tätä mieltä minä oon aina oon käyttäny noita samoja numeroita mitkä mulla on tossa lapussa enkä ikinä voittanu mitään. minusta tuntuu että veikkaus etukäteen valitsee kuka voittaa. varmaan vaikka ton 10 milj. euroa lottoon työntäs niin ei varmaan osu voitta kohalleen.
raha menee rahan luokse niin ainakin sanotaan.
lotto=kusetusta
8
237
Vastaukset
- LKJHii
mä en pelaa ollenka lottoa täällä, tein just virosse tili nyt pelan sielä. Koska tos viro lotttossa voita enemän kun täälää suomen lottossa, koko peli tulee siellä täys online. Et uskonnut että see lotto täälä voi olla tällaine kusetusta. muutama satoja euroja pelanuut lottossa ja maksimi voitto ollut joku 20e.
- Tervetuloa Toistekin
Ensi viikollahan kuulemma ruudukon hinta nousee (hölmölän patenttiratkaisu, kysyntä vähenee -> hintaa nostetaan..!) -- onko paljon parempaa tilaisuutta ihmisille ottaa kantaa asiaan. . . . Joko jatkamalla entiseen malliin toivepullikkaa konetta vastaan -- tai sitten katsomalla onko homma oikeasti kannattanut ja tekemällä sen jälkeen RATKAISUT.
Näin loppuvinkkinä -- pankaapa fiksut muuten merkille aina kun näette Veikkauksen unelmatehdasta julkisuudessa, juttua lehdissä yms..! Mistähän se kertonee..? ;-) Ei se mitään kusetusta ole. Todenäköisyydet on vaan erittäin pienet.
Yksi ruudukko ilman lisäpeliä.
todennäköisyys, että et voita 7 oikein 99,9999935%
Todenäköisyys, että et voita mitään 98,8%- Salaliittoa kaikki
Mutta sanopa näille hörhöille jotain todennäköisyydestä, ei onnistu, salaliittoteoria on vahvempi.
- tuttuikrravatuttu
Selittäkää miten se voitto useimiten menee veikkaustoimiston johtoportaan ja valvojien tutuille 1 /10 vähemmän tutuille.
- jsuuo
Jos pystyt todistamaan väitteesi, tee hyvä mies rikosilmoitus.
- a2gnf
lotto on uskomaton rahasampo...10 miljonaan potti koostui pääosin LUNASTAMOTTOMISTA voitosta eikä edellisen kierroksen ylijäämistä...mitähän vuositasolla nettoavat..."veikkaisin" lähemmäs 100-200 miljoonaa
- jhut
Saako tyhmiä sakottaa , tässä teille sakkoa 20 senttiä riviltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681729
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!551614Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka691192Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1121179- 1111008
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa56921Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s89872La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt9764Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...57753- 59725