Sonera kokemuksia

nextexsonera

Olin innoissani kun taloon tuli "hieno vvalokaapeli" soneralta ja netti nopeudet piti nousta huimasti , toisin kuitenkin kävi. Laitetoimitukset "tökkivät" todella pahasti ja netin luvattu nopeus 100/10M onkin 4/6M (todellisuus)
jaava
vdsl-2 tekniikalla-toteutettuna.

No asiaa kun koittaa saada toimimaan , soittamalla soneran myyntipalveluvastaa kyllä mutta vikaa korjaava yksikkö ei.

Nyt jonottanut vikapalveluun 2h 45min , eikä ollut kuin 6 viallisen yhteyden omistajaa jonossa ennen minua.

Olen aina pitänyt soneraa todella hyvänä sekä kännykkäliittymä operaattorina että netin tarjoajana. Mutta nyt alkaa olla enemmän ongelmia kuin tämä asiakas sietää.

Luulisi että sonera joutuisi korvotenkinaamaan asiakkaalle päin aiheutuneet
haitat jotenkin, mutta tuskimpa vain. Jos unohdat laskun maksaa niin kyllä automaattisesti peritään kuluja ja korkoja, mutta jos palvelun tarjoaja ei toimita luvattua palvelua , miksi kuluttaja ei saa korvauksia.

150€ / h kun jonottaa että saisi vian kuntoon. ja ilmaista nettiä 3kk niin alakaisi ehkä työnteko kiinnostaa soneralaisia.

Onko muilla vastaavia kokemuksia?

2

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EkiWee

      SONERA HUIJAA
      Itse siirsin kiinteän laajakaistan muuton yhteydessä uuteen osoitteeseen jossa ei ole ollut kiinteää linjaa yli kymmeneen vuoteen,kysyessäni sopimuksen purusta sain vastauksen. Ellei linja toimi niin se sopimuksen purun edellytys.OK. Minulla ei toiminut ensimmäinen modeemi,ostinpa uuden,ei toiminut sekään,ostinpa kolmannenkin eikä sekään toiminut ! Soitto soneran pask... eikun aspaan,aikaa meni useita tunteja jutellessa sen tyhmän robotin kanssa,asentajakin kävi ja totesi että hänen laitteet toimii johon sonera tarjoamaan uutta tietokonetta sonerakaupasta !! Jep,jep. En suostunut,tein kuluttajavirastoon valituksen josta tuli vastaus että soneralla on oikeus periä tomimattoman liittymän maksut vaikken ole rahoilleni vastinetta saanutkaan. Mitä tästä opimme ?? ÄLÄ KÄYTÄ SONERAA !! t. Eki w , entinen soneran asiakas.

    • -syvältä-

      Sonera osti Turun kaapelitv:n. Käytössäni oli kaapelitv:n kaapelikaista 1,2M/15,90 kk, joka oli erittäin hyvin toimiva yhteys. Ensin tuli kotiin tilausvahvistus Soneran valokuitunetistä jota en ollut tilannut ja posti yritti tuoda uutta modeemia minkä kieltäydyin vastaanottamasta. Tarjosivat 10M kaistaa hintaan 33,17/kk. Sanoin hinnan olevan liian korkea ja tarjosivat sitten 1M kaistaa n. 20 euron hintaan, lol. En kelpuuttanut. Viikko kun oli tilausvahvistus tullut ja modeemia tyrkytetty, joita en huolinut, tuli vasta tiedote että kaapelitv:n kaistat poistuvat käytöstä ja tilalle tulisi Soneran valokuitukaistat. Lisäksi Sonera lähetti tilausvahvistuksen ja tiedotteen väärillä vastaanottajatiedoilla.

      Kuinka ihmeessä tuo firma kuvittelee että se voi toimia miten lystää? Ikipäivänä en ottaisi tuollaiselta firmalta kännykkä- tai nettiliittymiä. Sopimusehdotkin olivat kyllä sitä luokkaa että tyhmä pitää olla jos tuohon firmaan sitoutuu. Itse käytän nettiä omalta koneeltani viimeisen kerran tämän kuun lopussa. Riittää tuollainen kusetus ja todellisen kilpailun puuttumien laajakaistahinnoissa ja verkon haltijan rajoittaessa palveluntarjoajia. Kaikki myyvät samoja nopeuksia -1€ hintaeroilla ja Sonera kuvittelee että hallinoimalla verkkoa se saa itselleen kaikki asiakkaat. No täältä tulee vastalause paskalle palvelulle ja ylimieliselle firmalle, että pitäkää kaistanne. Enkä varmasti ole ainoa joka luopuu netistä Soneran tultua Turkuun sähläämään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      260
      2501
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      187
      1599
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1406
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1136
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1129
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      219
      993
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      990
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      885
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      710
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    Aihe