ujoille pitää saada oma seuranhakusivusto

ujo miessssssssssss

ujot tarvii oman seuranhakusivuston josta voi hakea muilta ujoillta seuraa.monessa deittipaikassa melkein jokaisella naisella on vaatimus pitää olla sosiaalinen ja tykkää bilettää.

35

1402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikävä tosiasia...

      niin ja meinaatko, ettei ne vähemmän ujot miehet tulis iskemään niitä ujoja naapurintyttöjä sieltäkin sivustolta? Todennäkösesti jäisit nuolemaan näppejä yhtä paljon ku aiemminkin...

    • 583548239ujij3jh2oåp

      Ite olen ujo mies ja ei ole mitään ärsyttävämpää kuin ujo nainen. Ei toimi, haluan itteni vastakohdan, mutten saa. Ikinä. Vois jo tappaa itteni. vittu.

      • ujohko vai eikö olla

        Eli tarvitset asteen rohkeamman ujon[ko]? Joskus ajattelen samoin, mutta eiköhän se ratkase kumpi sytyttää ensin. Ei sitä koskaan tiedä.

        Ja aloittajan teksteissä on jotain perää. Eihän sen tarvitse mikään deitti sivu pelkästään olla. Vaikka seuran haku tai vaikka chatin ( vai miten se kirjoitetaan xD)


    • Tuommoisessa sivustossa olisi ideaa. Samoin voisi järjestää säännöllisiä ujojen ihmisten tapaamisia jossa touhuttaisiin jotakin eikä tarvitsisi kauheasti jutella. Ja siinä sivussa hiljalleen tutustua toisiin ujoihin. Ujojen ihmisten pitäisi verkostautua enemmän keskenään. Ujous on kuitenkin merkittävä yhdistävä tekijä. Varmasti tekisi hyvää monien itsetunnolle tavata säännöllisesti kaltaisiaan.

      • hmm.................

        Omien kokemusteni perusteella ujous ei ole kovinkaan merkittävä yhdistävä tekijä. Jos ihmisillä ei ole keskenään muuta yhteistä kuin ujous niin aika tylsäksi menee kanssakäyminen.


    • ujo M.

      Kun niitä ujojen naisten profiileja ei oo nykyisilläkään sivustoilla ja ujoja miehiä taas on joka toinen profiili niin en näe mitään syytä miksi tilanne muuttuisi ujoille tarkoitetulla sivulla.
      Muutenkin suomessa sen verran pieni väkiluku, että täällä ei ole tarvetta useille eri deittisivustoille. Nykyisissäkin deiteissä on kaikissa samat naamat.

      Sinänsä tuo olis ihan hyvä idea, jos niitä ujoja naisia oikeasti tulisi sinne sivustolle mutta en usko että tulis.

      • ehkä uskot väärin


      • ujo M.
        wetslave kirjoitti:

        ehkä uskot väärin

        En.


    • 5f7t9gy8buio

      Voisin perustaa tuollasen jos osaisin

    • .surullinen.

      Ja minä ilmoittautuisin sinne heti ekana. Jos uskaltaisin.

    • foorumipeikko

      heippa

      Tos oli hyvä idea toi ujodeitti systeemi vain mitä?

      Ajattelin jos tekis ujofoorumin jonne tulis se ujo deitti systeemi ja sinne vois lisätä sit sinne vaikka mitä muutakin

      tässä pari esimerkkiä

      ujodeitti
      ujofoorumi/ sielävois jutella ujoudesta
      rakkausfoorumi vois jutella rakkaudesta
      runofoorumi
      chat

      ja paljon muutakin jos jotain innostaa kehitää jotain kivaa sinne jatketaan keskustelua ja nakokaa ideoita tuleen mitä kaikee kivaa sinne vois laitaa jos tulee hyviä ideota voisin vaikka tekasta sellasen

      sivulla on mahdolista sit Moderaattoriksi vähän niinkun tääläkin on eli ne olisi ihan jees foorumit sit

      et ei muutaku ideota tuleen

    • hsegsedfrs

      itse ujomiehenä voisin vain seurustella ujon naisen kanssa.

    • bmvcvc

      tosi mahtava idea,varmasti on tarvetta palvelulle.muilla nettisaiteille ei ole minkäänlaista ujohaku systeemiä.

    • ujo_tyttö_

      Jopa minä voisin uskaltautua laittamaan ilmoituksen ujoille tarkoitettuun deittipalveluun. Ei peräänkuulutettaisi sitä iänikuista ulospäinsuuntautuneisuutta ja menevyyttä...

    • Molla1234

      Mustakin kuulostaa hyvältä idealta joku ujojen saitti/foorumi. Seuranhaun lisäks siellä vois jutella muuten vaan ja saada vertaistukea muilta ujoilta tai ettiä ihan vaan kavereita.

    • Nainen21v

      En tiedä uskoltaisinko kohdata ketään ujoakaan. Sosiaaliset pelot on liian voimakkaita..
      Todella rasittavaa kun vain humalassa uskoltaa olla vastakkaisen sukupuolen kanssa tekemisissä ja siltikin ahdistaa.
      Olen hyväksynyt sen että tulen todennäköisesti viettämään lopun elämäni yksin, mutta kova tarve minullakin olisi olla rakastettu ja lähellä toista ihmistä.
      Tällä hetkellä joutuu tyytymään harvinaisiin humalassa tapahtuviin yhdenyön juttuihin.

      • Mies 22v

        "Tällä hetkellä joutuu tyytymään harvinaisiin humalassa tapahtuviin yhdenyön juttuihin. "

        Niistäkin voi syntyä suhteita, joten tuo on jo huomattavan hyvä tilanne. Monella miehellä (esim. minulla) ei ole ollut edes yhden yön juttuja. Koskaan.


    • Nainen21v

      No eipä niistä ole suhdetta tullut ja harvoin näitä yhdenyön juttukaan tapahtuu. Itse en miehiä lähesty ja se vaatii työtä mieheltä että matkaan lähden.. Ja olen niin sairaalloisen estynyt ja ujo persoona, etten edes pysty kuvittelemaan itseäni suhteessa. Selvinpäin en enää uskolla kohdata. Joskus joku laittanut seuraavana päivänä viestiä, että mentäskö kahville ja minä en ole uskoltanut viestiin edes vastata :/

      Vaikka minulla erittäin huono itsetunto onkin, en silti itseäni rumaksi sanoisi. Vaikka en ihan mallinmitoissa ole, olen silti mielestäni laitettuna ihan mukiin menevän näköinen :D Joten ongelma on todellakin luonteeni, joka karkoittaa kaikki pois.

    • cfbhbds

      tätä olen odottanut.toivottavasti tulee.

    • Sos.fobia

      Jospa tällainen palvelu toteutettaisiin vastasyntyneen jannittaa.com-sivuston alidomainiin? Itse olen saitin ylläpitäjä ja voisin sen toteuttaa. Toki tämä veisi aika paljon työtunteja, joten haluaisin varmistua kysynnästä. Joskin tämä ketju antaa kyllä jo nyt ymmärtää, että ainakin jossain määrin kysyntää olisi. Mikäli tuette tätä ajatusta, käykää luomassa jannitta.com:n foorumille aiheeseen liittyvä ketju niin suunnitellaan lisää! http://www.jannittaa.com/keskustelu (ei rekisteröitymis-pakkoa)

      Olisiko järkevää laajentaa deittisivuston ideaa vielä niin, että sen kautta voisi etsiä myös YSTÄVIÄ?

    • ujot miehet<3

      ei tosiaankaan kaikillä naisilla ole tollasia vaatimuksia! itse ainakin haluan ujon nörttimiehen, ne kun on usein luonteeltaan paljon parempia kuin itseään täynnä olevat pelimiehet

      • Jos vielä etsit, tahtoisin että kirjoittaisit minulle. [email protected]

        Etäsuhteet ovat poikkeuksetta hankalia, asutko Pirkanmaalla?


    • messor

      Täällä on yksi: [email protected]
      Aina hyvin tietokoneen parissa viihtynyt. Voitais varettaa hyviä leffoja.

    • lkhlöhöl

      en tiedä pystyisinkö lähestymään naista muualla kun netissä.

    • hddddddddddd

      jebou mahtava idea

    • ujo kotihiiri

      En ymmärrä, miksei ujoille riitä tavalliset deitit, enkä sitäkään miten ujojen oma deitti ratkaisisi aloittajan ongelman. Moni sosiaalisista bilettäjistä on nimittäin ujo, joten niistä ei pääse eroon vaatimalla käyttäjiltä ujoutta. Vastaavasti ujous ei ole edellytys sille, että viettää mieluiten aikaa kotona yksin, kaksin tai parin läheisen ystävän seurassa, joten ujouden edellyttäminen karsii osan samanhenkisistä ihmisistä pois.

      • ,mbn,mbn

        Niinpä: ei ihmisiä oikeasti voi jakaa kahteen kastiin, ujoihin ja ei-ujoihin.


    • henna365

      tätä olen odattanut koko elämänäni.

    • dfgggggggggggggg

      niin pitää

    • pelot nurkkaan

      Moi!
      Tuon kaiken kokeneena kerron et kannattaa mennä istumaan vaikka huolto-asemalle tai jonnekkin ruokapaikkoihin, sillä ei omat sivut korjaa oikein mitään... Saattaa jopa pahentaa, kun kaikki ovat ujoja.
      Sain oman ujouteni vaikean pois ottamalla itseäni niskasta kiinni ja pikkuhiljaa tutustumaan ilman viinaa erilaisiin ihmisiin/ihmiseen ja jälkimmäinen on se askel kun pääsee pikkuhiljaa siihen vaiheeseen et uskaltautuu avautua ja kertoa se kylmä totuus kuten tein, olen ujo en lähe autoliikkeisiin yms paikkaan..! kaveri ymmärsi ja nyt olen palvelu-alalla töissä, mutta helppoa ei ole ollut enkä ole antanut kyllä periksikään. Nyt kaikki ok. Ps. Elä tämä elämä ja elä se kunnolla sillä toista ei tarjota..) nim, kokemus opetti ja kannatti.

    • gdfgd

      hyvä idea

    • ujo tai ei ujo

      Jos tuollainen sivusto auttaa ujoja ylittämään kaikkein korkeimman kynnyksen eli ensitapaamisen, se toki täyttää tietyn tarkoituksen ja sikäli idea voisi jopa olla kokeilemisen arvoinen. Kuitenkin joitain merkittäviä pulmia jäisi jäljelle. Yksi ongelma on se, ettei se ominaisuus jota ujo kumppaniltaan toivoo suinkaan liene ensisijaisesti ujous. Tietysti ujojen joukosta voisi löytyä muiltakin osin sopivia ehdokkaita, mutta jos koko palvelun käyttö rajautuu vain itsensä ujoksi katsoviin, jää valinnanvara luultavasti aika vähäiseksi. Tuloksena voisi olla suuri joukko lyhyeksi jääviä tapailuyrityksiä, joiden jälkeen moni ujo vain ajattelisi, että jaaha ei tästäkään sitten ollut apua. Se mitä ujot loppujen lopuksi tarvitsisivat, olisi jonkinlainen välitystoimisto, jollaisia ainakin amerikkalaisissa elokuvissa toisinaan esiintyy. Koska ujon on kaikkein hankalinta ottaa ensimmäistä askelta, olisi juuri sitä vaihetta helpotettava, ja helpottaminen sujuisi parhaiten sellaisen kolmannen osapuolen avulla, joka ei ole henkilökohtainen tuttu. Toisin sanoen joku etsisi ujolle asiakkaalleen muiden asiakkaittensa joukosta sellaisen henkilön, jonka ominaisuudet parhaiten vastaisivat ujon toivomuksia. Ujouden ei silloin ole pakko olla noiden ominaisuuksien joukossa, mikäli ujo nimenomaan ei halua kohdata toista ujoa (mikä olisi tässä ketjussa ehdotetussa sivustoideassa väistämätöntä). Kuitenkin ujon olisi helppo kohdata tuntematon henkilö, kun joku on etukäteen varmistanut, että tietyt onnistumisen edellytykset ovat olemassa, ja koska tuo tuntematon tietäisi kohtaavansa ujon ja silti suostuisi tapaamiseen, ujo voisi myös luottaa siihen, että saa myös tuoda ujoutensa esille ilman että toinen heti lähtee karkuun.

      • ndfgbfg

        loistava idea suomeen täytyisi saada deittivälitystoimisto jossa välittäjä etsii sopivia deittikumppaneita.varmasti olisi kysyntää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8464
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2575
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2297
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe