eli itellä on nyt hepo joka on loukannu ittensä ja oon ridannu about 6 vuotta? ja mietin et minkälaisii ne lämppärit on? kun tässä haluaisin kehittyä eteenpäin ja tallissa olisi tilaakin ja mietin että jos ottaisin toisen hepan...?vamma hepallani on sen laatunen etten voi kun mennä kevyesti:( niin sitten kun jalka paranee... haluaisin että hepo olisi :tamma/ruuna ikää 7-12 vuotta, reipas ja herkkä joka kuuntelee ratsastajaa(sellaisella pääsee jo pitkälle:) ja kun ite oon vain 160 cm pitkä niin heppakin olisi minulle sopusuhtainen, ja mikä tärkeintä! se olisi kiltti hoitaa ja helppo käsitellä! koska itselleni on käynyt "onnettomuus" minkä takia saatan yhtäkkiä alkaa vierasta ja "ilkeää ja hankalaa" hevosta pelkäämään. jonkin sortin trauma tuli nähkääs kun polle potkasee minua puolen metrin päästäO.o mutta voisin ottaa siis jos tuohon sopiva hevonen joltaki löytyy ja hinta haarukkani raja kulkee 1000 e. ja mieluiten oulusta lappiin päin:) että silleesti:D ai nii ja oon sitte kääntymässä 16 w. ksi
lämppäri mullekki?:)
sukkamaakari:P
1
149
Vastaukset
- vuonis2
Hei!
EI IHAN ALOITTELIJALLE!!
Olisi lv-tamma myynnissä muistaakseni 500-1000e hyppää 80cm korkeat liikkeet ota yht.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467545
- 334163
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402319
- 442302
- 162266