Pikkuveli kertoi että oli ollut kutsuinnoissa sama upseeri kai kun itselläkin: Kaapro, oli kapteeni minun aikoina, nyt ilmeisesti majuri, Ahonen oli toinen minun aikana.
Kävi vaan harmittavasti niin että ei päästy armeijaan kumpikaan elämä vei erisuuntiin, pikkuveli kun.. automaalausta ja sun muita niin astma tullut jne.
Mutta sanon silti että elämä on kovettanut metsästäjien kanssa kovaan maanpuolustukseen ilman alokasten aloitteluakin..
Pikkuveli sanoi että joo Kaapro olikin hyvä äijä.
Tosiaan minä olin Sachs-Dollmar -ison sahan kanssa ja vesuri toisessa kädessä metsässä, vielä sellaista rämettä, että vaikeaa sahata niitä puita poikki kun vetistä ja havuja täynnä maasto..
Veljen kanssa oltiin auttamassa vanhuksia rankametässä.
olimukavaauttaaisiä
2
142
Vastaukset
- olimukavaauttaaisiä
Veikkaan että monikaan nykynuorisosta ei noihin hommiin lähde..
- seikkailuataassinäns
..sellainen iso puu oli, kun raivaus-kone mennyt, oli jättimäinen iso pihjaja kaatunut kokonaan, saa tehtyä komeita puutöitäkin tuollaisesta jos pihjajaa tarvitsee.
Isä sanoi että joo: puiden kaatamisesta ei ole ollut mitään puhetta isännän puista vain rankojen raivaamisesta, mutta oli kaatunut juuriltaan kokonaan niin voi ottaa, mutta saatana painaa tuollainen iso pihlaja vähän..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252500Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.551816Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111274Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2991087- 259992
- 146903
- 56894
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua12838- 49815
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.113807