Ethän petä

Luota minuun

Sinulle!
Voinhan luottaa sinuun? Silloin kun on tilanne jossa et voi tai halua kertoa minulle jotakin totuutta minusta tai sinusta kerro se minulle silti pelkäämättä. Otan vastaan mieluummin totuuden kuin valheen sinulta, sittenkin vaikka se tekisi kipeää, sittenkin vaikka en ymmärtäisi. Ole minulle luottamuksen arvoinen.

30

531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuri näin, toivon itsekin, mutta ei nolaten monien silmien ja korvien ulottuvilla. Totuus tulee kuitenkin joskus ilmi.

    • Aikuinen Nainen

      Kauniisti aloittaja ilmaisi itseään.

    • Mitä tekemistä

      luottamuksella on anonyymin viestin kanssa ?

      Luottamus on sitä että sinä puhut oikealle ihmiselle asiasi etkä heitä niitä nettitaivaalle mistä kukaan ei osaa tietää mikä viesti on kenellekin.

      Ainakaan sinuun ei voi luottaa.

    • Miten kukaan voisi

      luottaa ihmiseen joka ei halua kommunikoida ihmisen itsensä kanssa vaan
      kirjoittaa nimettömiä viestejä nettiin ja kuvittelee että ne ovat sama asia !
      Sinuun voi luottaa vasta sitten kun itse ymmärrät mitä luottamus on ja osoitat että
      sinuun voi oikeasti luottaa.
      Mutta niinkauan kun sinä kerjäät luottamusta näin, se on kyllä hyvin kaukana.
      Ainakin sinun osaltasi.

    • Petit itse

      luottamuksen jo kauan sitten.

      Luottamus on jotakin muuta kuin nimettömät vuodatukset nettipalstoille.

      Ehkä säkin joskus vielä sen ymmärrät mutta mun luottamus suhun meni jo .

      Ehkä sä joskus ymmärrät että ihan kaikkee ei voi hoitaa näin.

      Pitkään uskoin että suhun voisi luottaa kuin kallioon -- mutta ei voinut.

      Ei missään suhteessa.

      Muista että luottamus aina ansaitaan, se ei koskaan tule eikä synny tyhjistä
      sanoista.

      • miljoonien joukosta

        Erikoista. Kenelle luulet vastaavasi.


      • Jeesus H. Kristus!
        miljoonien joukosta kirjoitti:

        Erikoista. Kenelle luulet vastaavasi.

        Pitkään luotettiin kuin kallioon, mutta sitten kun luettiin suomikaksnelosesta viesti tai näköjään useita viestejä, meni luottamus, koska pääteltiin jonkun ihmisen "hoitavan asiansa näin" juuri tuon lukijan kanssa.


    • c.

      Luottamusta ei ole jos ei ole keskinäistä yhteyttä ja kommunikointia.

    • Vastakysymys ;

      Oletko itse ollut luottamuksen arvoinen ? Oletko itse kertonut hänelle asioita
      suoraan ja pelkäämättä ? Miksi epäilet hänen luottamustaan ?

      Minuakin häiritsee kovasti tämä yhdistelmä ; anonyymi nettivieti ja luottamuksen
      pyytely, ne eivät vain sovi yhteen.

      • kjkjk

        Kyllä nuo samat sanat, tuo sama kirjoitus täytyy voida lähettää henkilölle itselleen, jos haluaa luottamusta saavuttaa. Älytöntä hukata hyvä kirjoitus nettiin...


    • vai mikä on?

      tylyjä vastauksia ja aikas turhia sellaisia, koska kukaanhan ei voi tietää, vaikka hän olisikin keskustellut asiasta suoraan irl.......
      silti hyökätään kimppuun ihan kuin tietäisitte hänen asioistaan kaiken ja vieläpä väitätte ettei hän ole luottamuksen arvoinen. Kolahtiko teihin hänen aloitus noin paljon?

      olen aloittajan kanssa samallalinjalla, mieluumin karu totuus kuin kiero valhe. Karun totuudenkin voi kertoa kauniisti eikä laukoa päinnaamaa niin, että toisen saa itkemään.....

      • Mutta eikös

        se kuitenkin ole niin että luottamuksella ja anonyymeillä viesteillä ei sentään saa olla mitään tekemistä keskenään ?
        Ei silloin kannata edes puhua luottamuksesta.
        Jos tuo kaikki on / olisi puhuttu irl, eihän sitä silloin tänne olisi tarvis kirjata.
        Minkäs perusteella täällä kommentoitaisiin jollei kirjoitetun tekstin ?
        Jokainen kommentti edusti mielestäni juuri tuota rehellisyyttä koska jokaisessa painotettiin sitä että tällaisia asioita ei voi hoitaa nettipalstoilla nimettömin viestein vaan ne on kerrottava ja puhuttava ihmiselle itselleen.
        Kyllä minä ainakin sain aloituksesta kuvan että ainoa asiaan liittyvä puhe on juuri
        tämä aloitus.
        Ja jos oikeasti niin on, niin silloin kyllä aloittajan pitää tarkistaa käsitystään ja ymmärrystään sanasta luottamus.Nettipalsta ei ole sitä varten.


      • voi zeesus
        Mutta eikös kirjoitti:

        se kuitenkin ole niin että luottamuksella ja anonyymeillä viesteillä ei sentään saa olla mitään tekemistä keskenään ?
        Ei silloin kannata edes puhua luottamuksesta.
        Jos tuo kaikki on / olisi puhuttu irl, eihän sitä silloin tänne olisi tarvis kirjata.
        Minkäs perusteella täällä kommentoitaisiin jollei kirjoitetun tekstin ?
        Jokainen kommentti edusti mielestäni juuri tuota rehellisyyttä koska jokaisessa painotettiin sitä että tällaisia asioita ei voi hoitaa nettipalstoilla nimettömin viestein vaan ne on kerrottava ja puhuttava ihmiselle itselleen.
        Kyllä minä ainakin sain aloituksesta kuvan että ainoa asiaan liittyvä puhe on juuri
        tämä aloitus.
        Ja jos oikeasti niin on, niin silloin kyllä aloittajan pitää tarkistaa käsitystään ja ymmärrystään sanasta luottamus.Nettipalsta ei ole sitä varten.

        pölöpölö, mitä sä itse täällä teet, luottamus palstalla ja kirjoitatkin vielä. Eli ei sinuun voi luottaa petturi olet. Hoida itsekin asiat jossain muualla.


      • Äo ??
        voi zeesus kirjoitti:

        pölöpölö, mitä sä itse täällä teet, luottamus palstalla ja kirjoitatkin vielä. Eli ei sinuun voi luottaa petturi olet. Hoida itsekin asiat jossain muualla.

        Sehän olikin kommentti, eikä muuta ja kertoi että hän nimenomaan hoitaa muualla.

        Huono päivä pikkuisella räpätillä ?


      • *
        Äo ?? kirjoitti:

        Sehän olikin kommentti, eikä muuta ja kertoi että hän nimenomaan hoitaa muualla.

        Huono päivä pikkuisella räpätillä ?

        vaihda päivän kuulumiset ja muut asias irl äläkä tätä kautta, olet aika epäluotettava kun täällä kyselet ja toisia mollaat.


      • Pieni pyyntö
        voi zeesus kirjoitti:

        pölöpölö, mitä sä itse täällä teet, luottamus palstalla ja kirjoitatkin vielä. Eli ei sinuun voi luottaa petturi olet. Hoida itsekin asiat jossain muualla.

        Jättäkää te keskenkasvuiset edes tämä palsta väliin ja remutkaa tuolla muualla.
        Jos ei osaa keskustella asiallisesti niin voisiko antaa olla kokonaan.
        Tulit pilaamaan asiallisen ketjun.


    • Yleinen nettipalsta

      ja nimetön viesti. Se on valovuosien päässä luottamuksesta.
      Koskahan ihmiset alkavat ymmärtämään että näin ei voi hoitaa kaikkia asioita.
      Ei siltikään vaikka se itselle olisikin hyvin helppoa.

      • *

        asioita ei voi näin hoitaa, se on totta.


    • Luota minuun

      Ei todellakaan asioita ole hoidettu aloittamallani viestillä täällä vaan aivan muualla. Huomatkaa että tämä on luottamus-ketju jonne voidaan kirjoittaa luottamuksesta ilman että se on osoitettu jollekin tietylle henkilölle tätä kautta.
      Tarkoitus olikin herättää ajatuksia.

      • Ei kyllä

        siltä vaikuttanu, ainakaan minen usko ollenkaan.


      • Kyllä minäkin

        niin uskon että aloitus nimenomaan oli osoitettu tietylle henkilölle ja hyvin vahvasti.


      • ap...luottamuksella
        Ei kyllä kirjoitti:

        siltä vaikuttanu, ainakaan minen usko ollenkaan.

        Sillä ei nyt ole merkitystä uskotko vai et. Hyvin monilla on samoja ajatuksia. Nää asiat on hoidettu tuolla reaaliteettimaailmassa eri sanoin, samoin ajatuksin :).


      • sori vaan
        ap...luottamuksella kirjoitti:

        Sillä ei nyt ole merkitystä uskotko vai et. Hyvin monilla on samoja ajatuksia. Nää asiat on hoidettu tuolla reaaliteettimaailmassa eri sanoin, samoin ajatuksin :).

        jos niin ois niin niitä ei kukaan sillon enään tulis tänne kirjottaan.


      • Tuskin on,
        ap...luottamuksella kirjoitti:

        Sillä ei nyt ole merkitystä uskotko vai et. Hyvin monilla on samoja ajatuksia. Nää asiat on hoidettu tuolla reaaliteettimaailmassa eri sanoin, samoin ajatuksin :).

        Koska jos asianomaiset ovat yhteydessä oikeassa elämässä ja pystyvät siellä hoitamaan asiansa niin silloin asiat on niin hyvin että kumpikaan ei edes muista tällaisten sivujen olemassoloa. !!


      • Totta,
        Tuskin on, kirjoitti:

        Koska jos asianomaiset ovat yhteydessä oikeassa elämässä ja pystyvät siellä hoitamaan asiansa niin silloin asiat on niin hyvin että kumpikaan ei edes muista tällaisten sivujen olemassoloa. !!

        juurikin noin.


    • onpas haloo

      mitäpä tuo haittaa vaikka olisikin osoitettu jollekin,tämähän on sitä varten että saa ajatuksiaan purkaa.Hyvin osataan tuomita..Ei mitään pahaa aloituksessa,siitä vaan kaikki kirjoittamaan,parempi täällä kuin pään sisällä jos muuta keinoa ole.

    • Seurataan.......

      Näyttää siltä että tässä ketjussa TIETYT ihmiset tahallisesti ovat lähteneet mollaamaan aloittajan kirjoitusta ja tekevät siitä TARKOITUKSELLISESTI viestin jonka kirjoittajaan ei voisi muka luottaa. Mikä ihmisiä riivaa?
      Tämä on uskomattoman lapsellista touhua näillä sivuilla!

      • Enpä kyllä mä

        ainakaan nähnyt mitään eroo muihin palstoihin ja ketjuihin.


      • .....aloitin
        Enpä kyllä mä kirjoitti:

        ainakaan nähnyt mitään eroo muihin palstoihin ja ketjuihin.

        Alkutilanne on muuttunut. Ihmiset jotka uskoo enemmän itseensä ja omiin kuvitelmiin näiden foorumien aloittajista ovat kai omasta mielestään asiantuntijoita mutta usein ulkopuolisten silmin he ovat päällepäsmäreitä ja pilkunviilaajia. Lyhyistä viesteistä tehdään omia kuviteltuja päätelmiä. Joskus jopa omia "totuuksia" lisätään rivien väliin ja vain omia ajatuksia pidetään totuutena. Jokaisella on tapansa ja tarkoituksensa miksi kirjoittaa niinkuin kirjoittaa, se lienee sallittua. Tänne mahtuu myös pellejä eikä kaikkia kirjoituksia pidä ottaa edes vakavasti.


    • Höpsistä kerrassaan

      Luottamusta ei voi saavuttaa sillä että kirjoittaa nettiin nimettömän viestin ja jos
      taas ollaan oikeasti yhteydessä irl ja siellä puhutaan ja jutellaan asiat selviksi ei
      ole mitään syytä tulla enää tänne siitä jauhamaan eikä kukaan niin teekään.
      Joten höpsistä kerrassaan :))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe