Terve, olen jo pitkään haaveillut kissasta, oikeastaan koko lapsuuteni ajan. Nyt olen muuttanut omaan yksiöön ja kissa/kissojen ottamien saattaisi olla mahdollista. Ihanteellinen tapaus olisi varmaan saada joltakin 2 aikuista sisäkissaa, jotka ovat tottuneet toistensa seuraan, etteivät pitkästy työpäivien aikana.
Olen luonnostani erittäin eläinrakas ihminen ja tiedän kissojen hoitoon liittyvät velvoitteet ja olen valmis sitoutumaan niihin mirrien koko eliniän ajaksi.
Yksi ongelma kuitenkin vaivaa minua; kissojen jättäminen kotiin viikonlopun ajaksi. Tyttöystäväni asuu toisella puolella Suomea, ja käyn vierailemassa hänen luonaan 1-2 viikonloppuna kuukaudessa. Osaatteko sanoa, onko kissoille stressaavaa olla 1-2 viikonloppua kuukaudessa yksin kotona? (Tai no kaksin tässä tapauksessa). Tietysti hankkisin jonkun, joka kävisi päivittäin ruokkimassa kissat ja katsomassa että niillä on kaikki hyvin.
Kissaa hankkimassa, miten on pärjäämisen laita?
3
111
Vastaukset
- ihan OK
ei ole ongelmaa, jos hommaat oikeasti jonkun joka voi käydä kissojen seurana päivittäin ja ruokkimassa ja laatikon siivouksessa. Todella hienoa että olet valmis hommaamaan 2 jo aikuista kissaa, niitä löytyy todella paljon! :) etkä heti ensimmäisenä mieti että pentuja on saatava. Kannattaa tehdä ilmoitus jonnekkin (apula/lemmikkipalsta) on paras paikka jonne voi laittaa ilmoituksen.. sinun kannattaa mainita ilmoituksessa, että etsit nimenomaan sellaisia kissoja mitkä viihtyy hyvin yksin, että eivät sitten osoita mieltään ja tee pahojaan kun olet esim töissä. onnea kisujen etsimiseen!
- fffssd
Ihan ok!:) Etenkin kun kyse on juuri aikuisista kissoista! Minustakin sinulle on todella hieno asenne ja juuri tuollaisten ihmisten tulisi eläimiä ottaakin.... Kissat pärjäävät kaksistaan hyvin muutaman päivän, kun saavat ruokaa ja juomaa... Niin ja hiekkalaatikon tyhjentäjän!
- joo..
Kissoillehan onkin yleisesti ottaen omat lajitoverit ihmisseuraa tärkeämmässä asemassa (lukuunottamatta niitä tapauksia eivät satu sietämään ketään muita kissoja), eli siinä mielessä varmasti aivan hyvin viihtyvät kaksistaan viikonlopun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.786509- 1466042
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013876Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1232331- 421529
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4161433- 741255
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471084Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja1431033Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan591026