatavia periä vielä viiden vuoden jälkeenkin? Lähetimme hänen kotiinsa aikanaan laskun kaikista hänen aiheuttamista kuluista ja vuokraveloista, joita hän ei tietenkään maksanut.

Ystävältäni sain kuulla että hän oli huijannut myös muita ihmisiä.

Valitettavasti en voi paljastaa huijarin henkilötietoja täällä, koska sitten syyllistyisin itse rikokseen.

4

440

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huijattu

Saatavia on useamman tuhannen euron edestä. Hän jätti kolmen kuukauden vuokrat maksamatta. Asunto vaati perusteellisen siivouksen hänen jäljiltään.

• vuokralainen123

Jos et ole hakenut oikeuden päätöstä vuokrasaatavista, ovat saatavat jo vanhentuneet. Vuokrasaatava vanhenee kolmessa vuodessa, ellei vanhenemista katkaista esim. maksukehotuksella tai perintätoimilla...

• hänen autonsa

on varmaan siinä lähellä

• huijattu

maksukehotuksen olen lähettänyt. en tiennyt kolmen vuoden aikarajasta, pitää tarkistaa milloin viimeisin maksukehotus on lähtenyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      91
      1487
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1022
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      927
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      361
      861
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      171
      847
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      773
    7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      605
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      63
      566
    9. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      36
      521
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      128
      507
    Aihe