Hei!
Näetkö minun onnistuvan työn haussa? Ikäni puolesta tuntuu tällä hetkellä vähän toivottomalta, silti yritän.
Kysyisin myös eräästä ystävästäni. Tutustuin häneen vuosia sitten soittamalla ennustusasiassa. Meistä tuli ystävät, kävimme toisillamme kylässä, soittelimme usein.
Muutama vuosi sitten hän lopetti puhelimeen vastaamisen minulle. Syytä en tiedä, näetkö sinä syytä tähän. Onko tosiaan halunnut lopullisesti katkaista välit?
Kiitos jos ehdit vastata.
Keskiyö/ Tuntijasti
2
<50
Vastaukset
Hei
kyllä sinä jotakin työtä löydät, vaikka et ehkä aivan sitä mitä eniten toivoisit. selviät varmasti, koska olet luonteeltasi selviytyjä. näen että sinulla olisi jokin työtakki päälläsi.
tuo ystäväsi ei ole mielestäni aito ihminen, hän on sellainen tuuliviiri. vaihtaa suuntaa ja ystäviä, kun kyllästyy, eikä saa heistä enää mitään irti. turhaan suret hänen peräänsä, lähesty muita sitäkin enemmän.
t: Keskiyö- Kysyjä kiitollinen
Hei!
Kiitos vastauksesta! Hyvältä kuulostaa, että edes jotain työtä löytyisi!
Tuollaisena entisen ystäväni minäkin näen, ajattelin kuitenkin, että jos
olisi vaikka muuttunut. Täytyypä tosiaan vain yrittää löytää aidompia ja luotettavampia kavereita. Kiitokset!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894140
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353231Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032333Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312208Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell932014Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281857- 311840
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271577Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91547- 281521