Miten tulkitset?
Olen todella turhautunut, ex-miehen kanssa olemme eron jälkeen (erosta n. 1,5vuotta) olleet tavallaan on/off suhteessa. Seksiä ollut, enkä usko että tunteetkaan täysin kuolleet, paljon tehty yhdessä... Mitä teen hänen kanssaan? Voiko meistä koskaan tulla enää onnellisia yhdessä vai annanko kaiken olla? Meillä on aina ollut erityinen side välillämme ja kaikki on ollut tulista ja tunteet syviä..
Kuukausi sitten sain tietää hänen vehdanneen yhden naisen kanssa ja se oli shokki, olin aivan murtunut, ei se teko sinällään vaan se, että hän valehteli kuukausi tolkulla.. en tiedä voiko häneen luottaa enää? Hän ei kuulemma kertonut, koska ei halunnut menettää minua.. katuu koko tehtyä juttua ym, voinko luottaa vai yrittääkö hän vain lepytellä minua? Jatkaako hän tätä suhdetta vaikka vannoo ettei jatka?
Harmittaa, koska hänen kanssaan olen oma itseni, on helppo olla.. Mutta en oikein tiedä mitä hän ajattelee/tuntee, koska ei juuri näistä puhu?
Olen hyvin herkkä ihminen ja en enää tiedä mihin uskoa, jos voisit auttaa.
Keskiyö, hoi!
4
<50
Vastaukset
Hei
olet avannut entiset haavat ja niitä särkee nyt syvältä. minusta näyttää siltä, että et ole käynyt eroprosessiasi ollenkaan lävitse. sinua pelottaa olla yksin.
niin kauan, kun häntä tapailet, et voi aloittaa mitään uutta suhdetta, etkä myöskään löytää omaa uutta itseäsi. sinä olet riepoteltu ja väsynyt, poljet tavallaan paikoillasi.
sanoisin mielelläni jotakin kaunista, mutta se on tässä tilanteessa vaikeaa. ex-miehelläsi on hyvä olla, sillä hän tuntee itsensä eronneeksi mieheksi ja vapaaksi ihmiseksi. tottakai hän kertoo sinulle niitä asioita, joita sinä haluat kuulla. muutenhan hän ei enää pääsisi luoksesi!
sinulla on siis kaksi mahdollisuutta. muistat hyvin mihin se teidän liittonne kaatui ja samanlaista vuoristorataa on tiedossa, jos taas sen tien valitset.
sitten on se toinen tie, joka hieman pelottaa alkuunsa.
mutta senkin tien päässä on uusi partneri, eli et sinä kuitenkaan jää yksin viulua soittelemaan.
mieti nyt tarkkaan sitä, millaisen elämän itse haluat.
t: Keskiyö- ap.
Kiitos vastauksestasi, olet kyllä oikeassa. Meni oikein kylmät väreet miten osuit oikeaan.
Hän ei siis halua enää olla kanssani, vaan yrittää pitää otteessaan? Hän sanoikin syyksi, että miksi ei olisi lähtenyt naisen matkaan, onhan hän sinkku. :(
Ja vuoristorataa kaikki oli todellakin.. ja onkin ollut edelleen. En kai ole käynyt eroprosessia läpi vaan olen odottanut että hän huomaisi menetyksensä ja palaisi luokseni.
Olen ajatellut että elän yksin lapsen kanssa, näetkö että joku mies vielä elämääni tulisi? Onko siitä tarkempaa näkemystä? Hei
kyllä vain, sinä löydät toisen miehen ja teidän perheeseen tulee toinenkin lapsi.
näen pienen auton ja kaikenlaista muuta välinettä, teillä on koneita ja moottoreita joka lähtöön.
jos tahdot oikein pitkän kertomuksen, niin kirjoitan niitä sähköpostitse.
osoite on profiilissani.
t: Keskiyö- ap.
Tahdon! :) Laitan sinulle s-postia! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854022
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353071Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992263Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312038Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271811- 311790
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell701790Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271557Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91517- 281501