eli itellä on nyt hepo joka on loukannu ittensä ja oon ridannu about 6 vuotta? ja mietin et minkälaisii ne lämppärit on? kun tässä haluaisin kehittyä eteenpäin ja tallissa olisi tilaakin ja mietin että jos ottaisin toisen hepan...?vamma hepallani on sen laatunen etten voi kun mennä kevyesti:( niin sitten kun jalka paranee... haluaisin että hepo olisi :tamma/ruuna ikää 7-12 vuotta, reipas ja herkkä joka kuuntelee ratsastajaa(sellaisella pääsee jo pitkälle:) ja kun ite oon vain 160 cm pitkä niin heppakin olisi minulle sopusuhtainen, ja mikä tärkeintä! se olisi kiltti hoitaa ja helppo käsitellä! koska itselleni on käynyt "onnettomuus" minkä takia saatan yhtäkkiä alkaa vierasta ja "ilkeää ja hankalaa" hevosta pelkäämään. jonkin sortin trauma tuli nähkääs kun polle potkasee minua puolen metrin päästäO.o mutta voisin ottaa siis jos tuohon sopiva hevonen joltaki löytyy ja hinta haarukkani raja kulkee 1000 e. ja mieluiten oulusta lappiin päin:) että silleesti:D ai nii ja oon sitte kääntymässä 16 w. ksi
lämppäri mullekki?:)
sukkamaakari:P
1
178
Vastaukset
- vuonis2
Hei!
EI IHAN ALOITTELIJALLE!!
Olisi lv-tamma myynnissä muistaakseni 500-1000e hyppää 80cm korkeat liikkeet ota yht.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20211952
- 114768
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka523770Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1083131Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv952772Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t102575Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m122098Golffarit kehityksen jarruna
Nyt kun yritetään saada kivitippua toimimaan niin golffarit iskee puukolla selkään joka asiassa. Majoituspalveluja maino131549- 481511
Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos721358