Joopa, tuli hankittua Triump Speedmaster. Sisäänajoa on ajeltu pikku hiljaa ja mukavalta on laite tuntunut. Usean japanialaisen jälkeen halusin harrastukseen jotain uutta ja niinpä tuli Trumppa hankittua. Ei voi valittaa, hyvältä on tuntunut ja positiivistä huomiota on tullut paljon.
Trumppa tuli taloon
Speedmaster
104448
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
Vastaukset 10
Vanhimmat
Tuo on miehen puhetta. Näyttävä pyörä se onkin.
Joko oot vaihtanut putket? Aftermarket kamaa on ihan hyvin näihin uusiin Trumppikin tarjolla. Kyllähän se niin on, että Trumpasta pitää lähtee miehekkäät äänet. Alkuperäisvaimentimilla ääni valitettavasti muistuttaa pahasti sähköistä ompelukonetta...
Tuo on kyllä totta, alkuperäiset vaimentimet antaa tukkoiset soundit. Tilasin netin kautta tarvikeluettelon Triumph:lta ja siellä löytyy ainakin alkuperäisosana lyhyenpää vaimenninta. Hinnasta tosin ei ole tietoa. En ole vielä tutkinut tarvikevalmistajien tilannetta, oisko tietoo saatavuus / hinta?
Vaihtoehtoja on paljon:
Kannattaa Tsekata ainakin:
www.newbonneville.com / www.new.speedmaster.com
www.bellacorse.com
JacK Lilley englanista myy paljon kaikennäköistä sälää uusiin Triumpheihin. Käytä Googlea niin löytyy. Hinnat yleensä Suomen hintoja paljon huokeempia. Tuli mieleen myös
www. raask.se
www.newspeedmaster.com
tämä pelittää...
edelliseen tuli yks ylimääräinen piste
kiva et muillakin on bonne mulla on on 1972 model
nahdaan kaivarin parkkiksella ku aurinko paistaa. mun vehkeemn tunnistaa rumpujarrusta edesta ja musta oranssi varista ja rek bh...
Terve,
Itse olen vasta tutustumassa customeihin, mutta tosimielellä kuitenkin. Kyykkypyörät on jo hävitetty ja nautintoa pitäisi nyt alkaa vauhdin sijaan hakemaan. Miltä tuntuu 60 hv yli 200 kiloisessa pyörässä? Onko hyvin vääntöä? Taitaa liikkua kuitenkin aivan riittävästi.
Vähän vaan aina panee tuumimaan nuo japsien hevosvoimat, kun niissä on yli kolminkertainen määrä tehoja. Tokihan ne on ratapyöriksi suunniteltu ja customi on nautiskeluun.
Olisin kiitollinen, jos vaivautuisit muutamalla sanalla kommentoimaan tuntumaa.
Joo, mäkin käväsin ostamassa speedmasterin, hyvältä tuntuu vaikka ei oo kun 400km mittarissa.
Niin tuli tähänkin taloon uusi speedmaster, en ole tosin päässyt sitä vielä kokeilemaan eli pitkä talvi on vielä edessä. Tuo penkki askarruttaa, siinä ei varmaan ole kyytiläisen hyvä istua, onko kokemuksia? Oletteko hyvät speedmasterin omistajat vaihtaneet penkin ja laittaneet sissybarin?
Mamma totes että kyllähän siinä lyhkäsempii matkoja istuu, kun on sissybaari, pidemmistä ei kokemusta ku ei kerenny, tuli pyörä niin myöhään kesällä ostettuu. Epäili että pidemmillä matkoilla voi olla epämukava.
Mut mää tinkasin mukaan edullisesti touring-satulan, löytyy triumphin kataloogista.
Ei oo vielä ollu kinni niin ei voi sanoa siitä mitään, mutta näyttää ainaskin mukavammalta.