c180 bensan kulutus

meseukko

Ostin elokuussa uuden c180 A 115 kw bensamersun. Polttoaineen kulutus tähän mennessä (1600km ) 9.5 lt / 100 km. Ajot 75%/25% maantie -kaupunki . Onkohan säädöt pielessä? Käyttöohjekirja kertoo keskikulutuksen ko. mallilla olevan 6.4 lt. Ajonopeudet nopeusrajoitusten mukaiset, start-stop toiminta päällä.

10

4382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mkv6

      mulla 2010 c200 A 134 Kw, kilsoja 6500 ja kulutus 9.4 l/100km. Ajon suhde jotakuinkin päivastoin kuin sulla. Ehkä toi sun kulutus on isohko? Mihinkään mainoslukuihin en oo kyllä millään vehkeellä päässyt.

    • Stöge.

      Todella raskasta kulutusta!!!!!!!

      Mulla MB180C Esprit -94 1.8 bensa automaatti . ja kulutus noin 6l/100km ilman ilmastointia.

      Autoni on myyynnissä jos kiinnostaa!

    • W 116

      Mulla MB 280se w116 -79 automaatti. Kulutus 11,5l/100km(maantie) ei ilmastointia. Kulutus ihan OK.

    • Mulla w202 C220A bensa, ilmastointi päällä menee 8,5l sadalla (80% maantie)

    • mebellä töyssyt

      varmasti on säädöt pielessä. kulkeehan 2.0 ford mondeokin pienemmällä sekalaisessa ajossa 8.2 l/100km ja on 98 mallia. maantiellä pääsee pari litraa vähemmällä keskinopeus yleensä 110km/h.

    • Samaa yrittänyt

      Kirjoitat humpuukia et pysty pitämään suomen maanteillä 110 km/h keskinopeutta.

    • ford mondeo GT

      asutaan moottoritien tuntumassa, jossa on 120km/h rajoitus ajan päivittäin tätä tietä.

    • Samaa yrittänyt

      No niin nythän se selvisikin, miksi kirjoitat "keskinopeudesta" jos ajat vain sen muutaman kymmenen kilometriä niillä teillä suomessa missä on120 rajoitus?

      Koitapas ajaa muutamien tuntien pituisia matkoja niin huomaat miten keskinopeutesi putoaa varsinkin jos hallitset matematiikkaa sen verran että osaat sen laskea.

    • ford mondeo GT

      eihän se onnistu, että ajaisi muutaman tuntien pituisia matkoja 110km/h keskinopeudella.

    • Anonyymi

      MB C320 -02 bensa kulutuskaupunki 12L/100km maantie 7,9km/100km.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe