Kertokaa hauskoja tosi tarinoita

iak

Tämä tapahtui 70-luvulla.Poikaani oli kastamassa,nuori,ujo,autoton pappi.
Äitini oli varsinainen häsläri:)Ehdotti,kun pappi oli lähdössä,että siskoni voisi
soutaa papin järven yli.Pappi nolona:En minä voi,kun on nämä päällä:)Kuvitelkaa
papin kaapu veneessä:)

160

12476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehhäätehhää

meillä taannoin kävi ihan virallinen sähköurakoitsija joka ei osannu kun kytkee samanväriset keskenään ja loput maahan. sit piipparilla tarkisti jännite-eron mielestään oikein. tuloksena oli että ulkorakennuksen ulkopistokkeen suojamaan oli kytkeny jännitteelliseks eikä uskonu kun vasta hikisellä sormella koittamalla että on siinä jännite kun muka tää lampputyyppinen sähkökynä oli viallinen. itki vielä että kun oli pimeesti tehny sähkötyöt ja seniilit vanhukset "unohti" maksaa pankkisiirron... ei pr mitä sitä onkaan. ei o pitkäkään aika kun oli joku ulkosauna lähialueella kärtsähtäny ja epäiltiin viallisia roikkia niinku tääkin mulle hoki

• Raial

Tämä tapahtui 50-luvulla.Ei jaksettu viedä suksia kouluun.Väitettiin,että meillä ei ole
      suksia.Meitä oli neljä lasta.Opettaja kulki kouluun kotimme ohi.Oli huomannut viidet
      sukset seinää vasten:)Valheella on lyhyet jäljet:)

• Anonyymi

Täydellistä no. Olin 1 alakoululla ja odotin koulu taxsia ja istuin yksin maassa ja yhtäkkiä viereeni tuli koulu kiusaaja Elias ja kun vahingossa pierasin niin Elias sanoi hyi vittu Venla ja juoksin pois paikalta ja aikuiset tuli sanomaan näin Eliakselle Aikuinen: Elias et saa sanoi rumasti Venlalle. Elias: ihan sama ei mua kiinnosta hitto moro.😅🤣😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täydellistä no. Olin 1 alakoululla ja odotin koulu taxsia ja istuin yksin maassa ja yhtäkkiä viereeni tuli koulu kiusaaja Elias ja kun vahingossa pierasin niin Elias sanoi hyi vittu Venla ja juoksin pois paikalta ja aikuiset tuli sanomaan näin Eliakselle Aikuinen: Elias et saa sanoi rumasti Venlalle. Elias: ihan sama ei mua kiinnosta hitto moro.😅🤣😂

Aika hauska

• 19

paloauto meni ämmänkoskeen tankkaamaan,tank tank tank se sano ja lähti pois....

• Anonyymi

Olin laivassa vessassa ( enkä laittanut sitä lukkoon ) niin sit joku ulkomaalainen tuli vaan sinne ja sit se pölötti jotain mulle enkä ymmärtänyt yhtikäs mitään sit se vessa meni tukkoon kun vedin sen 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

• 20vuotta mennyt

Muista asuntomessujen aikaan - ennen 1991 kun joku uskalsi sanoa ääneen ettei siellä oleva ns. Amerikan talo kestä suomalaisia olosuhteita !

Asiasta oli paljon juttua silloin WL lehdessä ja joku asiantuntija Varkauden talotehtaalta sanoi että on järjetöntä tuoda / kuljettaa valmitaloja Varkauteen jossa sentää ollaan aikaisemmin itse rakennettu talot omin piirustuksin ja ammatitaidolla.

Olisi kiva tietää että onko tilanne mikä tänään ja kumpu puoli oli oikeassa ?

• Vuokrarotta

Ameriikan talosta en tiedä mutta kyllä nämä rötisköt on ainenkin vituralleen muuten rakennettu... Saa nähdä pitääkö alkaa kohta uutta kämppää katsomaan kun näyttää tiiliseinätkin olevan kaatumispisteessä.

• 18181836

Toinen talo on purettu tai siirretty ja sen tontille on rakennettu uusi talo. Toinen talo on muutettu ilmastoon sopivaksi, ja on ilmeisesti ihan tavallisessa asuinkäytössä.

• Syksyn sävel

Juicella oli keikka Hotelli Taipaleessa.Vuosilukua en muista .Henkilökunta ei
      päästänyt Juicea sisään hotelliin,koska ei tunnistanut häntä:)

• Kirvesrinta

Jos ei henkilökunta Juice Leskistä tunne niin sopii kysyä että kuka sinne henkilökunnan palkkasi ?

Oliko kukaan muita jotka esiintyi Taipaleella ?

• äiti kertoo
        Kirvesrinta kirjoitti:

Jos ei henkilökunta Juice Leskistä tunne niin sopii kysyä että kuka sinne henkilökunnan palkkasi ?

Muistaako kukaan millainen paikka se Taipale oli ?

Minun sanotaan syntyneen jatkoilla kun vanhempani olivat ja tapasivat silloin siellä pienessä tujussa !

• Ahldoc
        äiti kertoo kirjoitti:

Muistaako kukaan millainen paikka se Taipale oli ?

Minun sanotaan syntyneen jatkoilla kun vanhempani olivat ja tapasivat silloin siellä pienessä tujussa !

Taipale oli silloin uuutena hieno ravitsemusliike ja nykyaikaisin Varkaudessa.
        Kaikki tunsivat Lumperin Puavon joka hotelli Taipaleen perusti ja kai omistikin.
        Monilla oli "suhteita" päästä sisälle pitkän jonon ohi. Kuvitelkaa. Ravintolaan oli 25 asteen pakkasella oven takan jono ja sitä mukaa sisään otettiin kun joku tuli ravintolasta pois.
        Kerran uudenvuoden aattona 70 luvulla ovella oli taas pitkä jono. Ja pakkasta tietysti. Ja me humalassa jonossa. Kaverillani Hantella oli tuttu portsari joka vinkkasi menemään keittiön ovelle josta päästiin nopeammin sisään. Mentiin pöytään. Mutta eipä aikaakaan kun salin lämmin ilma alkoi vaikuttaa humalaisen nuoren miehen (21 v) päähän. Tilasin vichyä kun en uskaltanut enää ottaa viinaksia. Ja kuinka ollakaan, heti kohta alkoi kuplia mahassa ja oksensin kaiken pöydälle jonka ympärillä istui muitakin kuin me. Minä ja Hantte.
        Lähtöhän siitä tuli takaisin pakkaseen mutta humala selvisi.
        Oli ne todella aikoja kun oven takanan jonotettiin. Portsareillle kun maksoi pois lähtiessä 50 markkaa niin se takasi seuraavalla kerralla sisään pääsyn jonon ohi mutta oksenteleminen ei sisältynyt vielä siihen hintaan.
        Surullista kun nyt katsoo Taipale Hotellin seutuja. Hotelli ja ravintola ei menestyneet Varkauden yhdessä hienoimmista paikoissa.

• karjalasta käytiin
        Ahldoc kirjoitti:

Taipale oli silloin uuutena hieno ravitsemusliike ja nykyaikaisin Varkaudessa.
        Kaikki tunsivat Lumperin Puavon joka hotelli Taipaleen perusti ja kai omistikin.
        Monilla oli "suhteita" päästä sisälle pitkän jonon ohi. Kuvitelkaa. Ravintolaan oli 25 asteen pakkasella oven takan jono ja sitä mukaa sisään otettiin kun joku tuli ravintolasta pois.
        Kerran uudenvuoden aattona 70 luvulla ovella oli taas pitkä jono. Ja pakkasta tietysti. Ja me humalassa jonossa. Kaverillani Hantella oli tuttu portsari joka vinkkasi menemään keittiön ovelle josta päästiin nopeammin sisään. Mentiin pöytään. Mutta eipä aikaakaan kun salin lämmin ilma alkoi vaikuttaa humalaisen nuoren miehen (21 v) päähän. Tilasin vichyä kun en uskaltanut enää ottaa viinaksia. Ja kuinka ollakaan, heti kohta alkoi kuplia mahassa ja oksensin kaiken pöydälle jonka ympärillä istui muitakin kuin me. Minä ja Hantte.
        Lähtöhän siitä tuli takaisin pakkaseen mutta humala selvisi.
        Oli ne todella aikoja kun oven takanan jonotettiin. Portsareillle kun maksoi pois lähtiessä 50 markkaa niin se takasi seuraavalla kerralla sisään pääsyn jonon ohi mutta oksenteleminen ei sisältynyt vielä siihen hintaan.
        Surullista kun nyt katsoo Taipale Hotellin seutuja. Hotelli ja ravintola ei menestyneet Varkauden yhdessä hienoimmista paikoissa.

Tuli mieleeni 90 luvun alusta juttu kun oltiin Taipaleessa, niin seuraavan aamun seuraukset olivat sitten sen mukaiset. Minulla oli kamala kankkunen ja tyttäreni n. 2v oli työntänyt sängyn viereen kolmipyöräisen pyöränsä jossa oli peräkärri. Minulle tuli paha olo ja oksensin siihen kärryyn silmät ummessa tietenkin ja kun avasin silmäni, niin näin siinä posliinlinnun myös. Minä en jaksanut sanoa muuta kuin, että jopas oksennan jo lintuja).

Taipaleessa oli tuhdit paukut;))))).

• Mistä kaikkia tuntis

Onneksi Kekkonen ei pyrkinyt Hotel Taipaleeseen :)

• Anonyymi
        Mistä kaikkia tuntis kirjoitti:

Onneksi Kekkonen ei pyrkinyt Hotel Taipaleeseen :)

Jep ois ollu kamalaa

• Anonyymi
        Kirvesrinta kirjoitti:

Reijo Taipale...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Reijo Taipale...

Leppiksen twerkkaaja vetää hymyyn tai sitten EI?
        Kauhea täti?!

• Muistellaan oikein

Muuten hyvä, mutta oli Tapani Kansa.

• KuvaajaNERO

Minulle sattui -90 luv Ruotsin laivalla ARMIN ja DANNYN keikalla heitä kuunnellessa jännä hävettävä juttu..Menin heitä kuvaamaan ihan eteen ..otin muutaman kuvan ja yhden etenpääkin...Eli suosikit oli kuvattu ja onnelinen mieli siitä..No kotiin palatessa en raskinut itse ottaa flimiä pois kamerasta vaan vein Valokuvaamoon...ja siellä pyysin ottamaan ja samalla niistä kuvia...Myyjä tuli luokseni kameran kanssa ja sano "ei tässä ollut flimiä" niin kiireessä unohtui tarkastaa kun harvoi kuvaan..,mutta arvatkaa harmittiko? heh

• KuvaaajaNERO

Mieheni muisti kaikille sanoa että minä voisin kuvata onnistuvat sata varmasti heh ..

• Costa Rico

Kuka Taipaleen nykyään omistaa kun on päässyt jo melko huonoon kuntoon ?
      Eikö kukaan ole kiinnostunut aloittamaan alusta - kun jo kiinteistö on jo olemassa ?

Pitääkö tämäkin myydä " venäläisille " jos kotimaasa ei ole yritystä tarpeeksi ?

• Holodelnik

Mahtaako kohta edes kelvata venäläisille ?

Paikka on todella hieno mutta jotakin kuitenkin puuttuu - eli asiakkaat ?

Jos ei ole tarjolla jotakin muuta mitä ei muilla niin paikka on lähes tuomioon tuomittu !

• Yritystä taas

Kyllä varmasti yritystä on mutta ei asiakkaita.

• 12pa13

Kyllä teidän suurkaupunkilaisten passaa, koko ajan tapahtumia ja tilanteita. Toista se on täällä maalla, täällä ei tapahdu oikeastaan mitään koskaan. Olenkin kirjannut viimeaikaisia tapahtumia muistivihkooni:
      3.6. turistikausi on näemmä alkanut, helsinkiläisiä on kyläkaupassa tekemässä ostoksia ruotsinkielellä: Juu, jag skulle vilja ha yksi perunalimppu, tack, och sen 2 litraa piimää också. Hur mycket maksaa bensin här?
      Kyllä siinä ihmeteltiin että kyllä on hianoo ku ulkomaankielellä meidän kaupassa. Naapurin 11 vuotias tytär piti hakia tulkiksi, hanen siskonsa on käynyt helsingissä ja ymmärtää heidän kielestään jotain.
      Turistikausi näkyy myös kylätiellä. Mökilleen pyöräilevä kesäasukas hidastaa traktoriliikennettä, ohi ei pääse , on emännän takamus sen verran leveä. Ainakin kun vertaa meidän kylätiehen.
      Viime viikolla Antin maitotonkka kaatui maitolaiturilla ja 40 litraa maitoa valui maahan. Siinä me kylän miehet sitten se päivä puitiin asiaa tyhjän tonkan ympärillä. Tupakit poltettiin ja taivasteltiin että mihin tämä maailma on oikein menossa.

• Papukka4Ever

80-luvulla kaupungissa asusteli kaikkien mopopoikien Steve Jobs jota myös Paroniksi kutsuttiin. Kyseinen herra sai pappatunturin kulkemaan parin tunnin laiton jälkeen 100-130km/h. Itse ajoin kolme pappatunturia loppuun saakka Paronin opeilla. Meno oli huimaa ja luojassa oli, että selvittiin tuostakin ikäkaudesta yhtenä kappaleena. En muista herran oikeaa nimeä, mutta asusteli Könönpellossa.

• Onkohan sama mies

Paroni vai Pastori?

• Varkkila

Joku kertoi täällä palstalla kerran, että kohta keulii mopo Varkaudessa, kun täällä aletaan rakentaa kauppakeskuksia, luxustaloja ja sitten tulee rikkaiden eläkeläisten "tsunami", joka ostaa kaikki asunnot pois ja pelastaa näin Varkauden talouden.
      Tää juttu on niin hauska, että sille naureskellaan porukoissa vieläkin :)

• Anonyymi

Nyt on viimeiset vuodet rakennettu vaan halleja. Kaupunki maksaa....Eikä veronmaksajien kukkarolla käydä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on viimeiset vuodet rakennettu vaan halleja. Kaupunki maksaa....Eikä veronmaksajien kukkarolla käydä...

Halli kun taakse jäi, mietin hiljaa mielessäin, mitä siitä kertoisin, kysyjille vastaisin.
        Kertoisin velkojen, korot päälle sen, tai sen kaiken turhuuden? Kunnes tiesin vastauksen:

Velkainen on halli, velkaansa kaupunki tukehtuen,
        Velkainen on kylä, vaikeuksia korostaen....

• Hans Jurgen

Kaura-Ahon tielle oli juuri laitettu töyssy,vuosia sitten.Olin saksalaisen lankoni
      kyydissä.Sanoi;#*.En viitsi suomentaa:)Aina naurattaa,kun ajetaan siitä.

• Töyssytön

Eikö Saksassa mukamas ole töyssyjä ?

Täytyy ihmetellä ettei olsi muka koskaan nähnyt töyssyä sillä ne on keksitty liikenteen hillitsemiksi ihan muualla kuin Suomessa.

• totuus kurista
      • Linkit ketoon

Naurettavinta Varkaudessa on nämä linkkejä levittävät persjalkaset poliitikot!

• Eiserin naapurusto

Entinen Eiserin tehdas pöläytti 70-luvulla piipustaan jotain mustaa, joka laskeutui ihanasti lähitalojen pihapiiriin liaten kaiken mahdollisen pihalla olleista pyykeistä autoihin ja marjapensaisiin. Seuraavana päivänä Eiser toimitti suuren mansikkakakun jokaiseen lähitaloon lappusen kera, jossa pahoittelivat aiheuttamaansa sotkua. Hieno veto. Kakku oli hyvää.

• My brother

Nuorena kuollut veljeni karkasi rippikirkosta Kämärin lavalle tansseihin ja heitti
      ruusut Ämmänkoskeen.Tämä tapahtui 60-luvulla.Veljellä oli kiire elää
      lyhyttä elämäänsä.Minusta siinä on jotakin tragikoomista.

• Muu & Maasika

Muistaako kukaan bändiä Varkaudessa että olisi ollut kerrankin kivaa olla kuulemassa / tanssimassa ?

Nyt kelpaa kaikki tapahtumat markkinoista konsertteihin !

• Anonyymi

Gates of Babylon bändiä.

• Nemeko Oy

Taipale Paviljongin omistaa Nemeko Oy eli se firma joka omistaa Hotelli Oscarin ja Keskushotellin siinä Warkaus-salin ympärillä. Paviljongissa oleva toimisto on myös yksi heidän toimipisteistään.

"Vastavalmistunut ajanmukainen ja tasokas Taipale Hotelli sijaitsee keskellä Varkauden kaunista järvimaisemaa. Hotellissa on 45 huonetta, ravintola josta voitte tilata korkeatasoisia ruoka-annoksia, baari, parturi, solarium, sauna- ja uima-allasosasto sekä näiden yhteydessä takkahuone seurustelua varten. http://kuvat2.huuto.net/4/f1/8aaa14f19a8febc543183b1d9a736-orig.jpg"

• Nemekonekemonomeko

Ja linkin kuva siis vuodelta 1982.

• Lapinhullun tytär
        Nemekonekemonomeko kirjoitti:

Ja linkin kuva siis vuodelta 1982.

Tämä tapahtui 60-luvulla.Isäni oli urheilija ja erä-opas.Oli aikaansa edellä:)
        Käveli reppu selässä ja paljain jaloin.Sai todella töykeää kohtelua kaupungin
        talolla.Lähetti virkailijalle kukkia ja kortin:Paljasjalka pojalta:)

• Anonyymi

80 luvulla olin kesä töissä kaupungilla ajoin ruohon leikkuria nuori jätkä olin ajamassa nurmikkoa käpy kankaalla vanhusten talon pihassa siellä istui lihava keski ikänen ukko verkkari asussa pian huomasin että se ukko piti kättä housussaan ja veti käteen joku pervo homo

• Anonyymi

Käpykankaalla asuu housuunpaskova äidin ruokien syöjä kissianusrunkkari.

• Anonyymi

Mulla on niin hauska tarina, vaan taidankin jättää sen kertomatta nyt

• Anonyymi

Olihan tuo aika hauska

• Anonyymi

vsev

• Anonyymi

se ei ole mitää hauska

• Anonyymi

ei siellä voi ihan mitä sattuu alkaa tekemää

• Anonyymi

jossai missä ei oo teitä

• Anonyymi

muurahainenki parkkeeraanu autosa sinne paikalleen
      ei se voi sitä iha mite sattuu jättää siitä tuilis kaaos

• Anonyymi

Sukulais pariskunta asui aikonaan rivitalossa, jossa asui myös viinaan menevät veljekset toistensa naapureina. Nuorenpi veljes oli kerran nauranut että "sen kyllä toisinaan kuulee kun veli menee kämppäänsä ovet paukkuen, että se ovi kans menee kiinni!"

Samainen vanhempi veljes oli kerran pamauttanut nyrkillä seinään niin että oli väliseinästä lähtenyt tiili irti. Siitä on sitten ollut helppo huudella ku ollunna asiaa toiselle.
      Sopii miettiä mikä lie ollu koputuksen syy tuolloin ku tiilet lähteny paikoltaan :D

• Anonyymi

Tapahtui 80 luvun alussa. Olin käynyt suihkussa ja olin alasti makuuhuoneessa. Viereisen asunnon vanhalla tädillä oli parveke ilman seinää vieressä ja vasta hetken päästä huomasin että mummeli on parvekkeella ja näki meikäläisen teinikundin siinä patsastelemassa ikkunan vieressä alasti. Kyllä muuten teininä hävetti sen jälkeen kulkea käytävässä ettei vaan tuo täti tule vastaan. Nykyisin tapaus vaan naurattaa mutta ei naurattanut silloin.

• Anonyymi

sanoppa erkka pekka kannabiksen hyödyt

• Anonyymi

ei tule laillistumaan koska suomalaiset vihaa kannabista

• Anonyymi

normaalit suomalaiset ei käytä käyttää vaan rele kosunen ja andy mccoy

• Anonyymi

joudut piiput ja tupakat hommaamaan siihen

• Anonyymi

suomalaiset vihaa

• Anonyymi

kyse onb kuitenkin heinästä

• Anonyymi

eipä ole sattuma

• Anonyymi

eipä ole sattuma

• Anonyymi

oliko icee

• Anonyymi

kusipää

• Anonyymi

Mitä vikaa?

• Anonyymi

Halloween ostin Olkkariin tv pöydälle halloween hämähäkin seittiä
      Jossa 2 hämähäkkiä, kuvasin oman halloween asun instagramiin
      Tyhmänä voi pitää kuten te kokoomus ja persut Haukkujat ja valeen levittäjä köllipojuttelija syrjijät Haukkujat mä teitä mihikään tarvitse enää

• Anonyymi

Juhli sä vaan Hynninen orpos kanssa ja sä Tiina Grönlund persut
        Hahha 6.11 Helloween keikalle median edustajana Helsingin jäähalliin Tissari 6.11 Ticketmasterista lippu vieras 0e ja lisää saan, me teimme sen Paskat Tissari teki sen itse ja tekee vastakin 2026 ilman teitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juhli sä vaan Hynninen orpos kanssa ja sä Tiina Grönlund persut
        Hahha 6.11 Helloween keikalle median edustajana Helsingin jäähalliin Tissari 6.11 Ticketmasterista lippu vieras 0e ja lisää saan, me teimme sen Paskat Tissari teki sen itse ja tekee vastakin 2026 ilman teitä

Pääministeri orpo tärkeimmät saavutukset tunnin juna, jäänmurtajat, eikä omilla rahoilla nekään

• Anonyymi

Tissarin menestys takana ei ole pääministeri orpo ja purra hallitus eikä presidentti Alexander stubb

• Anonyymi

No eihän tuossa mitään olis ollut..

• Anonyymi

Se on Tissari tässä
      Omat sukulaiset ei usko paitsi Äiti että all things Live akkreditointi hyväksytty eli Tissarin instagram podcast Helloween keikalle 6.11 Helsingin jäähalliin lämppäri Beast in Black Tissari median edustajana ticketmaster kutsuvieraslippu 0e
      Ja sama juttu Karvinen juo ei vastaa puhelimeen se siitä eläköön yksin
      En tarvi Tollasta ihmisiä
      Sama juttu teille. Päättäjät ja tukijat asukkaat
      Tiina Grönlund Tissari uhkaa ihmisiä vale Tiina Grönlund Kaupunginvaltuuston uhkaaja vale kokoomus ja kaupunginjohtaja Panee kissaa sormella hakkaa äitiä köllipoju psykoosissa fantasioi Kissinanuskitaraa sukuseuran kokoukseen Next step tarjoilija asuu Nyyrikinkujalla Tissari ei ole pidetty toivottu asukas
      Ei lehteen ja ei ehdolle vaalit ei yrittäjäksi,
      Niin että eläkää omaa elämää
      Juhlikaa päättäkää tehkää varkaus vetovoimaa
      Tissari elää omaa tekee omaa juttua yksin eikä vituta ja masenna yhtään
      Omapa on päätös
      Niin on minunkin
      Näkemiin vaan

• Anonyymi

Ette tule enää päättäjät ja tukijat valeen levittäjä köllipojuttelija syrjijät Haukkujat kokoomus persu muut puolueet esittelee puhumaan Tissarille tää jankuttelu väittely loppu
      Tissari menee 6.11 Helloween keikalle median edustajana Helsingin jäähalliin 6.11 ticketmaster lippu guest vieras 0e
      Menkää te minne vaan eipä kiinnosta vittuakaan
      Eikä vituta ja masenna yhtään
      Antaa olla vaan samaa elämää kuin 1983-89

• Anonyymi

Eti vaan ystäväsi kaveri muualta minusta et enää saa yhtään mitään mihinkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eti vaan ystäväsi kaveri muualta minusta et enää saa yhtään mitään mihinkään

Hauska juttu tässä on että ei vituta eikä masenna yhtään mitään

• Anonyymi

Vai niin. Keksi jotain viisaampaa. Kölli.

• Anonyymi

Sinä sontakasa köllipojuttelija et kunnioita vainajia Etkä joroisissa kuolleitakaan
        Et Nyyrikinkujalla jaan asuneita kuolleita Paska aivo
        Tissarilla palaa kynttilä vainajien muistoksi ääliö vammanen

• Anonyymi

Mt vajakki horo
        Vittuilee ukkonsa kansa
        Haukut kuolleet ivaat niiden omaisia
        Lehmä

• Anonyymi

Timo Kilpeläiselle tippuri
        Kovameno tyyskä Pirtinvirran puistojuhlat ukkonen
        Rock with you kuoro keikalla sähkökatkos
        Sinä köllipojuttelija toivon että jäät auton alle

• Anonyymi

Pidä Paska tää ja
        Facebook
        Instagram olette estetty
        Ja livenä älä tuu puhumaan
        Kun ei ole mitään puhuttavaa eikä kiinnosta vittuakaan teidän asiat ja elämä tässä kaupungissa
        Samaa paskaa lauantai Känni vittuilua
        Vähättelyä sille joka ei juo alkoholia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidä Paska tää ja
        Facebook
        Instagram olette estetty
        Ja livenä älä tuu puhumaan
        Kun ei ole mitään puhuttavaa eikä kiinnosta vittuakaan teidän asiat ja elämä tässä kaupungissa
        Samaa paskaa lauantai Känni vittuilua
        Vähättelyä sille joka ei juo alkoholia

Vai keksi viisasta
        Etsä pelle usko että tissari ei tee mitään yhteistyötä tässä kaupungissa eikä osallistu mihinkää vitun Ylimielinen pelle
        Sattuu olemaan totta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai keksi viisasta
        Etsä pelle usko että tissari ei tee mitään yhteistyötä tässä kaupungissa eikä osallistu mihinkää vitun Ylimielinen pelle
        Sattuu olemaan totta

Olette jo hävinnyt varkaus
        Tissari ei enää noteeraa mitään tässä kaupungissa ei kuule näe
        Eikä kiinnosta vittuakaan
        Ja sä et mahda mitään sille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olette jo hävinnyt varkaus
        Tissari ei enää noteeraa mitään tässä kaupungissa ei kuule näe
        Eikä kiinnosta vittuakaan
        Ja sä et mahda mitään sille

Säkö estät että tissari ei mee 6.11 Helloween keikalle median edustajana Helsingin jäähalliin 6.11 tuu estää asemalle tuu estää pelle

• Anonyymi

Kynttilät palaa kuolleiden muistoksi
        Myös niiden jotka asuivat talossa kujalla
        Sekä isän mummon tätin Enon muistoksi myös Tapio Rautavaaran jonka kirjassa olen
        Myös Alexi Laihon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kynttilät palaa kuolleiden muistoksi
        Myös niiden jotka asuivat talossa kujalla
        Sekä isän mummon tätin Enon muistoksi myös Tapio Rautavaaran jonka kirjassa olen
        Myös Alexi Laihon

Helloween valot niiden rumpali tappo itsensä 1995 junan alle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helloween valot niiden rumpali tappo itsensä 1995 junan alle

All things Live Helloween keikalle median edustajana Helsingin jäähalliin 6.11 ticketmaster lippu guest vieras 0e Tissari
        Helloween rumpali skitsofrenia tappoi itsensä junan alle 30v sitten

• Anonyymi

Nyt on kaikkien vainajien muistopäivä vitun köllipojuttelija luuseri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on kaikkien vainajien muistopäivä vitun köllipojuttelija luuseri

Mauno Koivisto, Urho Kekkonen
        Mannerheimin
        Spede Simo Salminen Loiri
        Eino Leino
        Cisse Häkkinen
        Albert Järvinen
        Rele Kosunen
        Jukka Itkonen
        Sauli Peltonen
        17 tytön joka mt ukko tappo Tokmanni Eessä

• Anonyymi

Pidä vaan Tissaria pilkan as kuten ennenkin omapa asias
        7. 11.Sun Ura ohi Tiina Grönlund persut kokoomus

• Anonyymi

https://youtu.be/sg8Wyn5csGw?si=owlJ0xb8LL6dNNz6

Hyvä se on pitää Tissaria tyhmänä
      Syrjijä ja haukkuja valeen levittäjä
      Tissari pääsi omalla instagramissa kitaran soitolla 2500e 47 maan seuraajilla
      All things Live akkreditointi hyväksytty Helloween keikalle 6.11 Helsingin jäähalliin lämppäri Beast in Black Tissari median edustajana ticketmaster kutsuvieraslippu 0e
      Akkreditointi tarkoittaa että tissari instagram tarkistettu ja päätetty että se on median edustajana Helsingin jäähallissa kutsuvieraslippu 0e

Pitäkää te vaan puolueet päättävä varkaus
      Ne ei all things Livessä teiltä kysy ketä ne ottaa festivaalille keikoille median edustajana
      Ei tässä muuta loppuu pahantekijä täällä ja Facebookissa lehdessä muualla kaupungissa teidän kanssa oleminen missään tekemisissä

• Anonyymi

Se joka päättää että Tissarin akkreditointi hyväksytty
        On Heta Hyttinen Jyrki
        Ginger wine management
        2021 vuoden Manageri
        Käy Emma gaalat
        Q-stockit
        Tuskat, Kuopio rock it
        Hellsinki metal festivaalit
        Nummirockit
        Flow festivaalilla
        Summer breezessa
        Monsters of rock risteilyllä usa
        Hellsinki metal festivaalin
        Risteily
        Rock the waves Hynynen Kotiteollisuus risteily
        Tuntee kaikki bändit artistit jyrkin ajalta 1995
        Myös levy yhtiöt
        Warner music Finland
        Sony music Finland
        Universal music Finland

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se joka päättää että Tissarin akkreditointi hyväksytty
        On Heta Hyttinen Jyrki
        Ginger wine management
        2021 vuoden Manageri
        Käy Emma gaalat
        Q-stockit
        Tuskat, Kuopio rock it
        Hellsinki metal festivaalit
        Nummirockit
        Flow festivaalilla
        Summer breezessa
        Monsters of rock risteilyllä usa
        Hellsinki metal festivaalin
        Risteily
        Rock the waves Hynynen Kotiteollisuus risteily
        Tuntee kaikki bändit artistit jyrkin ajalta 1995
        Myös levy yhtiöt
        Warner music Finland
        Sony music Finland
        Universal music Finland

Heta Hyttinen on
        Myös jenkki auto harrastaja on kaks jenkkiautoa

• Anonyymi

Laura vähähyyppä Radio Rock myös Heta Hyttinen ystävä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laura vähähyyppä Radio Rock myös Heta Hyttinen ystävä

Näin Pidä luulos ja Ylimielinen elämäs
        Tissarilla muuta tekemistä päättäjä ja tukijat asukkaat

• Anonyymi

Hyvä kun haukut köllipojuttelija 😂
      Nauran sulle 6.11 Helloween keikalle median edustajana Helsingin jäähalliin 6.11 ticketmaster lippu guest vieras 0e kutsuvieras Katsomossa
      Ei mulla muuta 😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Sinä fabio Rautio sä et pääse kohta minnekään Festivaalille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä fabio Rautio sä et pääse kohta minnekään Festivaalille

2026 Hellsinki metal festivaalille et pääsee Tissarin akkreditointi hyväksytty
        Sä pelle et siellä ole

• Anonyymi

Vai haukut Tissaria 😂siitä vaan
        Pidä sä vaan varkaus

• Anonyymi

Jatka vaa Tissarin haukkua
      Tissari tuhoaa Tiina Grönlund Kokoomus maineen tässä kaupungissa

• Anonyymi

Tissari akkreditointi joka all things Live keikkajärjestäjän keikoille
        Nyt 6.11 Helloween keikalle median edustajana Helsingin jäähalliin 6.11 ticketmaster lippu guest vieras 0e
        16.6.26 all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta Hyttinen kutsuu
        Tissarin def Leppard keikalle median edustajana veikkaus areenalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tissari akkreditointi joka all things Live keikkajärjestäjän keikoille
        Nyt 6.11 Helloween keikalle median edustajana Helsingin jäähalliin 6.11 ticketmaster lippu guest vieras 0e
        16.6.26 all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta Hyttinen kutsuu
        Tissarin def Leppard keikalle median edustajana veikkaus areenalle

Sulta kysytä yhtään mitään
        Tissari pyytää Heta Hyttinen akkreditointi Emma gaalaan
        Median edustajana
        Missä pääministeri orpo ja purra

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulta kysytä yhtään mitään
        Tissari pyytää Heta Hyttinen akkreditointi Emma gaalaan
        Median edustajana
        Missä pääministeri orpo ja purra

Köllipojuttelija voi käydä nuolla
        Tiina Grönlund Persettä

• Anonyymi

vp kissi tissarin

• Anonyymi

palsta muuta varten kuin jonkun kitarointia

• Anonyymi

Tissari all things Liven kutsusta Helloween keikalle median edustajana Helsingin jäähalliin 6.11 ticketmaster lippu guest vieras 0e Emäntä all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta Hyttinen
      Jäähallin päättäjät HIFK jääkentät säätiö
      Timo Juhani everi

+ Hasan & Partners Oy

Position

Director/Board Member

Start

End

+ Oy Hifk-Hockey AB

Position

Chairman

Start

01/01/2007

End

Champions Hockey League AG

Position

Director/Board Member

Start

End

+ KOKO Lahti Oy
      Nykyinen event Lahti
      Vastaa Sibelius talon
      Lahden tapahtumat järjestämisestä
      Riikka purra ja persut puolue kokous Lahti
      Tiina Grönlund Tissari uhkaa ihmisiä vale
      + PIHLAJALINNA OYJ

Position

Director/Board Member

Start

04/04/2016

End

Position

Independent Dir/Board Member

Start

04/04/2016

End

+ NOHO PARTNERS OYJ

Position

Director/Board Member

Start

01/01/2015

End

Position

Independent Dir/Board

Timo Juhani everi
      Ravintolayhtiö
      Noho partners
      Hallitus jäsen

• Anonyymi

Timo Juhani everi Helsingin jäähalli päättäjä
        Jääkiekon mestarien liiga hallitus jäsen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Timo Juhani everi Helsingin jäähalli päättäjä

Niin että jos Timo Juha everi
        Ja kokoomus jan Pellervo Vapaavuori on
        Jääkentät säätiössä
        Joka on Helsingin jäähallin
        Päättäjät
        Olet kusessa
        Tiina Grönlund Tissari uhkaa ihmisiä vale kaupunginvaltuuston uhkaaja kokoomus ja kaupunginjohtaja
        Tissari kutsuttu Heta Hyttinen toimesta akkreditointi hyväksytty Helloween keikalle 6.11 Helsingin jäähalliin lämppäri Beast in Black Tissari median edustajana ticketmaster kutsuvieraslippu 0e all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta Hyttinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin että jos Timo Juha everi
        Ja kokoomus jan Pellervo Vapaavuori on
        Jääkentät säätiössä
        Joka on Helsingin jäähallin
        Päättäjät
        Olet kusessa
        Tiina Grönlund Tissari uhkaa ihmisiä vale kaupunginvaltuuston uhkaaja kokoomus ja kaupunginjohtaja
        Tissari kutsuttu Heta Hyttinen toimesta akkreditointi hyväksytty Helloween keikalle 6.11 Helsingin jäähalliin lämppäri Beast in Black Tissari median edustajana ticketmaster kutsuvieraslippu 0e all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta Hyttinen

Timo Juhani everi noho partners
        Ravintolat
        Hallitus jäsen
        Event Lahti päättäjä
        Jääkentät säätiössä puheenjohtaja
        Jan Pellervo Vapaavuori kokoomus Ex pormestari suomen olympiakomitean puheenjohtaja
        Molemmat Helsingin jäähallin
        Päättäjät
        Tissari akkreditointi hyväksytty Helloween keikalle 6.11 Helsingin jäähalliin lämppäri Beast in Black Tissari median edustajana ticketmaster kutsuvieraslippu 0e all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta Hyttinen päätti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Timo Juhani everi noho partners
        Ravintolat
        Hallitus jäsen
        Event Lahti päättäjä
        Jääkentät säätiössä puheenjohtaja
        Jan Pellervo Vapaavuori kokoomus Ex pormestari suomen olympiakomitean puheenjohtaja
        Molemmat Helsingin jäähallin
        Päättäjät
        Tissari akkreditointi hyväksytty Helloween keikalle 6.11 Helsingin jäähalliin lämppäri Beast in Black Tissari median edustajana ticketmaster kutsuvieraslippu 0e all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta Hyttinen päätti

Sä häviät Tiina Grönlund Tissari uhkaa ihmisiä vale Tiina Kaupunginvaltuuston uhkaaja vale kokoomus ja kaupunginjohtaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä häviät Tiina Grönlund Tissari uhkaa ihmisiä vale Tiina Kaupunginvaltuuston uhkaaja vale kokoomus ja kaupunginjohtaja

Ei mulla muuta tyhmä olet

• Anonyymi

Uutta tietoa Joroisten eräreppu päättäjästä näin poliisi hutkii

Poliisin mukaan tapauksessa ei käytetty
      Muuta kuin alkoholia ja puhelinta

• Anonyymi

Koiratkin eikö tässä saa rauhassa nukkua
        Lopeta se luurin ja läppärillä näpyttely

• Anonyymi

Pidä päättäjät ja tukijat valeen levittäjä köllipojuttelija syrjijät Haukkujat kokoomus persu muut puolueet prismas
      Tissari ostaa sittarissa
      Ja täällä ja Facebookissa lehdessä muualla kaupungissa pohjois savossa ei tarvi Tissaria mainita
      Ja teitä ja tätä kaupunkia ei Tissari
      Mainitse
      Karvinen luuri ei vastaa muut menee ohi
      Kassa kii kun vie veikkauksen
      Prismassa siitä vaan
      Teen samalla tavalla kuin te heippa vaan

• Anonyymi

Älä enää valita täällä ja Facebookissa lehdessä muualla kaupungissa pohjois savossa eduskunta
        Tissaria ei kiinnosta vittuakaan teidän asiat ja elämä tässä kaupungissa ja pohjois savossa
        Voi kun on vaikeeta hyväksyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä enää valita täällä ja Facebookissa lehdessä muualla kaupungissa pohjois savossa eduskunta
        Tissaria ei kiinnosta vittuakaan teidän asiat ja elämä tässä kaupungissa ja pohjois savossa
        Voi kun on vaikeeta hyväksyä

Mee vaan ohi
        Palvele muita
        Tissari kävelee ohi ei tunne
        Muu kassa
        Näin se elämässä menee päättäjät ja tukijat asukkaat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mee vaan ohi
        Palvele muita
        Tissari kävelee ohi ei tunne
        Muu kassa
        Näin se elämässä menee päättäjät ja tukijat asukkaat

Mene nimittelee muita syrjii ja haukkuu ja levittää Valetta
        Tissari ei sua enää huomaa ei lue täällä eikä livenä
        Tissari ei kuulu mihinkään tässä kaupungissa
        Ymmärrätkö
        Ei mulla muuta hahahaha

• Anonyymi

6.11 Helsingin jäähalliin lämppäri Beast in Black Tissari median edustajana ticketmaster kutsuvieraslippu 0e all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta Hyttinen hyväksyi
        Pidä sä vaa kaikki piirit tässä kaupungissa ja pohjois savossa
        Tissari niihin pyri
        Eikä ole

• Anonyymi

Mitkä velat per asukas
        Ei mulla ole velkaa kuin Intrum oylle
        Ja Niskaselle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkä velat per asukas
        Ei mulla ole velkaa kuin Intrum oylle
        Ja Niskaselle

Sulle kaupunki oo mitään velkaa
        Ei mt apua ei lääkkeitä 30 vuoteen
        Itse teen omaa juttua elämää
        Instagram hyväksytty Helloween keikalle 6.11 Helsingin jäähalliin lämppäri Beast in Black Tissari median edustajana ticketmaster kutsuvieraslippu 0e all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta Hyttinen hyväksyi
        Mitä vittua se sulle kuuluu

• Anonyymi

Tissari ota varkautta yhtään mihinkään
        Ei omaan instagramiin
        Ei all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta Hyttinen kutsui Tissarin median edustajana Helloween keikalle 6.11 Helsingin jäähalliin lämppäri Beast in Black Tissari median edustajana ticketmaster kutsuvieraslippu 0e

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tissari ota varkautta yhtään mihinkään
        Ei omaan instagramiin
        Ei all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta Hyttinen kutsui Tissarin median edustajana Helloween keikalle 6.11 Helsingin jäähalliin lämppäri Beast in Black Tissari median edustajana ticketmaster kutsuvieraslippu 0e

Sä siihen kuulu
        Haukut valeet syrjintä Tissarista
        Et kuulu

• Anonyymi

Maksaa kuule 100000e
        Sulla warkaus ole sinäkin omanlaisensa vaikuta välitä viihdy ole varaa
        Itv Fremantle uk ohjelmat yleisöön 2026 liput varmat 2,78 miljoonaa tv ääressä 1-3 mukaan Yleisöön vierasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maksaa kuule 100000e
        Sulla warkaus ole sinäkin omanlaisensa vaikuta välitä viihdy ole varaa
        Itv Fremantle uk ohjelmat yleisöön 2026 liput varmat 2,78 miljoonaa tv ääressä 1-3 mukaan Yleisöön vierasta

Ja 6.11 Helloween keikalle median edustajana Helsingin jäähalliin 6.11 ticketmaster lippu guest vieras 0e Emäntä all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta hyväksyi
        Itse hallissa
        Myös Radio Rock Laura vähähyyppä
        Jone Nikula radio City
        Kaozine lehti
        Soundi lehti
        Inferno lehti
        Olli Herman
        Varmaan Archie cruz

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja 6.11 Helloween keikalle median edustajana Helsingin jäähalliin 6.11 ticketmaster lippu guest vieras 0e Emäntä all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta hyväksyi
        Itse hallissa
        Myös Radio Rock Laura vähähyyppä
        Jone Nikula radio City
        Kaozine lehti
        Soundi lehti
        Inferno lehti
        Olli Herman
        Varmaan Archie cruz

Iltalehti kysyy kuka olet Tissari
        No body ei kukaan olen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iltalehti kysyy kuka olet Tissari
        No body ei kukaan olen

Kokoomus ja kaupunginjohtaja Tissari
        Kaupunginvaltuuston uhkaaja syyte vale
        Jan Pellervo Vapaavuori kokoomus Ex pormestari suomen olympiakomitean puheenjohtaja jäähallissa päättäjä
        Tissari all things Liven kutsusta Helloween keikalle median edustajana Helsingin jäähalliin 6.11 ticketmaster lippu guest vieras 0e Emäntä all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta hyväksyi
        Jan Pellervo Vapaavuori on
        Seuraava kokoomus puheenjohtaja
        Orpo mukana Tissari uhkaa kaupunginvaltuustoa
        Kokoomus potkii orpon pellolle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokoomus ja kaupunginjohtaja Tissari
        Kaupunginvaltuuston uhkaaja syyte vale
        Jan Pellervo Vapaavuori kokoomus Ex pormestari suomen olympiakomitean puheenjohtaja jäähallissa päättäjä
        Tissari all things Liven kutsusta Helloween keikalle median edustajana Helsingin jäähalliin 6.11 ticketmaster lippu guest vieras 0e Emäntä all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta hyväksyi
        Jan Pellervo Vapaavuori on
        Seuraava kokoomus puheenjohtaja
        Orpo mukana Tissari uhkaa kaupunginvaltuustoa
        Kokoomus potkii orpon pellolle

Jan Pellervo Vapaavuori kokoomus seuraava puheenjohtaja
        On Sdp kokoomus hallitus ministeri orpo ei
        Tissari kaupunginvaltuuston uhkaaja vale kokoomus ja kaupunginjohtaja orpo

• Anonyymi

Pääministeri orpo ja purra uusi media firma
      Noh Noh partners
      X palvelussa
      Lehdessä mediassa
      Puheet 150 000e tunti
      Riikka purra 75000e tunti

• Anonyymi

Perussuomalaiset Jani Mäkelä media firma
        Turpa kii Kokkelipiimä oy

• Anonyymi

Ai että naurattaa
        Soitin asema harri Pöyry
        Viking musiikki
        Musa maailma
        Ei me sun kanssa Tissari tehdä kaupallinen yhteistyötä
        Hahah
        Tissari all things Liven kutsusta Helloween keikalle median edustajana Helsingin jäähalliin 6.11 ticketmaster lippu guest vieras 0e Emäntä all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta Hyttinen sen ystävä Anna Laiho aleksi Laiho sisko Musamaailma
        ESP Aleksi Laiho mallit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai että naurattaa
        Soitin asema harri Pöyry
        Viking musiikki
        Musa maailma
        Ei me sun kanssa Tissari tehdä kaupallinen yhteistyötä
        Hahah
        Tissari all things Liven kutsusta Helloween keikalle median edustajana Helsingin jäähalliin 6.11 ticketmaster lippu guest vieras 0e Emäntä all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta Hyttinen sen ystävä Anna Laiho aleksi Laiho sisko Musamaailma
        ESP Aleksi Laiho mallit

Helloween lämppäri Beast in Black
        Daniel Freyber Children of Bodom
        Musamaailma ei me tehdä mitään yhteistyötä Tissarin kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helloween lämppäri Beast in Black
        Musamaailma ei me tehdä mitään yhteistyötä Tissarin kanssa

All things Live Helloween keikalle median edustajana Helsingin jäähalliin 6.11 ticketmaster lippu guest vieras 0e Emäntä all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta Hyttinen hyväksyi sen ystävät
        Jussi 69
        Local band Aleksi Laiho
        Anna Laiho aleksi Laihon sisko
        Aleksi Laiho Children of Bodom

• Anonyymi

Sama juttu Hänninen varkus ei tee mitään yhteistyötä Tissarin kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama juttu Hänninen varkus ei tee mitään yhteistyötä Tissarin kanssa

Ei tarvitsekkaan
        Tissarilla jo yhteistyö HIFK
        All things Live

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitsekkaan
        Tissarilla jo yhteistyö HIFK
        All things Live

Jan Pellervo Vapaavuori
        Helsingin jäähallissa päättäjät jääkentät säätiössä Jan Pellervo Vapaavuori kokoomus Ex pormestari suomen olympiakomitean puheenjohtaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jan Pellervo Vapaavuori
        Helsingin jäähallissa päättäjät jääkentät säätiössä Jan Pellervo Vapaavuori kokoomus Ex pormestari suomen olympiakomitean puheenjohtaja

Jan Pellervo Vapaavuori on uusi kokoomus puheenjohtaja orpon tähti on laskussa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jan Pellervo Vapaavuori on uusi kokoomus puheenjohtaja orpon tähti on laskussa

Opro sotkeentui Riikka purra huulipunaaan
        Sukkahousuihin
        Kynsilakkaan menettää kokoomus puheenjohtajuuden

• Anonyymi

HIFK:lla on 28 omistajaa, joista 25 omistaa 100-500 osaketta, eli 0,44-2,2 prosentin siivun.

Pienten omistajien poppoo on varsin värikäs. Vastikään omistajiin liittyneet NHL-tähdet Miro Heiskanen ja Roope Hintz omistavat kumpikin sijoitusyhtiönsä kautta 200 osaketta. Osakkeiden arvoksi on Heiskasen yhtiön taseessa kirjattu 71 050 euroa.

HIFK:n taustalla on myös muun muassa seuran A-nuorten entinen joukkueenjohtaja, markkinointimies Aki Fahler, keittiömestari Henrik Poulsen, pankkipohatta Sten Eklundh, Paulig-kahvisuvun nokkamies Eduard Paulig, Helsingin Pörssiklubin entinen puheenjohtaja Finn Wardi ja Makia-vaatemerkin parissa työskennellyt Sebastian Koreneff.

Rahamiehet eivät lopu tähän.

Hartwallin omistajasukuun kuuluva

Mattias Therman kytkeytyy HIFK:hon Matu Capital -yhtiön kautta. Therman on Matu Capitalin hallituksen ainoa varsinainen jäsen. Matu Capital omistaa 250 HIFK:n osaketta.

Tissari all things Live akkreditointi hyväksytty Helloween keikalle 6.11 Helsingin jäähalliin lämppäri Beast in Black Tissari median edustajana ticketmaster kutsuvieraslippu 0e all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta Hyttinen hyväksyi

• Anonyymi

Hallin päättäjät HIFK
      Jääkentät säätiö Jan Pellervo Vapaavuori kokoomus Ex pormestari suomen olympiakomitean puheenjohtaja

• Anonyymi

Mattias Therman
        Stefan therman

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mattias Therman
        Stefan therman

Martina Aitolehti exän veli omistaa HIFKta
        Jonka halliin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina Aitolehti exän veli omistaa HIFKta
        Jonka halliin

Hartwall suku
        Pauli suku omistaa HIFKta
        Jonka omistamaan
        Halliin all things Liven akkreditointi hyväksytty Helloween keikalle 6.11 Helsingin jäähalliin lämppäri Beast in Black Tissari median edustajana ticketmaster kutsuvieraslippu 0e all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta Hyttinen hyväksyi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hartwall suku
        Pauli suku omistaa HIFKta
        Jonka omistamaan
        Halliin all things Liven akkreditointi hyväksytty Helloween keikalle 6.11 Helsingin jäähalliin lämppäri Beast in Black Tissari median edustajana ticketmaster kutsuvieraslippu 0e all things Live keikkajärjestäjän lehdistöpäällikkö Heta Hyttinen hyväksyi

Siis Paulig suku
        Juhla mokka Kahvi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis Paulig suku
        Juhla mokka Kahvi

Tiina Grönlund ja Hynninen näpertelyä
        Tissarin ja Sdp kansanedustaja Timo Suhonen rinnalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiina Grönlund ja Hynninen näpertelyä
        Tissarin ja Sdp kansanedustaja Timo Suhonen rinnalla

Sdp kansanedustaja Timo Suhonen vetää politikka puolta
        Tissari Musa €puolta
        Sdp kansanedustaja Timo Suhoselle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sdp kansanedustaja Timo Suhonen vetää politikka puolta
        Tissari Musa €puolta
        Sdp kansanedustaja Timo Suhoselle

Sdp kansanedustaja Timo Suhonen
        Hartwall suku
        Paulig suku
        Varkaus Talous yhteistyö lisää
        Investointi työpaikkoja

• Anonyymi

Donald trump The great gatsby
      Halloween 1920 luvun juhlat
      Samalla poistaa ruoka avun 40 miljoonalta usaslaiselta
      Te kokoomus ja persut varkaus 1920 luvulle
      Walter Ahlströmin juhlat

• Anonyymi

Halua sä kokoomus ja persut sisällisotaa
        Kuten Donald trump?
        Siltä näyttää puheet samoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halua sä kokoomus ja persut sisällisotaa
        Kuten Donald trump?
        Siltä näyttää puheet samoja

Teot myös
        Hiki valeet syrjintä Tissarista

Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22