Ou jee jeah jeah jooooooooooooooookeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit voitaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jooookeeeeeeeeeeeeriiiiiiiiiiiiiiit!!!!!!!!!!!
6
66
Vastaukset
- magai
Tämä kausi on jokereitten,ehkä paras mitä vuosiin on nähty.PS Karhu-kissojen ajsta seurannut ja Aimo Mäkisen kasvattina sanon se on siinä...
- fani myös
Joo kun nyt ei oo mikään välivuosi niin Jokerit on parhaimmillaan ja voittaa mestaruuden taas.
- KärppäNarri
Rahalla kasattu joukkue tuo teiän Jokerit!!
Ei varmasti tule voittamaan mestaruutta tällä kaudella...
Ihan lupaavalta nyt näyttänyt,mutta luulen tuurin kääntyvän!
Saa nähdä miten käy Narreille.... - MuzaMAsa
Mun mielestä ihan turhaan ostettiin se "stadin jengin" Ruutu meille, mun mielestä AJ olis hoitanut noi gooni -hommat ihan yhtä hyvin ja PALJON halvemmalla.
Onko totta että Filppula on Turusta lähtöisin
Ihanaa ihanaa, narrit mm-mestariksi ! - ????
mm-mestariksi?
bua hahaaa - HIFK otti omansa
HAH HAH HAA,kuis kävi,ku STADIN ykköset tuli,pesi ja linkos Hjalliksen jokerit,porukka on täynnä nimekkäitä pelaajia,mutta ei niistä tosipaikan tulleen oo mihinkään,Ruutu tuli kovalla kohinalla ja luisteli ku kiira korpi,onneks ei tullu HIFKiin,koska ei ole joukkueelle ainaskaan vahvistus.
Poika on siellä,minne se kuuluu,HIFK on paras nyt ja aina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623