Yasmin- pillerit akneen?

Terhi

Millaisia kokemuksia Yasmin- e-pillereitä käyttävillä on niiden vaikutuksesta ihon kuntoon? Kiitos vastauksista.

19

28328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sini

      sain just tänään itekki yasmin pillerit ja se lääkäri sano että sen pitäs vähentää lievää aknea, eli finnejen pitäsi vähentyä. alussa voi tulla näppylöitä enemmän kun on jo mutta myöhemmin pitäsis vaikuttaa myönteisesti. ite en tiedä vielä kun alotan vasta :)

      • mari

        Mitenkähän kauan tuo alkuaika kestää, jolloin näppylöitä tulee enemmän? Milloin se iho alkaa rauhoittumaan? Meneeköhän se puoli vuotta, kuten Dianessa?


      • kuu

        Itsekin aloitin Yasmin-pillerit vasta muutama päivä sitten, ja iho on mennyt yhtäkkiä huonompaan kuntoon :(. Mulle lääkäri ei edes sanonut tälläisestä, joten hyvä tietää että on vissiin ihan normaalia. Toivottavasti tämä tästä tosiaan paranee...


      • sini
        kuu kirjoitti:

        Itsekin aloitin Yasmin-pillerit vasta muutama päivä sitten, ja iho on mennyt yhtäkkiä huonompaan kuntoon :(. Mulle lääkäri ei edes sanonut tälläisestä, joten hyvä tietää että on vissiin ihan normaalia. Toivottavasti tämä tästä tosiaan paranee...

        saattaa kestää se naaman kukkiminen sen kolme kuukautta. Ja jos ei häviä niin voit vaihtaa toiseen merkkiin, jos et halua niitä finnejä siinä sivussa. mut kattoo nyt. pelottaa itteeniki nuo pillerit :S poikaystävä tulossa käymään ja alanki yhtäkkiä raivota sille.


      • jonna
        mari kirjoitti:

        Mitenkähän kauan tuo alkuaika kestää, jolloin näppylöitä tulee enemmän? Milloin se iho alkaa rauhoittumaan? Meneeköhän se puoli vuotta, kuten Dianessa?

        Ne ovat _kaikki_ vain suuntaa antavia arvioita siitä, kuinka nopeasti pillerit vaikuttavat. Yksilöstä se on kiinni: joillakin auttaa heti, joillakin ei koskaan. On vain odottettava ja katsottava mitä seuraa. Itse olen syönyt Dianeja joulusta asti ja vaikutuksia alkoi näkymään toisen liuskan jälkeen. Nyt ihoni on "normaali" arpia lukuun ottamatta.


      • kride
        kuu kirjoitti:

        Itsekin aloitin Yasmin-pillerit vasta muutama päivä sitten, ja iho on mennyt yhtäkkiä huonompaan kuntoon :(. Mulle lääkäri ei edes sanonut tälläisestä, joten hyvä tietää että on vissiin ihan normaalia. Toivottavasti tämä tästä tosiaan paranee...

        moi. mä alotin ite syömään yasmin e-pillereitä jokun aika sitten ja kyllä mulla ainaki meni iho todella huonoon kuntoon.. oon aina kärsiny finneistä mutta ne oli alkanu kadota ja kehtas jo olla ihmisten ilmoilla ilman mitää mutta yasminin jälkeen ne on tullu takasin.. voi olla että johtuu jostain muusta ei välttämättä vain yasmin vaan toisilla voi tulla kaikista toisilla taas ei mitään.


      • n3nni
        kuu kirjoitti:

        Itsekin aloitin Yasmin-pillerit vasta muutama päivä sitten, ja iho on mennyt yhtäkkiä huonompaan kuntoon :(. Mulle lääkäri ei edes sanonut tälläisestä, joten hyvä tietää että on vissiin ihan normaalia. Toivottavasti tämä tästä tosiaan paranee...

        hei. ite oon käyttäny yasmin-pilleretä nyt melkein vuoden, ja vasta nyt alkaa iho olla hyvä. ei enää menkkojen aikana tuu näppylöitä naamaan, ja mielikin on tasasen hyvä riippumatta ajankohdasta. olen tyytyväinen yasmineihin, enkä aijo lopettaa. parasta varmasti sitten jutella gynen kanssa kun on lopettamassa ja suunnittelemassa jälkikasvua. ja jokainenhan on yksilö, joten myös pillerit vaikuttavat jokaisella eritavalla.:)


      • Anonyymi

    • .....

      ennen e-pillereitä mulla oli lositava iho, ehkä yksi finni puolessa vuodessa, aika kuiva iho kylläkin. Sitten söin yasmineja vuoden, iho pysyi samanlaisena. Lopetin yasminit vajaa puol vuotta sitten ja nyt on täynnä näppyjä otsassa ja leuassa, ja iho kiiltelee, yäk!! Ei pitäisi enää parin kympin paremmalla puolella tulla puberteetti-ihoa...ilmeisesti mä koen sen vasta nyt! En tiedä vaikuttiko noi yasminit tähän, ehkä

    • Pia

      Söin itse kahdeksan kuukautta ko. pilsua ja naama rauhottu täysin. Jätin merkin kuitenkin voimakkaiden ja toistuvien migreenien takia, mikä ei todellakaan tarkoita että joutuisit itse kokemaan saman. Kokeilemalla tiedät!

      • ...

        Itse olen käyttänyt melkein vuoden.. Auttanut hieman. Välillä ei ole yhtään näppylää, mutta välillä saattaa ilmaantua muutama. Johtuukohan se jostain hormoonivaihteluista, kun kasvot rupeavat rasvottumaan yhtäkkiä?!.. Mutta en vois sanoa, että mulla vieläkään hyvä iho on.


      • tytteli
        ... kirjoitti:

        Itse olen käyttänyt melkein vuoden.. Auttanut hieman. Välillä ei ole yhtään näppylää, mutta välillä saattaa ilmaantua muutama. Johtuukohan se jostain hormoonivaihteluista, kun kasvot rupeavat rasvottumaan yhtäkkiä?!.. Mutta en vois sanoa, että mulla vieläkään hyvä iho on.

        oon syöny yasmineita reilu puoli vuotta ja kai vois sanoo että ne on auttanu.. ainaki iho näyttää vähän paremmalta ku ennen. mut saattaa kyllä johtua siitäkin ku oon muuttanu ruokavalion tosi vähäravaseksi ja juon paljon vettä.. mullaki välillä on parempi iho ku taas joskus näppylöitä ilmaantuu sit enemmän.


    • Ikävää...

      Mäkin sain vasta Yasminit, joten vaikea sanoa vielä miten vaikuttavat. Söin ennen Dianea(koska mulla oli toisinaan muutama näppy, iho kuitenkin suht ok ja lääkäri tuumasi että Diane on ainoa hyvä iholle!)kun lääkäri vaihtui niin tuumasi heti että parempi vaihtaa vähän kevyempiin (hormonipitoisuus ei niin suuri kuin Dianessa)
      Ja tuli mieleen kun kaverini kertoi että ennen pillereiden syömistä hänellä oli iho hyvässä kunnossa mutta vuosien syönnin jälkeen, kun lopetti pillerit ei iho ole enää koskaan ollut entisensä! Hän kärsii todella ihostansa tänä päivänä...Pelottavaa?!

      • danni

        Sain reilu puoli vuotta sitten Yasminit ja viimekuukausien aikana oon todellakin alkanut huomata että finnejä ei enää tule juuri koskaan!!:) Toisin se oli ennemmin. Ja aluksi kun aloitin pillerit, ihmettelin kun iho tuntui huonommalta kuin ennen pillereitä, mutta näköjään se otti aikansa ennenkuin ne alkoivat vaikuttaa ihoon positiivisesti.


    • katja

      heippa,
      sain itsekin yasminit 5kk synnytyksen jalkeen , koska minipillerit olivat aiheuttaneet minulle kiiltavan,nappylaisen ja rasvaisen ihon. Olin ennen raskauttakin karsinut n.15vuotta erinakoisista iho-ongelmista. Nyt 6 kk pillereita kaytettyani huomaan todella muutoksen parempaan suuntaan ja voin ensi kertaa elamassani iloita aamulla puhtaan ihon nakemisesta..haittavaikutuksina minulla on aavistuksen pidentyneet kuukautiset noin7-8 paivaa ei tosin kovin runsaat, valkovuodon lisaantyminen ja paansaryt ns.7pvan lepovaiheen aikana..mutta kylla ne kestaa kun finneista ei tarvi enaa karsia niin kuin ennen.Toimivat minun tapauksessani.

    • iho

      ennen yasminien aloittamista, mutta nyt siinä on pari kolme finniä kerrallaan ja varsinkin talvisin iho kuivaa älyttömästi eikä mikään rasva auta. eli liiallisesta kuivamisesta johtuen näitä finnejä on tainnut tulla.

    • Je_na

      itse käytän myös yasmin pillereitä eikä ihon akneisuus oo rauhottunut, finnejä ja varsinkin "patteja" on tullut ihan kauheesti enkä saa niitä millään aineilla pois enkä myöskään ehkäistyä niiden tuloa..

    • En suosittelis.

      Ite en oo kokeillu noita yasmin pillereitä, just ton takii, ku kaikki sanoo et akne on vaa pahentunu, mut niihä siin tapahtuu alussa kaikilla akne lääkkeillä(pilleri muodossa olevilla). Mutta sen lisäks luin netistä lääkäri sivulta että ton Yasmin pillerin YLEISIÄ sivuoireita ovat mm.AKNE!!.... että en sit tiiä että toimiiko se oikeasti hyvin aknelääkkeenä, jos se kerta on sen yleinen sivuoire... :/

      Suosittelisin ehkä niitä ihmisiä joilla akne on vaa pahentunu noiden pillereiden alottamisen jälkee vaihtamaa pillereitä,
      ja on akneen muitakin tehokkaita hoitomuotoja, kun pillerit kuten ite käytän Epiduo geeliä reseptilääkkeenä ja toimii tosi hyvin(HUOM! kun muistaa että ei saa oikeasti repiä niitä finnejä, ku ite opin olee puristelematta, nii oikeasti iho on miljoona kertaa paremmassa kunnossa jo parin päivän päästä!)

    • valceer

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe