ympärysmitta..?

tyttönen

Hei!
olen vielä nuori tyttönen ja neitsyt siksipä!
Olen nyt kuitenkin ahkerasti tyydyttänyt itseäni kaikenlaisilla liimapuikoilla yms..
Siksipä haluaisin tietää, mikä on miehen peniksen ympärysmitta noin yleensä..?
Suurin millä olen tyydyttänyt on ollut ympärysmitaltaan n. 7cm ja minulle se teki aluksi jo hieman kipeää, kun neitsyt olen, mutta nyt alkoihin hieman mietityttää/pelottaa että jos kohta olenkin jo liian löysä..? Eli mikä on ympärysmitta..?

10

6457

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SSMies

Luulisin että miehen (16 ikävuodesta ylöspäin)elimen keskimääräinen ymp.mitta saattaisi vaihdella 10-13cm:ssä.Tämä on vain villi arvaus.Yli 15cm:n mitta on jo oikeasti ylempää paksuusluokkaa!Tänne tietysti ilmaantuu monenlaista esittelijää omine mahtavine mittoineen mutta eipä niistä kannata säikähtää!
      Aika näyttää mitä sinulla tulee vastaan ja mahdollisesti sisään.;) Älä ota paineita,tutustu rauhassa ensin omaan itseesi ja unohda sentit ja millit.
      Lämmintä kesää!

• mies

täältä keskimitat http://netti.nic.fi/~populus/koko.html

Penis on mielyttävämpi sisällä kuin kovat dildon korvikkeet (erektiossakin hieman pehmeä ja taipuisa). Siksi miehen penis ei tunnu niin isolta kuin saman kokoinen purkki.

• Pepe
        mies kirjoitti:

täältä keskimitat http://netti.nic.fi/~populus/koko.html

Penis on mielyttävämpi sisällä kuin kovat dildon korvikkeet (erektiossakin hieman pehmeä ja taipuisa). Siksi miehen penis ei tunnu niin isolta kuin saman kokoinen purkki.

Nimimerkki "tyttönen" on yli 50:n äijä, pervo runkkari, älkää menkö halpaan.

• Janne

Mulla on tämmöset mitat: 16.8cm/14.2cm (pituus/ymp. mitta) ja se on ilmeisesti (ainakin tuon testinpohjalta) hieman keskimääräistä suurempi. Itekin oon vielä suht. nuori (17v).

Tuskin tuolla 7 senttisellä liian löysäksi saat ellet sitten pistä sitä poikittain sisään :)

Noh, hyvä että tyydytät kuitenkin ittees niin se eka kerta on sitten vähemmän kivulias tai kipua ei ole ollenkaan mutta luulisin kuitenkin että suurimmalla osalla nuorista pojista on yli 7cm halkaisija, mulla kun on reilu 10cm halkaisija ihan levossakin...

• matem.

Ympärysmitan ja halkaisijan käsitteet ovat hieman metsässä. Halkaisija saadaan jakamalla ympärysmitta 3,14. Jos luoja on jollekin suonut ympärysmitaksi 22 cm on sen halkaisija 7 cm, mutta en usko tämän kokoisia kaluja paljon olevan liikkeellä. Kaveri, joka väittää halkaisijan olevan 10 cm levossa, omaa kullin, jonka ympärysmitta on 32 cm eli huh huh ja voi mahdoton.

• Matematiikkaa
        matem. kirjoitti:

Ympärysmitan ja halkaisijan käsitteet ovat hieman metsässä. Halkaisija saadaan jakamalla ympärysmitta 3,14. Jos luoja on jollekin suonut ympärysmitaksi 22 cm on sen halkaisija 7 cm, mutta en usko tämän kokoisia kaluja paljon olevan liikkeellä. Kaveri, joka väittää halkaisijan olevan 10 cm levossa, omaa kullin, jonka ympärysmitta on 32 cm eli huh huh ja voi mahdoton.

YMPYRÄN kehän mitta saadaan kaavasta 2 x pi x r, jossa r on säde.
        Kenenkään kulli tuskin on täydellisen ympyrän muotoinen, joten tämä kaava on käyttökelvoton teidän kullienne mittailussa.

Hyvä tyyli saada lisää paksuutta elimeensä, jotta pääsee täällä sillä mahtailemaan, on mitata halkaisija suotuisasta suunnasta, missä penis on paksuin. Mitatkaapa vaikka pystysuunnassa. Saattaa monelta lähteä muutama sentti pois. Ympärysmitta on hieman luotettavampi.

• mittaaja
        Matematiikkaa kirjoitti:

YMPYRÄN kehän mitta saadaan kaavasta 2 x pi x r, jossa r on säde.
        Kenenkään kulli tuskin on täydellisen ympyrän muotoinen, joten tämä kaava on käyttökelvoton teidän kullienne mittailussa.

Hyvä tyyli saada lisää paksuutta elimeensä, jotta pääsee täällä sillä mahtailemaan, on mitata halkaisija suotuisasta suunnasta, missä penis on paksuin. Mitatkaapa vaikka pystysuunnassa. Saattaa monelta lähteä muutama sentti pois. Ympärysmitta on hieman luotettavampi.

Tapana on miteta paksuus peniksen varren paksuimmasta kohdasta päältä. Ympäryysmitta mittanauhalla tai nauhalla keskeltä paksuimmasta kohtaa. Ja tahtoessaan erikseen juuresta ja tatista.

Eikös paras mitta olis tunkea molo täyteen tuopilliseen lämmintä vettä, ja laskea tilavuus jäljelle jääneen veden ja tuopin vetoisuuden erotuksesta? ;-)

• Matematiikkaa
        mittaaja kirjoitti:

Tapana on miteta paksuus peniksen varren paksuimmasta kohdasta päältä. Ympäryysmitta mittanauhalla tai nauhalla keskeltä paksuimmasta kohtaa. Ja tahtoessaan erikseen juuresta ja tatista.

Eikös paras mitta olis tunkea molo täyteen tuopilliseen lämmintä vettä, ja laskea tilavuus jäljelle jääneen veden ja tuopin vetoisuuden erotuksesta? ;-)

Minusta ainakin kuulostaisi oudolta, jos joku tulisi sanomaan minulle omistavansa 12 kuutiosentin kullin. Tai 24 senttilitran...

• Janne
        matem. kirjoitti:

Joo sori, en tosiaankaan tarkottanu halkasijaa vaan ympärysmittaa... Hyvä että selvitit muillekin niin eipä tullu väärinkäsityksiä :)

• jukka

Minulla penikseni ympärysmitta on 13,0 cm,jäykistyneen penikseni varren puolestavälistä mitattuna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1749
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      241
      1579
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1356
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1025
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      931
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      918
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      908
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      904
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      862
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      36
      842
    Aihe