Tämä tapahtui 70-luvulla.Poikaani oli kastamassa,nuori,ujo,autoton pappi.
Äitini oli varsinainen häsläri:)Ehdotti,kun pappi oli lähdössä,että siskoni voisi
soutaa papin järven yli.Pappi nolona:En minä voi,kun on nämä päällä:)Kuvitelkaa
papin kaapu veneessä:)
Kertokaa hauskoja tosi tarinoita
160
12476
Vastaukset
- tehhäätehhää
meillä taannoin kävi ihan virallinen sähköurakoitsija joka ei osannu kun kytkee samanväriset keskenään ja loput maahan. sit piipparilla tarkisti jännite-eron mielestään oikein. tuloksena oli että ulkorakennuksen ulkopistokkeen suojamaan oli kytkeny jännitteelliseks eikä uskonu kun vasta hikisellä sormella koittamalla että on siinä jännite kun muka tää lampputyyppinen sähkökynä oli viallinen. itki vielä että kun oli pimeesti tehny sähkötyöt ja seniilit vanhukset "unohti" maksaa pankkisiirron... ei pr mitä sitä onkaan. ei o pitkäkään aika kun oli joku ulkosauna lähialueella kärtsähtäny ja epäiltiin viallisia roikkia niinku tääkin mulle hoki
- Raial
Tämä tapahtui 50-luvulla.Ei jaksettu viedä suksia kouluun.Väitettiin,että meillä ei ole
suksia.Meitä oli neljä lasta.Opettaja kulki kouluun kotimme ohi.Oli huomannut viidet
sukset seinää vasten:)Valheella on lyhyet jäljet:)- Anonyymi
Täydellistä no. Olin 1 alakoululla ja odotin koulu taxsia ja istuin yksin maassa ja yhtäkkiä viereeni tuli koulu kiusaaja Elias ja kun vahingossa pierasin niin Elias sanoi hyi vittu Venla ja juoksin pois paikalta ja aikuiset tuli sanomaan näin Eliakselle Aikuinen: Elias et saa sanoi rumasti Venlalle. Elias: ihan sama ei mua kiinnosta hitto moro.😅🤣😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täydellistä no. Olin 1 alakoululla ja odotin koulu taxsia ja istuin yksin maassa ja yhtäkkiä viereeni tuli koulu kiusaaja Elias ja kun vahingossa pierasin niin Elias sanoi hyi vittu Venla ja juoksin pois paikalta ja aikuiset tuli sanomaan näin Eliakselle Aikuinen: Elias et saa sanoi rumasti Venlalle. Elias: ihan sama ei mua kiinnosta hitto moro.😅🤣😂
Aika hauska
- 19
paloauto meni ämmänkoskeen tankkaamaan,tank tank tank se sano ja lähti pois....
- Anonyymi
Olin laivassa vessassa ( enkä laittanut sitä lukkoon ) niin sit joku ulkomaalainen tuli vaan sinne ja sit se pölötti jotain mulle enkä ymmärtänyt yhtikäs mitään sit se vessa meni tukkoon kun vedin sen 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
- 20vuotta mennyt
Muista asuntomessujen aikaan - ennen 1991 kun joku uskalsi sanoa ääneen ettei siellä oleva ns. Amerikan talo kestä suomalaisia olosuhteita !
Asiasta oli paljon juttua silloin WL lehdessä ja joku asiantuntija Varkauden talotehtaalta sanoi että on järjetöntä tuoda / kuljettaa valmitaloja Varkauteen jossa sentää ollaan aikaisemmin itse rakennettu talot omin piirustuksin ja ammatitaidolla.
Olisi kiva tietää että onko tilanne mikä tänään ja kumpu puoli oli oikeassa ?- Vuokrarotta
Ameriikan talosta en tiedä mutta kyllä nämä rötisköt on ainenkin vituralleen muuten rakennettu... Saa nähdä pitääkö alkaa kohta uutta kämppää katsomaan kun näyttää tiiliseinätkin olevan kaatumispisteessä.
- 18181836
Toinen talo on purettu tai siirretty ja sen tontille on rakennettu uusi talo. Toinen talo on muutettu ilmastoon sopivaksi, ja on ilmeisesti ihan tavallisessa asuinkäytössä.
- Syksyn sävel
Juicella oli keikka Hotelli Taipaleessa.Vuosilukua en muista .Henkilökunta ei
päästänyt Juicea sisään hotelliin,koska ei tunnistanut häntä:)- Kirvesrinta
Jos ei henkilökunta Juice Leskistä tunne niin sopii kysyä että kuka sinne henkilökunnan palkkasi ?
Oliko kukaan muita jotka esiintyi Taipaleella ? - äiti kertoo
Kirvesrinta kirjoitti:
Jos ei henkilökunta Juice Leskistä tunne niin sopii kysyä että kuka sinne henkilökunnan palkkasi ?
Oliko kukaan muita jotka esiintyi Taipaleella ?Muistaako kukaan millainen paikka se Taipale oli ?
Minun sanotaan syntyneen jatkoilla kun vanhempani olivat ja tapasivat silloin siellä pienessä tujussa ! - Ahldoc
äiti kertoo kirjoitti:
Muistaako kukaan millainen paikka se Taipale oli ?
Minun sanotaan syntyneen jatkoilla kun vanhempani olivat ja tapasivat silloin siellä pienessä tujussa !Taipale oli silloin uuutena hieno ravitsemusliike ja nykyaikaisin Varkaudessa.
Kaikki tunsivat Lumperin Puavon joka hotelli Taipaleen perusti ja kai omistikin.
Monilla oli "suhteita" päästä sisälle pitkän jonon ohi. Kuvitelkaa. Ravintolaan oli 25 asteen pakkasella oven takan jono ja sitä mukaa sisään otettiin kun joku tuli ravintolasta pois.
Kerran uudenvuoden aattona 70 luvulla ovella oli taas pitkä jono. Ja pakkasta tietysti. Ja me humalassa jonossa. Kaverillani Hantella oli tuttu portsari joka vinkkasi menemään keittiön ovelle josta päästiin nopeammin sisään. Mentiin pöytään. Mutta eipä aikaakaan kun salin lämmin ilma alkoi vaikuttaa humalaisen nuoren miehen (21 v) päähän. Tilasin vichyä kun en uskaltanut enää ottaa viinaksia. Ja kuinka ollakaan, heti kohta alkoi kuplia mahassa ja oksensin kaiken pöydälle jonka ympärillä istui muitakin kuin me. Minä ja Hantte.
Lähtöhän siitä tuli takaisin pakkaseen mutta humala selvisi.
Oli ne todella aikoja kun oven takanan jonotettiin. Portsareillle kun maksoi pois lähtiessä 50 markkaa niin se takasi seuraavalla kerralla sisään pääsyn jonon ohi mutta oksenteleminen ei sisältynyt vielä siihen hintaan.
Surullista kun nyt katsoo Taipale Hotellin seutuja. Hotelli ja ravintola ei menestyneet Varkauden yhdessä hienoimmista paikoissa. - karjalasta käytiin
Ahldoc kirjoitti:
Taipale oli silloin uuutena hieno ravitsemusliike ja nykyaikaisin Varkaudessa.
Kaikki tunsivat Lumperin Puavon joka hotelli Taipaleen perusti ja kai omistikin.
Monilla oli "suhteita" päästä sisälle pitkän jonon ohi. Kuvitelkaa. Ravintolaan oli 25 asteen pakkasella oven takan jono ja sitä mukaa sisään otettiin kun joku tuli ravintolasta pois.
Kerran uudenvuoden aattona 70 luvulla ovella oli taas pitkä jono. Ja pakkasta tietysti. Ja me humalassa jonossa. Kaverillani Hantella oli tuttu portsari joka vinkkasi menemään keittiön ovelle josta päästiin nopeammin sisään. Mentiin pöytään. Mutta eipä aikaakaan kun salin lämmin ilma alkoi vaikuttaa humalaisen nuoren miehen (21 v) päähän. Tilasin vichyä kun en uskaltanut enää ottaa viinaksia. Ja kuinka ollakaan, heti kohta alkoi kuplia mahassa ja oksensin kaiken pöydälle jonka ympärillä istui muitakin kuin me. Minä ja Hantte.
Lähtöhän siitä tuli takaisin pakkaseen mutta humala selvisi.
Oli ne todella aikoja kun oven takanan jonotettiin. Portsareillle kun maksoi pois lähtiessä 50 markkaa niin se takasi seuraavalla kerralla sisään pääsyn jonon ohi mutta oksenteleminen ei sisältynyt vielä siihen hintaan.
Surullista kun nyt katsoo Taipale Hotellin seutuja. Hotelli ja ravintola ei menestyneet Varkauden yhdessä hienoimmista paikoissa.Tuli mieleeni 90 luvun alusta juttu kun oltiin Taipaleessa, niin seuraavan aamun seuraukset olivat sitten sen mukaiset. Minulla oli kamala kankkunen ja tyttäreni n. 2v oli työntänyt sängyn viereen kolmipyöräisen pyöränsä jossa oli peräkärri. Minulle tuli paha olo ja oksensin siihen kärryyn silmät ummessa tietenkin ja kun avasin silmäni, niin näin siinä posliinlinnun myös. Minä en jaksanut sanoa muuta kuin, että jopas oksennan jo lintuja).
Taipaleessa oli tuhdit paukut;))))). - Mistä kaikkia tuntis
Onneksi Kekkonen ei pyrkinyt Hotel Taipaleeseen :)
- Anonyymi
Mistä kaikkia tuntis kirjoitti:
Onneksi Kekkonen ei pyrkinyt Hotel Taipaleeseen :)
Jep ois ollu kamalaa
- Anonyymi
Kirvesrinta kirjoitti:
Oliko kukaan muita jotka esiintyi Taipaleella ?Reijo Taipale...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reijo Taipale...
Leppiksen twerkkaaja vetää hymyyn tai sitten EI?
Kauhea täti?!
- Muistellaan oikein
Muuten hyvä, mutta oli Tapani Kansa.
- KuvaajaNERO
Minulle sattui -90 luv Ruotsin laivalla ARMIN ja DANNYN keikalla heitä kuunnellessa jännä hävettävä juttu..Menin heitä kuvaamaan ihan eteen ..otin muutaman kuvan ja yhden etenpääkin...Eli suosikit oli kuvattu ja onnelinen mieli siitä..No kotiin palatessa en raskinut itse ottaa flimiä pois kamerasta vaan vein Valokuvaamoon...ja siellä pyysin ottamaan ja samalla niistä kuvia...Myyjä tuli luokseni kameran kanssa ja sano "ei tässä ollut flimiä" niin kiireessä unohtui tarkastaa kun harvoi kuvaan..,mutta arvatkaa harmittiko? heh
- KuvaaajaNERO
Mieheni muisti kaikille sanoa että minä voisin kuvata onnistuvat sata varmasti heh ..
- Costa Rico
Kuka Taipaleen nykyään omistaa kun on päässyt jo melko huonoon kuntoon ?
Eikö kukaan ole kiinnostunut aloittamaan alusta - kun jo kiinteistö on jo olemassa ?
Pitääkö tämäkin myydä " venäläisille " jos kotimaasa ei ole yritystä tarpeeksi ?- Holodelnik
Mahtaako kohta edes kelvata venäläisille ?
Paikka on todella hieno mutta jotakin kuitenkin puuttuu - eli asiakkaat ?
Jos ei ole tarjolla jotakin muuta mitä ei muilla niin paikka on lähes tuomioon tuomittu !
- Yritystä taas
Kyllä varmasti yritystä on mutta ei asiakkaita.
- 12pa13
Kyllä teidän suurkaupunkilaisten passaa, koko ajan tapahtumia ja tilanteita. Toista se on täällä maalla, täällä ei tapahdu oikeastaan mitään koskaan. Olenkin kirjannut viimeaikaisia tapahtumia muistivihkooni:
3.6. turistikausi on näemmä alkanut, helsinkiläisiä on kyläkaupassa tekemässä ostoksia ruotsinkielellä: Juu, jag skulle vilja ha yksi perunalimppu, tack, och sen 2 litraa piimää också. Hur mycket maksaa bensin här?
Kyllä siinä ihmeteltiin että kyllä on hianoo ku ulkomaankielellä meidän kaupassa. Naapurin 11 vuotias tytär piti hakia tulkiksi, hanen siskonsa on käynyt helsingissä ja ymmärtää heidän kielestään jotain.
Turistikausi näkyy myös kylätiellä. Mökilleen pyöräilevä kesäasukas hidastaa traktoriliikennettä, ohi ei pääse , on emännän takamus sen verran leveä. Ainakin kun vertaa meidän kylätiehen.
Viime viikolla Antin maitotonkka kaatui maitolaiturilla ja 40 litraa maitoa valui maahan. Siinä me kylän miehet sitten se päivä puitiin asiaa tyhjän tonkan ympärillä. Tupakit poltettiin ja taivasteltiin että mihin tämä maailma on oikein menossa. - Papukka4Ever
80-luvulla kaupungissa asusteli kaikkien mopopoikien Steve Jobs jota myös Paroniksi kutsuttiin. Kyseinen herra sai pappatunturin kulkemaan parin tunnin laiton jälkeen 100-130km/h. Itse ajoin kolme pappatunturia loppuun saakka Paronin opeilla. Meno oli huimaa ja luojassa oli, että selvittiin tuostakin ikäkaudesta yhtenä kappaleena. En muista herran oikeaa nimeä, mutta asusteli Könönpellossa.
- Onkohan sama mies
Paroni vai Pastori?
- Varkkila
Joku kertoi täällä palstalla kerran, että kohta keulii mopo Varkaudessa, kun täällä aletaan rakentaa kauppakeskuksia, luxustaloja ja sitten tulee rikkaiden eläkeläisten "tsunami", joka ostaa kaikki asunnot pois ja pelastaa näin Varkauden talouden.
Tää juttu on niin hauska, että sille naureskellaan porukoissa vieläkin :)- Anonyymi
Nyt on viimeiset vuodet rakennettu vaan halleja. Kaupunki maksaa....Eikä veronmaksajien kukkarolla käydä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on viimeiset vuodet rakennettu vaan halleja. Kaupunki maksaa....Eikä veronmaksajien kukkarolla käydä...
Halli kun taakse jäi, mietin hiljaa mielessäin, mitä siitä kertoisin, kysyjille vastaisin.
Kertoisin velkojen, korot päälle sen, tai sen kaiken turhuuden? Kunnes tiesin vastauksen:
Velkainen on halli, velkaansa kaupunki tukehtuen,
Velkainen on kylä, vaikeuksia korostaen....
- Hans Jurgen
Kaura-Ahon tielle oli juuri laitettu töyssy,vuosia sitten.Olin saksalaisen lankoni
kyydissä.Sanoi;#*.En viitsi suomentaa:)Aina naurattaa,kun ajetaan siitä.- Töyssytön
Eikö Saksassa mukamas ole töyssyjä ?
Täytyy ihmetellä ettei olsi muka koskaan nähnyt töyssyä sillä ne on keksitty liikenteen hillitsemiksi ihan muualla kuin Suomessa.
- totuus kurista
- Linkit ketoon
Naurettavinta Varkaudessa on nämä linkkejä levittävät persjalkaset poliitikot!
- Eiserin naapurusto
Entinen Eiserin tehdas pöläytti 70-luvulla piipustaan jotain mustaa, joka laskeutui ihanasti lähitalojen pihapiiriin liaten kaiken mahdollisen pihalla olleista pyykeistä autoihin ja marjapensaisiin. Seuraavana päivänä Eiser toimitti suuren mansikkakakun jokaiseen lähitaloon lappusen kera, jossa pahoittelivat aiheuttamaansa sotkua. Hieno veto. Kakku oli hyvää.
- My brother
Nuorena kuollut veljeni karkasi rippikirkosta Kämärin lavalle tansseihin ja heitti
ruusut Ämmänkoskeen.Tämä tapahtui 60-luvulla.Veljellä oli kiire elää
lyhyttä elämäänsä.Minusta siinä on jotakin tragikoomista. - Muu & Maasika
Muistaako kukaan bändiä Varkaudessa että olisi ollut kerrankin kivaa olla kuulemassa / tanssimassa ?
Nyt kelpaa kaikki tapahtumat markkinoista konsertteihin !- Anonyymi
Gates of Babylon bändiä.
- Nemeko Oy
Taipale Paviljongin omistaa Nemeko Oy eli se firma joka omistaa Hotelli Oscarin ja Keskushotellin siinä Warkaus-salin ympärillä. Paviljongissa oleva toimisto on myös yksi heidän toimipisteistään.
"Vastavalmistunut ajanmukainen ja tasokas Taipale Hotelli sijaitsee keskellä Varkauden kaunista järvimaisemaa. Hotellissa on 45 huonetta, ravintola josta voitte tilata korkeatasoisia ruoka-annoksia, baari, parturi, solarium, sauna- ja uima-allasosasto sekä näiden yhteydessä takkahuone seurustelua varten. http://kuvat2.huuto.net/4/f1/8aaa14f19a8febc543183b1d9a736-orig.jpg"- Nemekonekemonomeko
Ja linkin kuva siis vuodelta 1982.
- Lapinhullun tytär
Nemekonekemonomeko kirjoitti:
Ja linkin kuva siis vuodelta 1982.
Tämä tapahtui 60-luvulla.Isäni oli urheilija ja erä-opas.Oli aikaansa edellä:)
Käveli reppu selässä ja paljain jaloin.Sai todella töykeää kohtelua kaupungin
talolla.Lähetti virkailijalle kukkia ja kortin:Paljasjalka pojalta:)
- Anonyymi
80 luvulla olin kesä töissä kaupungilla ajoin ruohon leikkuria nuori jätkä olin ajamassa nurmikkoa käpy kankaalla vanhusten talon pihassa siellä istui lihava keski ikänen ukko verkkari asussa pian huomasin että se ukko piti kättä housussaan ja veti käteen joku pervo homo
- Anonyymi
Käpykankaalla asuu housuunpaskova äidin ruokien syöjä kissianusrunkkari.
- Anonyymi
Mulla on niin hauska tarina, vaan taidankin jättää sen kertomatta nyt
- Anonyymi
Olihan tuo aika hauska
- Anonyymi
vsev
- Anonyymi
se ei ole mitää hauska
- Anonyymi
ei siellä voi ihan mitä sattuu alkaa tekemää
- Anonyymi
jossai missä ei oo teitä
- Anonyymi
muurahainenki parkkeeraanu autosa sinne paikalleen
ei se voi sitä iha mite sattuu jättää siitä tuilis kaaos - Anonyymi
Sukulais pariskunta asui aikonaan rivitalossa, jossa asui myös viinaan menevät veljekset toistensa naapureina. Nuorenpi veljes oli kerran nauranut että "sen kyllä toisinaan kuulee kun veli menee kämppäänsä ovet paukkuen, että se ovi kans menee kiinni!"
Samainen vanhempi veljes oli kerran pamauttanut nyrkillä seinään niin että oli väliseinästä lähtenyt tiili irti. Siitä on sitten ollut helppo huudella ku ollunna asiaa toiselle.
Sopii miettiä mikä lie ollu koputuksen syy tuolloin ku tiilet lähteny paikoltaan :D - Anonyymi
Tapahtui 80 luvun alussa. Olin käynyt suihkussa ja olin alasti makuuhuoneessa. Viereisen asunnon vanhalla tädillä oli parveke ilman seinää vieressä ja vasta hetken päästä huomasin että mummeli on parvekkeella ja näki meikäläisen teinikundin siinä patsastelemassa ikkunan vieressä alasti. Kyllä muuten teininä hävetti sen jälkeen kulkea käytävässä ettei vaan tuo täti tule vastaan. Nykyisin tapaus vaan naurattaa mutta ei naurattanut silloin.
- Anonyymi
sanoppa erkka pekka kannabiksen hyödyt
- Anonyymi
ei tule laillistumaan koska suomalaiset vihaa kannabista
- Anonyymi
normaalit suomalaiset ei käytä käyttää vaan rele kosunen ja andy mccoy
- Anonyymi
joudut piiput ja tupakat hommaamaan siihen
- Anonyymi
suomalaiset vihaa
- Anonyymi
kyse onb kuitenkin heinästä
- Anonyymi
eipä ole sattuma
- Anonyymi
eipä ole sattuma
- Anonyymi
oliko icee
- Anonyymi
kusipää
- Anonyymi
Mitä vikaa?
- Anonyymi
Halloween ostin Olkkariin tv pöydälle halloween hämähäkin seittiä
Jossa 2 hämähäkkiä, kuvasin oman halloween asun instagramiin
Tyhmänä voi pitää kuten te kokoomus ja persut Haukkujat ja valeen levittäjä köllipojuttelija syrjijät Haukkujat mä teitä mihikään tarvitse enää- Anonyymi
Juhli sä vaan Hynninen orpos kanssa ja sä Tiina Grönlund persut
Hahha 6.11 Helloween keikalle median edustajana Helsingin jäähalliin Tissari 6.11 Ticketmasterista lippu vieras 0e ja lisää saan, me teimme sen Paskat Tissari teki sen itse ja tekee vastakin 2026 ilman teitä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juhli sä vaan Hynninen orpos kanssa ja sä Tiina Grönlund persut
Hahha 6.11 Helloween keikalle median edustajana Helsingin jäähalliin Tissari 6.11 Ticketmasterista lippu vieras 0e ja lisää saan, me teimme sen Paskat Tissari teki sen itse ja tekee vastakin 2026 ilman teitäPääministeri orpo tärkeimmät saavutukset tunnin juna, jäänmurtajat, eikä omilla rahoilla nekään
- Anonyymi
Tissarin menestys takana ei ole pääministeri orpo ja purra hallitus eikä presidentti Alexander stubb
- Anonyymi
No eihän tuossa mitään olis ollut..
- Anonyymi
Se on Tissari tässä
Omat sukulaiset ei usko paitsi Äiti että all things Live akkreditointi hyväksytty eli Tissarin instagram podcast Helloween keikalle 6.11 Helsingin jäähalliin lämppäri Beast in Black Tissari median edustajana ticketmaster kutsuvieraslippu 0e
Ja sama juttu Karvinen juo ei vastaa puhelimeen se siitä eläköön yksin
En tarvi Tollasta ihmisiä
Sama juttu teille. Päättäjät ja tukijat asukkaat
Tiina Grönlund Tissari uhkaa ihmisiä vale Tiina Grönlund Kaupunginvaltuuston uhkaaja vale kokoomus ja kaupunginjohtaja Panee kissaa sormella hakkaa äitiä köllipoju psykoosissa fantasioi Kissinanuskitaraa sukuseuran kokoukseen Next step tarjoilija asuu Nyyrikinkujalla Tissari ei ole pidetty toivottu asukas
Ei lehteen ja ei ehdolle vaalit ei yrittäjäksi,
Niin että eläkää omaa elämää
Juhlikaa päättäkää tehkää varkaus vetovoimaa
Tissari elää omaa tekee omaa juttua yksin eikä vituta ja masenna yhtään
Omapa on päätös
Niin on minunkin
Näkemiin vaan - Anonyymi
Ette tule enää päättäjät ja tukijat valeen levittäjä köllipojuttelija syrjijät Haukkujat kokoomus persu muut puolueet esittelee puhumaan Tissarille tää jankuttelu väittely loppu
Tissari menee 6.11 Helloween keikalle median edustajana Helsingin jäähalliin 6.11 ticketmaster lippu guest vieras 0e
Menkää te minne vaan eipä kiinnosta vittuakaan
Eikä vituta ja masenna yhtään
Antaa olla vaan samaa elämää kuin 1983-89- Anonyymi
Eti vaan ystäväsi kaveri muualta minusta et enää saa yhtään mitään mihinkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eti vaan ystäväsi kaveri muualta minusta et enää saa yhtään mitään mihinkään
Hauska juttu tässä on että ei vituta eikä masenna yhtään mitään
- Anonyymi
Vai niin. Keksi jotain viisaampaa. Kölli.
- Anonyymi
Sinä sontakasa köllipojuttelija et kunnioita vainajia Etkä joroisissa kuolleitakaan
Et Nyyrikinkujalla jaan asuneita kuolleita Paska aivo
Tissarilla palaa kynttilä vainajien muistoksi ääliö vammanen - Anonyymi
Mt vajakki horo
Vittuilee ukkonsa kansa
Haukut kuolleet ivaat niiden omaisia
Lehmä - Anonyymi
Timo Kilpeläiselle tippuri
Kovameno tyyskä Pirtinvirran puistojuhlat ukkonen
Rock with you kuoro keikalla sähkökatkos
Sinä köllipojuttelija toivon että jäät auton alle - Anonyymi
Pidä Paska tää ja
Facebook
Instagram olette estetty
Ja livenä älä tuu puhumaan
Kun ei ole mitään puhuttavaa eikä kiinnosta vittuakaan teidän asiat ja elämä tässä kaupungissa
Samaa paskaa lauantai Känni vittuilua
Vähättelyä sille joka ei juo alkoholia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä Paska tää ja
Facebook
Instagram olette estetty
Ja livenä älä tuu puhumaan
Kun ei ole mitään puhuttavaa eikä kiinnosta vittuakaan teidän asiat ja elämä tässä kaupungissa
Samaa paskaa lauantai Känni vittuilua
Vähättelyä sille joka ei juo alkoholiaVai keksi viisasta
Etsä pelle usko että tissari ei tee mitään yhteistyötä tässä kaupungissa eikä osallistu mihinkää vitun Ylimielinen pelle
Sattuu olemaan totta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai keksi viisasta
Etsä pelle usko että tissari ei tee mitään yhteistyötä tässä kaupungissa eikä osallistu mihinkää vitun Ylimielinen pelle
Sattuu olemaan tottaOlette jo hävinnyt varkaus
Tissari ei enää noteeraa mitään tässä kaupungissa ei kuule näe
Eikä kiinnosta vittuakaan
Ja sä et mahda mitään sille - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olette jo hävinnyt varkaus
Tissari ei enää noteeraa mitään tässä kaupungissa ei kuule näe
Eikä kiinnosta vittuakaan
Ja sä et mahda mitään silleSäkö estät että tissari ei mee 6.11 Helloween keikalle median edustajana Helsingin jäähalliin 6.11 tuu estää asemalle tuu estää pelle
- Anonyymi
Kynttilät palaa kuolleiden muistoksi
Myös niiden jotka asuivat talossa kujalla
Sekä isän mummon tätin Enon muistoksi myös Tapio Rautavaaran jonka kirjassa olen
Myös Alexi Laihon - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kynttilät palaa kuolleiden muistoksi
Myös niiden jotka asuivat talossa kujalla
Sekä isän mummon tätin Enon muistoksi myös Tapio Rautavaaran jonka kirjassa olen
Myös Alexi LaihonHelloween valot niiden rumpali tappo itsensä 1995 junan alle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helloween valot niiden rumpali tappo itsensä 1995 junan alle
All things Live Helloween keikalle median edustajana Helsingin jäähalliin 6.11 ticketmaster lippu guest vieras 0e Tissari
Helloween rumpali skitsofrenia tappoi itsensä junan alle 30v sitten - Anonyymi
Nyt on kaikkien vainajien muistopäivä vitun köllipojuttelija luuseri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on kaikkien vainajien muistopäivä vitun köllipojuttelija luuseri
Mauno Koivisto, Urho Kekkonen
Mannerheimin
Spede Simo Salminen Loiri
Eino Leino
Cisse Häkkinen
Albert Järvinen
Rele Kosunen
Jukka Itkonen
Sauli Peltonen
17 tytön joka mt ukko tappo Tokmanni Eessä - Anonyymi
Pidä vaan Tissaria pilkan as kuten ennenkin omapa asias
7. 11.Sun Ura ohi Tiina Grönlund persut kokoomus
- Anonyymi
https://youtu.be/sg8Wyn5csGw?si=owlJ0xb8LL6dNNz6
Hyvä se on pitää Tissaria tyhmänä
Syrjijä ja haukkuja valeen levittäjä
Tissari pääsi omalla instagramissa kitaran soitolla 2500e 47 maan seuraajilla
All things Live akkreditointi hyväksytty Helloween keikalle 6.11 Helsingin jäähalliin lämppäri Beast in Black Tissari median edustajana ticketmaster kutsuvieraslippu 0e
Akkreditointi tarkoittaa että tissari instagram tarkistettu ja päätetty että se on median edustajana Helsingin jäähallissa kutsuvieraslippu 0e
Pitäkää te vaan puolueet päättävä varkaus
Ne ei all things Livessä teiltä kysy ketä ne ottaa festivaalille keikoille median edustajana
Ei tässä muuta loppuu pahantekijä täällä ja Facebookissa lehdessä muualla kaupungissa teidän kanssa oleminen missään tekemisissä- Anonyymi
Se joka päättää että Tissarin akkreditointi hyväksytty
On Heta Hyttinen Jyrki
Ginger wine management
2021 vuoden Manageri
Käy Emma gaalat
Q-stockit
Tuskat, Kuopio rock it
Hellsinki metal festivaalit
Nummirockit
Flow festivaalilla
Summer breezessa
Monsters of rock risteilyllä usa
Hellsinki metal festivaalin
Risteily
Rock the waves Hynynen Kotiteollisuus risteily
Tuntee kaikki bändit artistit jyrkin ajalta 1995
Myös levy yhtiöt
Warner music Finland
Sony music Finland
Universal music Finland - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se joka päättää että Tissarin akkreditointi hyväksytty
On Heta Hyttinen Jyrki
Ginger wine management
2021 vuoden Manageri
Käy Emma gaalat
Q-stockit
Tuskat, Kuopio rock it
Hellsinki metal festivaalit
Nummirockit
Flow festivaalilla
Summer breezessa
Monsters of rock risteilyllä usa
Hellsinki metal festivaalin
Risteily
Rock the waves Hynynen Kotiteollisuus risteily
Tuntee kaikki bändit artistit jyrkin ajalta 1995
Myös levy yhtiöt
Warner music Finland
Sony music Finland
Universal music FinlandHeta Hyttinen on
Myös jenkki auto harrastaja on kaks jenkkiautoa - Anonyymi
Laura vähähyyppä Radio Rock myös Heta Hyttinen ystävä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laura vähähyyppä Radio Rock myös Heta Hyttinen ystävä
Näin Pidä luulos ja Ylimielinen elämäs
Tissarilla muuta tekemistä päättäjä ja tukijat asukkaat
- Anonyymi
Hyvä kun haukut köllipojuttelija 😂
Nauran sulle 6.11 Helloween keikalle median edustajana Helsingin jäähalliin 6.11 ticketmaster lippu guest vieras 0e kutsuvieras Katsomossa
Ei mulla muuta 😂😂😂😂😂- Anonyymi
Sinä fabio Rautio sä et pääse kohta minnekään Festivaalille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä fabio Rautio sä et pääse kohta minnekään Festivaalille
2026 Hellsinki metal festivaalille et pääsee Tissarin akkreditointi hyväksytty
Sä pelle et siellä ole - Anonyymi
Vai haukut Tissaria 😂siitä vaan
Pidä sä vaan varkaus
- Anonyymi
Jatka vaa Tissarin haukkua
Tissari tuhoaa Tiina Grönlund Kokoomus maineen tässä kaupungissa- Anonyymi
Tissari akkreditointi joka all things Live keikkajärjestäjän keikoille
Nyt 6.11 Helloween keikalle median edustajana Helsingin jäähalliin 6.11 ticketmaster lippu guest vieras 0e
16.6.26 all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta Hyttinen kutsuu
Tissarin def Leppard keikalle median edustajana veikkaus areenalle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tissari akkreditointi joka all things Live keikkajärjestäjän keikoille
Nyt 6.11 Helloween keikalle median edustajana Helsingin jäähalliin 6.11 ticketmaster lippu guest vieras 0e
16.6.26 all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta Hyttinen kutsuu
Tissarin def Leppard keikalle median edustajana veikkaus areenalleSulta kysytä yhtään mitään
Tissari pyytää Heta Hyttinen akkreditointi Emma gaalaan
Median edustajana
Missä pääministeri orpo ja purra - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulta kysytä yhtään mitään
Tissari pyytää Heta Hyttinen akkreditointi Emma gaalaan
Median edustajana
Missä pääministeri orpo ja purraKöllipojuttelija voi käydä nuolla
Tiina Grönlund Persettä
- Anonyymi
vp kissi tissarin
- Anonyymi
palsta muuta varten kuin jonkun kitarointia
- Anonyymi
Tissari all things Liven kutsusta Helloween keikalle median edustajana Helsingin jäähalliin 6.11 ticketmaster lippu guest vieras 0e Emäntä all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta Hyttinen
Jäähallin päättäjät HIFK jääkentät säätiö
Timo Juhani everi
+ Hasan & Partners Oy
Position
Director/Board Member
Start
End
+ Oy Hifk-Hockey AB
Position
Chairman
Start
01/01/2007
End
Champions Hockey League AG
Position
Director/Board Member
Start
End
+ KOKO Lahti Oy
Nykyinen event Lahti
Vastaa Sibelius talon
Lahden tapahtumat järjestämisestä
Riikka purra ja persut puolue kokous Lahti
Tiina Grönlund Tissari uhkaa ihmisiä vale
+ PIHLAJALINNA OYJ
Position
Director/Board Member
Start
04/04/2016
End
Position
Independent Dir/Board Member
Start
04/04/2016
End
+ NOHO PARTNERS OYJ
Position
Director/Board Member
Start
01/01/2015
End
Position
Independent Dir/Board
Timo Juhani everi
Ravintolayhtiö
Noho partners
Hallitus jäsen- Anonyymi
Timo Juhani everi Helsingin jäähalli päättäjä
Jääkiekon mestarien liiga hallitus jäsen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Timo Juhani everi Helsingin jäähalli päättäjä
Jääkiekon mestarien liiga hallitus jäsenNiin että jos Timo Juha everi
Ja kokoomus jan Pellervo Vapaavuori on
Jääkentät säätiössä
Joka on Helsingin jäähallin
Päättäjät
Olet kusessa
Tiina Grönlund Tissari uhkaa ihmisiä vale kaupunginvaltuuston uhkaaja kokoomus ja kaupunginjohtaja
Tissari kutsuttu Heta Hyttinen toimesta akkreditointi hyväksytty Helloween keikalle 6.11 Helsingin jäähalliin lämppäri Beast in Black Tissari median edustajana ticketmaster kutsuvieraslippu 0e all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta Hyttinen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin että jos Timo Juha everi
Ja kokoomus jan Pellervo Vapaavuori on
Jääkentät säätiössä
Joka on Helsingin jäähallin
Päättäjät
Olet kusessa
Tiina Grönlund Tissari uhkaa ihmisiä vale kaupunginvaltuuston uhkaaja kokoomus ja kaupunginjohtaja
Tissari kutsuttu Heta Hyttinen toimesta akkreditointi hyväksytty Helloween keikalle 6.11 Helsingin jäähalliin lämppäri Beast in Black Tissari median edustajana ticketmaster kutsuvieraslippu 0e all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta HyttinenTimo Juhani everi noho partners
Ravintolat
Hallitus jäsen
Event Lahti päättäjä
Jääkiekon mestarien liiga hallitus jäsen
Jääkentät säätiössä puheenjohtaja
Jan Pellervo Vapaavuori kokoomus Ex pormestari suomen olympiakomitean puheenjohtaja
Molemmat Helsingin jäähallin
Päättäjät
Tissari akkreditointi hyväksytty Helloween keikalle 6.11 Helsingin jäähalliin lämppäri Beast in Black Tissari median edustajana ticketmaster kutsuvieraslippu 0e all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta Hyttinen päätti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Timo Juhani everi noho partners
Ravintolat
Hallitus jäsen
Event Lahti päättäjä
Jääkiekon mestarien liiga hallitus jäsen
Jääkentät säätiössä puheenjohtaja
Jan Pellervo Vapaavuori kokoomus Ex pormestari suomen olympiakomitean puheenjohtaja
Molemmat Helsingin jäähallin
Päättäjät
Tissari akkreditointi hyväksytty Helloween keikalle 6.11 Helsingin jäähalliin lämppäri Beast in Black Tissari median edustajana ticketmaster kutsuvieraslippu 0e all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta Hyttinen päättiSä häviät Tiina Grönlund Tissari uhkaa ihmisiä vale Tiina Kaupunginvaltuuston uhkaaja vale kokoomus ja kaupunginjohtaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä häviät Tiina Grönlund Tissari uhkaa ihmisiä vale Tiina Kaupunginvaltuuston uhkaaja vale kokoomus ja kaupunginjohtaja
Ei mulla muuta tyhmä olet
- Anonyymi
Uutta tietoa Joroisten eräreppu päättäjästä näin poliisi hutkii
Poliisin mukaan tapauksessa ei käytetty
Muuta kuin alkoholia ja puhelinta- Anonyymi
Koiratkin eikö tässä saa rauhassa nukkua
Lopeta se luurin ja läppärillä näpyttely
- Anonyymi
Pidä päättäjät ja tukijat valeen levittäjä köllipojuttelija syrjijät Haukkujat kokoomus persu muut puolueet prismas
Tissari ostaa sittarissa
Ja täällä ja Facebookissa lehdessä muualla kaupungissa pohjois savossa ei tarvi Tissaria mainita
Ja teitä ja tätä kaupunkia ei Tissari
Mainitse
Karvinen luuri ei vastaa muut menee ohi
Kassa kii kun vie veikkauksen
Prismassa siitä vaan
Teen samalla tavalla kuin te heippa vaan- Anonyymi
Älä enää valita täällä ja Facebookissa lehdessä muualla kaupungissa pohjois savossa eduskunta
Tissaria ei kiinnosta vittuakaan teidän asiat ja elämä tässä kaupungissa ja pohjois savossa
Voi kun on vaikeeta hyväksyä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä enää valita täällä ja Facebookissa lehdessä muualla kaupungissa pohjois savossa eduskunta
Tissaria ei kiinnosta vittuakaan teidän asiat ja elämä tässä kaupungissa ja pohjois savossa
Voi kun on vaikeeta hyväksyäMee vaan ohi
Palvele muita
Tissari kävelee ohi ei tunne
Muu kassa
Näin se elämässä menee päättäjät ja tukijat asukkaat - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee vaan ohi
Palvele muita
Tissari kävelee ohi ei tunne
Muu kassa
Näin se elämässä menee päättäjät ja tukijat asukkaatMene nimittelee muita syrjii ja haukkuu ja levittää Valetta
Tissari ei sua enää huomaa ei lue täällä eikä livenä
Tissari ei kuulu mihinkään tässä kaupungissa
Ymmärrätkö
Ei mulla muuta hahahaha - Anonyymi
6.11 Helsingin jäähalliin lämppäri Beast in Black Tissari median edustajana ticketmaster kutsuvieraslippu 0e all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta Hyttinen hyväksyi
Pidä sä vaa kaikki piirit tässä kaupungissa ja pohjois savossa
Tissari niihin pyri
Eikä ole - Anonyymi
Mitkä velat per asukas
Ei mulla ole velkaa kuin Intrum oylle
Ja Niskaselle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä velat per asukas
Ei mulla ole velkaa kuin Intrum oylle
Ja NiskaselleSulle kaupunki oo mitään velkaa
Ei mt apua ei lääkkeitä 30 vuoteen
Itse teen omaa juttua elämää
Instagram hyväksytty Helloween keikalle 6.11 Helsingin jäähalliin lämppäri Beast in Black Tissari median edustajana ticketmaster kutsuvieraslippu 0e all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta Hyttinen hyväksyi
Mitä vittua se sulle kuuluu - Anonyymi
Tissari ota varkautta yhtään mihinkään
Ei omaan instagramiin
Ei all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta Hyttinen kutsui Tissarin median edustajana Helloween keikalle 6.11 Helsingin jäähalliin lämppäri Beast in Black Tissari median edustajana ticketmaster kutsuvieraslippu 0e - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tissari ota varkautta yhtään mihinkään
Ei omaan instagramiin
Ei all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta Hyttinen kutsui Tissarin median edustajana Helloween keikalle 6.11 Helsingin jäähalliin lämppäri Beast in Black Tissari median edustajana ticketmaster kutsuvieraslippu 0eSä siihen kuulu
Haukut valeet syrjintä Tissarista
Et kuulu - Anonyymi
Maksaa kuule 100000e
Sulla warkaus ole sinäkin omanlaisensa vaikuta välitä viihdy ole varaa
Itv Fremantle uk ohjelmat yleisöön 2026 liput varmat 2,78 miljoonaa tv ääressä 1-3 mukaan Yleisöön vierasta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksaa kuule 100000e
Sulla warkaus ole sinäkin omanlaisensa vaikuta välitä viihdy ole varaa
Itv Fremantle uk ohjelmat yleisöön 2026 liput varmat 2,78 miljoonaa tv ääressä 1-3 mukaan Yleisöön vierastaJa 6.11 Helloween keikalle median edustajana Helsingin jäähalliin 6.11 ticketmaster lippu guest vieras 0e Emäntä all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta hyväksyi
Itse hallissa
Myös Radio Rock Laura vähähyyppä
Jone Nikula radio City
Kaozine lehti
Soundi lehti
Inferno lehti
Olli Herman
Varmaan Archie cruz - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja 6.11 Helloween keikalle median edustajana Helsingin jäähalliin 6.11 ticketmaster lippu guest vieras 0e Emäntä all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta hyväksyi
Itse hallissa
Myös Radio Rock Laura vähähyyppä
Jone Nikula radio City
Kaozine lehti
Soundi lehti
Inferno lehti
Olli Herman
Varmaan Archie cruzIltalehti kysyy kuka olet Tissari
No body ei kukaan olen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iltalehti kysyy kuka olet Tissari
No body ei kukaan olenKokoomus ja kaupunginjohtaja Tissari
Kaupunginvaltuuston uhkaaja syyte vale
Jan Pellervo Vapaavuori kokoomus Ex pormestari suomen olympiakomitean puheenjohtaja jäähallissa päättäjä
Tissari all things Liven kutsusta Helloween keikalle median edustajana Helsingin jäähalliin 6.11 ticketmaster lippu guest vieras 0e Emäntä all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta hyväksyi
Jan Pellervo Vapaavuori on
Seuraava kokoomus puheenjohtaja
Orpo mukana Tissari uhkaa kaupunginvaltuustoa
Kokoomus potkii orpon pellolle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomus ja kaupunginjohtaja Tissari
Kaupunginvaltuuston uhkaaja syyte vale
Jan Pellervo Vapaavuori kokoomus Ex pormestari suomen olympiakomitean puheenjohtaja jäähallissa päättäjä
Tissari all things Liven kutsusta Helloween keikalle median edustajana Helsingin jäähalliin 6.11 ticketmaster lippu guest vieras 0e Emäntä all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta hyväksyi
Jan Pellervo Vapaavuori on
Seuraava kokoomus puheenjohtaja
Orpo mukana Tissari uhkaa kaupunginvaltuustoa
Kokoomus potkii orpon pellolleJan Pellervo Vapaavuori kokoomus seuraava puheenjohtaja
On Sdp kokoomus hallitus ministeri orpo ei
Tissari kaupunginvaltuuston uhkaaja vale kokoomus ja kaupunginjohtaja orpo
- Anonyymi
Pääministeri orpo ja purra uusi media firma
Noh Noh partners
X palvelussa
Lehdessä mediassa
Puheet 150 000e tunti
Riikka purra 75000e tunti- Anonyymi
Perussuomalaiset Jani Mäkelä media firma
Turpa kii Kokkelipiimä oy - Anonyymi
Ai että naurattaa
Soitin asema harri Pöyry
Viking musiikki
Musa maailma
Ei me sun kanssa Tissari tehdä kaupallinen yhteistyötä
Hahah
Tissari all things Liven kutsusta Helloween keikalle median edustajana Helsingin jäähalliin 6.11 ticketmaster lippu guest vieras 0e Emäntä all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta Hyttinen sen ystävä Anna Laiho aleksi Laiho sisko Musamaailma
ESP Aleksi Laiho mallit - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että naurattaa
Soitin asema harri Pöyry
Viking musiikki
Musa maailma
Ei me sun kanssa Tissari tehdä kaupallinen yhteistyötä
Hahah
Tissari all things Liven kutsusta Helloween keikalle median edustajana Helsingin jäähalliin 6.11 ticketmaster lippu guest vieras 0e Emäntä all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta Hyttinen sen ystävä Anna Laiho aleksi Laiho sisko Musamaailma
ESP Aleksi Laiho mallitHelloween lämppäri Beast in Black
Daniel Freyber Children of Bodom
Musamaailma ei me tehdä mitään yhteistyötä Tissarin kanssa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helloween lämppäri Beast in Black
Musamaailma ei me tehdä mitään yhteistyötä Tissarin kanssaAll things Live Helloween keikalle median edustajana Helsingin jäähalliin 6.11 ticketmaster lippu guest vieras 0e Emäntä all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta Hyttinen hyväksyi sen ystävät
Jussi 69
Local band Aleksi Laiho
Anna Laiho aleksi Laihon sisko
Aleksi Laiho Children of Bodom - Anonyymi
Sama juttu Hänninen varkus ei tee mitään yhteistyötä Tissarin kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu Hänninen varkus ei tee mitään yhteistyötä Tissarin kanssa
Ei tarvitsekkaan
Tissarilla jo yhteistyö HIFK
All things Live - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitsekkaan
Tissarilla jo yhteistyö HIFK
All things LiveJan Pellervo Vapaavuori
Helsingin jäähallissa päättäjät jääkentät säätiössä Jan Pellervo Vapaavuori kokoomus Ex pormestari suomen olympiakomitean puheenjohtaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jan Pellervo Vapaavuori
Helsingin jäähallissa päättäjät jääkentät säätiössä Jan Pellervo Vapaavuori kokoomus Ex pormestari suomen olympiakomitean puheenjohtajaJan Pellervo Vapaavuori on uusi kokoomus puheenjohtaja orpon tähti on laskussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jan Pellervo Vapaavuori on uusi kokoomus puheenjohtaja orpon tähti on laskussa
Opro sotkeentui Riikka purra huulipunaaan
Sukkahousuihin
Kynsilakkaan menettää kokoomus puheenjohtajuuden
- Anonyymi
HIFK:lla on 28 omistajaa, joista 25 omistaa 100-500 osaketta, eli 0,44-2,2 prosentin siivun.
Pienten omistajien poppoo on varsin värikäs. Vastikään omistajiin liittyneet NHL-tähdet Miro Heiskanen ja Roope Hintz omistavat kumpikin sijoitusyhtiönsä kautta 200 osaketta. Osakkeiden arvoksi on Heiskasen yhtiön taseessa kirjattu 71 050 euroa.
HIFK:n taustalla on myös muun muassa seuran A-nuorten entinen joukkueenjohtaja, markkinointimies Aki Fahler, keittiömestari Henrik Poulsen, pankkipohatta Sten Eklundh, Paulig-kahvisuvun nokkamies Eduard Paulig, Helsingin Pörssiklubin entinen puheenjohtaja Finn Wardi ja Makia-vaatemerkin parissa työskennellyt Sebastian Koreneff.
Rahamiehet eivät lopu tähän.
Hartwallin omistajasukuun kuuluva
Mattias Therman kytkeytyy HIFK:hon Matu Capital -yhtiön kautta. Therman on Matu Capitalin hallituksen ainoa varsinainen jäsen. Matu Capital omistaa 250 HIFK:n osaketta.
Tissari all things Live akkreditointi hyväksytty Helloween keikalle 6.11 Helsingin jäähalliin lämppäri Beast in Black Tissari median edustajana ticketmaster kutsuvieraslippu 0e all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta Hyttinen hyväksyi - Anonyymi
Hallin päättäjät HIFK
Jääkentät säätiö Jan Pellervo Vapaavuori kokoomus Ex pormestari suomen olympiakomitean puheenjohtaja- Anonyymi
Mattias Therman
Stefan therman - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mattias Therman
Stefan thermanMartina Aitolehti exän veli omistaa HIFKta
Jonka halliin
Tissari all things Liven kutsusta Helloween keikalle median edustajana Helsingin jäähalliin 6.11 ticketmaster lippu guest vieras 0e Emäntä all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta hyväksyi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martina Aitolehti exän veli omistaa HIFKta
Jonka halliin
Tissari all things Liven kutsusta Helloween keikalle median edustajana Helsingin jäähalliin 6.11 ticketmaster lippu guest vieras 0e Emäntä all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta hyväksyiHartwall suku
Pauli suku omistaa HIFKta
Jonka omistamaan
Halliin all things Liven akkreditointi hyväksytty Helloween keikalle 6.11 Helsingin jäähalliin lämppäri Beast in Black Tissari median edustajana ticketmaster kutsuvieraslippu 0e all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta Hyttinen hyväksyi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hartwall suku
Pauli suku omistaa HIFKta
Jonka omistamaan
Halliin all things Liven akkreditointi hyväksytty Helloween keikalle 6.11 Helsingin jäähalliin lämppäri Beast in Black Tissari median edustajana ticketmaster kutsuvieraslippu 0e all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta Hyttinen hyväksyiSiis Paulig suku
Juhla mokka Kahvi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis Paulig suku
Juhla mokka KahviTiina Grönlund ja Hynninen näpertelyä
Tissarin ja Sdp kansanedustaja Timo Suhonen rinnalla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiina Grönlund ja Hynninen näpertelyä
Tissarin ja Sdp kansanedustaja Timo Suhonen rinnallaSdp kansanedustaja Timo Suhonen vetää politikka puolta
Tissari Musa €puolta
Sdp kansanedustaja Timo Suhoselle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sdp kansanedustaja Timo Suhonen vetää politikka puolta
Tissari Musa €puolta
Sdp kansanedustaja Timo SuhoselleSdp kansanedustaja Timo Suhonen
Hartwall suku
Paulig suku
Varkaus Talous yhteistyö lisää
Investointi työpaikkoja
- Anonyymi
Donald trump The great gatsby
Halloween 1920 luvun juhlat
Samalla poistaa ruoka avun 40 miljoonalta usaslaiselta
Te kokoomus ja persut varkaus 1920 luvulle
Walter Ahlströmin juhlat- Anonyymi
Halua sä kokoomus ja persut sisällisotaa
Kuten Donald trump?
Siltä näyttää puheet samoja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halua sä kokoomus ja persut sisällisotaa
Kuten Donald trump?
Siltä näyttää puheet samojaTeot myös
Hiki valeet syrjintä Tissarista
Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512