Sonera kokemuksia

nextexsonera

Olin innoissani kun taloon tuli "hieno vvalokaapeli" soneralta ja netti nopeudet piti nousta huimasti , toisin kuitenkin kävi. Laitetoimitukset "tökkivät" todella pahasti ja netin luvattu nopeus 100/10M onkin 4/6M (todellisuus)
jaava
vdsl-2 tekniikalla-toteutettuna.

No asiaa kun koittaa saada toimimaan , soittamalla soneran myyntipalveluvastaa kyllä mutta vikaa korjaava yksikkö ei.

Nyt jonottanut vikapalveluun 2h 45min , eikä ollut kuin 6 viallisen yhteyden omistajaa jonossa ennen minua.

Olen aina pitänyt soneraa todella hyvänä sekä kännykkäliittymä operaattorina että netin tarjoajana. Mutta nyt alkaa olla enemmän ongelmia kuin tämä asiakas sietää.

Luulisi että sonera joutuisi korvotenkinaamaan asiakkaalle päin aiheutuneet
haitat jotenkin, mutta tuskimpa vain. Jos unohdat laskun maksaa niin kyllä automaattisesti peritään kuluja ja korkoja, mutta jos palvelun tarjoaja ei toimita luvattua palvelua , miksi kuluttaja ei saa korvauksia.

150€ / h kun jonottaa että saisi vian kuntoon. ja ilmaista nettiä 3kk niin alakaisi ehkä työnteko kiinnostaa soneralaisia.

Onko muilla vastaavia kokemuksia?

2

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EkiWee

SONERA HUIJAA
      Itse siirsin kiinteän laajakaistan muuton yhteydessä uuteen osoitteeseen jossa ei ole ollut kiinteää linjaa yli kymmeneen vuoteen,kysyessäni sopimuksen purusta sain vastauksen. Ellei linja toimi niin se sopimuksen purun edellytys.OK. Minulla ei toiminut ensimmäinen modeemi,ostinpa uuden,ei toiminut sekään,ostinpa kolmannenkin eikä sekään toiminut ! Soitto soneran pask... eikun aspaan,aikaa meni useita tunteja jutellessa sen tyhmän robotin kanssa,asentajakin kävi ja totesi että hänen laitteet toimii johon sonera tarjoamaan uutta tietokonetta sonerakaupasta !! Jep,jep. En suostunut,tein kuluttajavirastoon valituksen josta tuli vastaus että soneralla on oikeus periä tomimattoman liittymän maksut vaikken ole rahoilleni vastinetta saanutkaan. Mitä tästä opimme ?? ÄLÄ KÄYTÄ SONERAA !! t. Eki w , entinen soneran asiakas.

• -syvältä-

Sonera osti Turun kaapelitv:n. Käytössäni oli kaapelitv:n kaapelikaista 1,2M/15,90 kk, joka oli erittäin hyvin toimiva yhteys. Ensin tuli kotiin tilausvahvistus Soneran valokuitunetistä jota en ollut tilannut ja posti yritti tuoda uutta modeemia minkä kieltäydyin vastaanottamasta. Tarjosivat 10M kaistaa hintaan 33,17/kk. Sanoin hinnan olevan liian korkea ja tarjosivat sitten 1M kaistaa n. 20 euron hintaan, lol. En kelpuuttanut. Viikko kun oli tilausvahvistus tullut ja modeemia tyrkytetty, joita en huolinut, tuli vasta tiedote että kaapelitv:n kaistat poistuvat käytöstä ja tilalle tulisi Soneran valokuitukaistat. Lisäksi Sonera lähetti tilausvahvistuksen ja tiedotteen väärillä vastaanottajatiedoilla.

Kuinka ihmeessä tuo firma kuvittelee että se voi toimia miten lystää? Ikipäivänä en ottaisi tuollaiselta firmalta kännykkä- tai nettiliittymiä. Sopimusehdotkin olivat kyllä sitä luokkaa että tyhmä pitää olla jos tuohon firmaan sitoutuu. Itse käytän nettiä omalta koneeltani viimeisen kerran tämän kuun lopussa. Riittää tuollainen kusetus ja todellisen kilpailun puuttumien laajakaistahinnoissa ja verkon haltijan rajoittaessa palveluntarjoajia. Kaikki myyvät samoja nopeuksia -1€ hintaeroilla ja Sonera kuvittelee että hallinoimalla verkkoa se saa itselleen kaikki asiakkaat. No täältä tulee vastalause paskalle palvelulle ja ylimieliselle firmalle, että pitäkää kaistanne. Enkä varmasti ole ainoa joka luopuu netistä Soneran tultua Turkuun sähläämään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      107
      6788
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      382
      6428
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      62
      3223
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      117
      2728
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2360
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1824
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      21
      1687
    8. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1535
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1357
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      74
      1247
    Aihe