Olen onneton, ylivoimaisia ongelmia joka puolella. Mutta etenkin kumppanittomuus tuntuu niin surulliselta. Näkyisikö elämääni "edes pientä" rakkautta? Pitäisi kai uskaltaa toivoa paljon, mutta elämä on jo lyönyt niin kanveesiin, etten uskalla paljon toivoa, koska pettymys on niin todennäköinen lopputulos.
Jos joku sopiva mies näkyy elämääni, millainen hän on ja missä voisin hänet kohdata?
Hassua ajatella, että tällaisin tiedoin voisi nähdä juuri minun elämääni, mutta kysynpä kuitenkin. Ehkäpä näkijää auttaa se, että täällä kirjoittelee hevosenharjainen vaalea piiskansiima täynnä särkyneitä unelmia mutta aivojen sopukoissa vielä miljoonittain uusia odottamassa toteutumistaan. Ja mielessä yksi keltatiilinen talo, joka nytkin on osana erään päivittäistä ikkunamaisemaa ;)
Kysynpä sitäkin, voisiko tuo talo piirtyä minun verkkokalvolle lähiaikoina?
Kiitos!
Näkijälle, Keskiyö tai muut
7
57
Vastaukset
Hei
en osaa nähdä aikoja, joten katsotaan aivan yleisesti.
sinä et ole katsonut itseäsi peilistä pitkään aikaan, muuten olisit huomannut, että silmäsi ovat surulliset. mutta niiden takaa kuultaa veikeä valo, jota sinä et päästä esiin.
miksi jarrutat itseäsi? sinä vedät puoleesi kaikkea sitä, mitä koko ajan ajattelet ja suret.
et pääse eteenpäin, ennenkuin päästät negatiivisista ajatuksistasi irti. ihan totta!
sano itsellesi joka aamu, että tänään on hyvä päivä. ja heitä kaikki miehet pois päästäsi. anna ihmisten tulla luoksesi ilman odotusta ja ennakkoluuloja.
jos nyt kertoisin näkemästäni miehestä, sinä tarttuisit siihen kiinni ja lähtisit heti etsimään. mutta se ei ole tarkoitus. mitä pikimmin lakkaat toivomasta ja surkuttelemasta, sitä pikimmin alkaa tapahtumaan.
sinun elämääsi kuuluu eläimiä ja sähkötolppia, niitä menee ristiin rastiin.
minulla on vähän päänsärkyä nyt, joten en pääse tuota syvemmälle.
t: Keskiyö- epätoivo ikuinenko
Paljon kiitoksia vastauksestasi Keskiyö! Ymmärrän, että negatiivisuus vetää puoleeni sitä mitä en haluaisi. Tarvitaan vain niin paljon tahdonvoimaa kääntää ajattelua kun kulkee murheen alhossa. Mutta aina välillä yritän. Ja kiitos siitä myös, että lupaat hyvän käänteen tulevan kunhan vain muutan ajatteluani.
Hauska juttu tuo eläimet ja sähkötolpat. Mitä ihmettä se voisi tarkoittaa?
Mukavaa syksyä sinulle! Hei
päänsärkytabletti teki taas tehtävänsä.
nimenomaan, se mitä kovasti ajattelet, sitä vedät myös puoleesi. ei ole ollenkaan vaikeaa aloittaa päivä hyvällä mielellä ja ilman odotuksia!
sinun tulevaisuutesi ei ole keltainen talo, vaan punainen. ehdotan, että jos tahdot minun syventyvän kovasti siihen ja muuhunkin mieltäsi painavaan, ota yhteyttä sähköpostiini. osoite on profiilissani. sitä kautta kirjoitan pitkiä versioita apua etsiville ihmisille.
sähkötolpista sen verran, että niitä menee useita niityn / pellon yli, mikä on tuon punatiilisen talon takana.
Kiitos lisävastauksesta. Tuosta olen kyllä hieman eri mieltä, että päivän voisi helposti aloittaa hyvällä melellä. Kun elämässä on paljon murheita, ajatukset ovat juuri niissä. Ja odotukset ovat sitä mukaa helposti kielteisiä, näköalattomia. Siis onhan sitten sellaisia ihmisiä, jotka ovat negatiivisia ilman mitään erityistä syytä ja silloin näkökulman muutos on tavallaan aika helppoakin, kunhan oivaltaa oman tapansa ajatella ja reagoida. Minulla on nyt kuitenkin isommat huolet, eikä nuo rakkaushuolet ole niitä isoimpia, mutta iso juttu kuitenkin ja kumppanin kanssa olisi muita asioita helpompi käydä läpi.
Kiinnostavaa myös tuo, että näet punatiilisen talon ja niityn sen vieressä. Sellaista maisemaa ei vielä ole näköpiirissä.
Ja kiitos mahdollisuudesta laajempaan katsantoon.
Hei
sinä olet haasteellinen ihminen ja kouluja käynyt. tunnen sen kirjoituksestasi, se lyö läpi energisesti ja realistisesti.
mutta sinussa on toinenkin puoli, mikä taistelee realiteetteja vastaan.
väitän edelleenkin, että negatiivisuutesi laittaa sinulle jarrut päälle. huolehdit taloudestasi ja terveydestäsi. se näkyy tänne asti.
et ole vielä löytänyt sitä kumppania, joka jakaa elämäsi nousut ja laskut kanssassi.
etkä löydäkään häntä etsimällä, vaan hän tulee työsi kautta odottamatta. ja silloin sinä panet vastaan kaikilla voimillasi, koska hän ei vastaa sitä kuvaa partnerista, mitä sinä odotat.
minä hihittelen tässä kirjoittaessani, sillä näen sinulle kaneja ja muita eläimiä, sinun elämäsi kaari tulee kääntymään ympäri kuin sähköiskusta.
teet myös elämäsi hienoimman matkan usa:han.
Hei vielä Keskiyö!
Anteeksi, että kyselen näin paljon. Nyt pitää varmaan lopettaa, mutta tämä vielä. Olen myös miettinyt, että käytät tosi paljon aikaa näihin vastauksiin. Moni on säästänyt rahaa, kun on kysynyt sinulta, eikä soittanut jollekin ennustajalle. Miltähän sinusta tuntuu vastailla ilman mitään korvausta. Olisi tietysti oikeudenmukaista että saisit jotain korvaukseksi.
On pakko vielä tehdä yksi kysymys. Nimittäin kun luen vastauksiasi, niistä kuultaa ajatus siitä, että elämäni on kuitenkin aika kepeää jollakin tavoin vai olenko käsittänyt väärin. Mutta asia ei ole niin. Jotenkin sinun pitäisi nyt nähdä suorastaan ukkospilvi pääni päällä tai jokin syvä rotko tms. Miksi et näe niitä? Nimittäin onnistun myös oikeassa elämässä antamaan sen kuvan, että kaikki on aika hyvin, vaikka ei oikeasti ole. Voisinko jotenkin onnistua huijaamaan ihmisiä niin perusteellisesti, ettei minusta ota selvää ja kohtelu on sitten sen mukaista?
Olipa sekava kysymys, mutta mitä tulee mieleesi?
Sitten vielä yksi kysymys mahdollisesta kumppanista. Eikö häneen liity vettä tai saaria tai kirjoja? Kumman kysymys tämäkin... Toivo on niin kummallinen juttu, teettää kaikenlaista.
Kiitos sinulle kaikista vastauksista jo tähän mennessä. Olen saanut niistä paljon iloa ja lohtua.
- epätoivo ikuinenko
Kiitos taas tosi paljon, nyt minuakin naurattaa, siis nuo kanit!!! Olisiko niillä jotain symbolivoimaa? Just, on minulla aika hyvä koulutus, mutta en ole osannut elää kovin järkevästi. Tähän tarvittaisiin turvallinen olkapää ja viisaat aivot kumppaniksi ;) Voisin keskittyä elämän sulostuttamiseen vaihteeksi.
Toivon todella myös, että elämääni tulee suuria hyviä muutoksia. Olisin tosi kiitollinen tämän haipakan jälkeen. Uusi työkin olisi tarpeen. Usa:ssa en ole käynyt, mutta olen siitä paljon haaveillut. Olisi hienoa nähdä New York ja Villin lännen maisemat.
Hienoja syyspäiviä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894170
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032343Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312258Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962074Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281877- 311850
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91557- 281521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881340- 741158