ideoita?
kolmosvaihteen kanssa jotain ongelmaa, vaihtaa automaattisesti isommalle mutta ei pienemmälle vaihteelle. Voimakkaasti jarrutettaessa pitää vaihtaa manuaalisesti 2 -vaihteelle.
ööö wot?
Chyrsler Neon -01, 191tkm
2
118
Vastaukset
- ryysrlerii
olisko ohjausyksikkö menossa(jos 4 vaihteinen) joka on laatikon kyljessä antaako vikakoodia avainta lipsuttelemalla.?
- juu21
Hei kaikille...automme oli täällä merkkiliikkeessä huollossa,kun vaihteet ei vaihtunu ainoastaan 2-vaihe ja pakki toimi,ja vika merkkivalo syttyi koetauluun.-01 automaatti.auto laitettiin pistokkeeseen,eikä vikaa löydetty.Laskua tuli tyhjästä 300 ekua..elikkä neoneissa on paskassa paikassa vaihdelaatikon ohjainyksikkö. vänkärin eturenkaan ja pissapojan kohalla...ja sitä kun ei ole mitenkään suojattu sinne pääsee hiljoksiin sadevettä,pikkukiviä,no tietäähän sen että vesi sähkö on huono yhistelmä.apraatti on helppo vaihtaa ,pientä vaivaa pitää nähä.sisälokari,pissapoikasäiliö pois ja etulamppu...hajottamolta saimme uuden,ja auto pelittää tosi nätisti ,suojasimme yksikön muovilla päältäpäin,,,kun otimme vanhan yksikön pois,sieltä tuli n. 1 dl vettä,TV:tyttönen/NEON CHRYSLER
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423