Muutettiin viitisen vuotta sitten taloon, jonka autotallissa on Teckentrup- merkkinen ovi. Ohjeet vetokoneistoon löytyi, ja kaukosäädön patteri on kertaalleen vaihdettu mutta: ovi on kiinnitetty kiskoilla joissa kulkevat rullat, jotka sitten liikuttavat ovea. Yksi rulla on ilmeisesti kulunut niin paljon että putosi. En löydä mistään googlaamalla/ lähirautakaupasta kysymällä uutta. Tietääkö kukaan näistä ovista tai niiden varaosista/huollontekijöistä mitään?
Teckentrup autotallinovi
Teckentrup
0
88
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as993832Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna383286- 613271
- 683079
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)702940Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672849On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632544Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802351- 452182
Yhtäkkinen vanheneminen kasvoista?
Voiko noin 33-vuotiaana jo vanhentua kasvoista yhtäkkiä niin paljon että tuntuu että peilistä katsoo eri ihminen? Käyti1612177