jos saunassa heitetään kiukaalle kaljaa? haittaako pienimäärä sen hengittämistä keliaakikkoa?
onko keliaakikolle sopeutuvaa
3
182
Vastaukset
- jauzaaaaaaaaaaaaaaaa
Tai entä jos jeppe juo kaljaa, jonka jälkeen virtsaa kiukaalle ?
- lutteeni
Sinä eka vastaaja; olet mielestäsi varmaan tosi vitsikäs ja kova jätkä. Voi pientä!
Mutta asiaan. Minä kyllä jättäisin kaljat heittämättä, vaikka olutlöyly tuoksuukin niin ihanasti ruisleivän paistamiselle. Kyse on niin pienistä gluteenimääristä eli milligrammat jo on haitallisia. - utelias vili
No mun mielestä toi ekan vastaajan kysymys oli ihan asiallinen... eli miten on asian laita - jos joku sellainen henkilö virtsaa saunassa kiukaalle joka on jounut olutta (ei mitään kukko-olutta vaan vaikka perus lapin kultaa), ja keliaakikko hengittää niitä ammoniakki-gluteeni huuruja sieltä kiukaalta - tunteeko hän silloin sekä keliakian oireet että ammoniakin raiskaavan hänen hengityselimiään ?
asiallisia vastauksia pliide !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1014368Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743631105- 1861032
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091002Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64871
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna82843- 64836
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10817Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64806