Miten pääsen lapsinäyttelijäksi?

Ömh?

Moi ! Olen 11 v. tyttö, joka haluais näyttelijäksi.
Olen näytellyt näytelmissä, ja teatteria olen harrastanut noin kolme vuotta.
Tietääkö joku, miten pääsisi näyttelemään elokuvaan/sarjaan ?

164

13766

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiinu.

En tiedä ikävä kyllä :( Mäkin unelmoin näyttelemisestä, se on mun intohimo ja saavutuslistan ykkössijalla

• Anonyymi

Moi voin samaistua! Haluaisin olla lapsinäyttelijä mut en tiiä miten sellaseks pääsee 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi voin samaistua! Haluaisin olla lapsinäyttelijä mut en tiiä miten sellaseks pääsee 😆

Mä oon lapsinäyttelijä, kannattaa seurata facebookissa ryhmiä joissa haetaan esim avustajia. Kannattaa myös välilla kattoo BBG- castingin sivua fb:ssä. Ja luoda itselle profiili helsinki casting faces palvelussa. Käy seuraa mua vaik igs nii voin auttaa sua pääseen lapsinäyttelijäks (pinjolivia1)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon lapsinäyttelijä, kannattaa seurata facebookissa ryhmiä joissa haetaan esim avustajia. Kannattaa myös välilla kattoo BBG- castingin sivua fb:ssä. Ja luoda itselle profiili helsinki casting faces palvelussa. Käy seuraa mua vaik igs nii voin auttaa sua pääseen lapsinäyttelijäks (pinjolivia1)

Onko sun ig vaihtunu? En löydä pinjolivia1 nimellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sun ig vaihtunu? En löydä pinjolivia1 nimellä

Mul on 2 igt, testaa tätä, _pinja_olivia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ota yhteyttä ig: nuorenkuvaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon 10 en saa käyttää ig:eetä

• Tiitu129

Olen 11v. tyttö ja haluaisin johonkin elokuvaan tai sarjaan näyttelijäksi. Tietääkö joku miten pääsen vaikka salkkareihin?

• Ihmissusi

Ai salkkareihin juu ei sitten kaukovaarojen jälkeen niin nuorta väkee näkyny 11v pääsee korkeintaa johonki risto räppääjään :D ei vaan itskkiin haluan näytteliäksi enkä ole sinua kuin vuoden vanhempi toivon että unelmasi toteutuu

• Anonyymi
        Ihmissusi kirjoitti:

Ai salkkareihin juu ei sitten kaukovaarojen jälkeen niin nuorta väkee näkyny 11v pääsee korkeintaa johonki risto räppääjään :D ei vaan itskkiin haluan näytteliäksi enkä ole sinua kuin vuoden vanhempi toivon että unelmasi toteutuu

Öö toi kommentti on 2012

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Öö toi kommentti on 2012

Mitä välii?

• Anonyymi

En kyl tiiä

• Anonyymi
        Ihmissusi kirjoitti:

Tää on sua 7 v vanhempi

• Anonyymi
        Ihmissusi kirjoitti:

Olen pikkasen myöhässä mutta jos vielä näytellä haluat niin olisi toiminta elokuva missä tarvisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Öö toi kommentti on 2012

Ite oon 13v tyttö ja haluun näyttelemään SYKKEEESEEEEEEN NIIIN PALJON OIKEESTIIII MUN UNELMA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen pikkasen myöhässä mutta jos vielä näytellä haluat niin olisi toiminta elokuva missä tarvisi

Onko vielä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ite oon 13v tyttö ja haluun näyttelemään SYKKEEESEEEEEEN NIIIN PALJON OIKEESTIIII MUN UNELMA

MIKSI SINÄ HALUAT NÄYTTELEMÄÄN SYKKEESEEN?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarviiko vielä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä? Olisin kiinnostunut

• Anonyymi

Salkkareihin ei pääse

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MÄKIN!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Sykkeeseen haetaan melkeen koko ajan avustajia facebook ryhmässä Avustajat@Syke👍🏻👍🏻

• Anonyymi kirjoitti:

Pääseekö vielä haluun oikeesti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluisin mutta vuosi on jo 2022

• Anonyymi kirjoitti:

Haluisin mutta vuosi on jo 2022

No mä harrastan teatteria ja wilmassa tuli viesti jossa luki näin:

Hei!

Etsimme lapsirooleihin esiintyjiä Arto Halosen ja Jukka Itkosen kirjoittamaan, Arto Halosen ohjaamaan ja Art Films Productionin tuottamaan koko perheen elokuvaan Antero Varovainen ja onnenkivi. Antero Varovainen ja onnenkivi kertoo mielikuvituksen rikkaudesta ja onnen etsimisestä.

Etsimme esiintyjiä kahteen *isoon* rooliin

Poika 6-10v

Tyttö 8-12v

Elokuva on suunniteltu kuvattavaksi kesällä 2022 pääosin Tampereen seudulla.

Haekemukseen tulisi liittää seuraavat tiedot:

nimi ja ikä

pituus ja kokotiedot

ajankohtainen valokuva

kerrothan myös lisää esiintymistaustastasi tai kiinokstuksestasi esiintymiseen

Hakemukset ja lisätiedot voi lähettää sähköpostilla osoitteeseen mimmi.ylasulkava@gmail.com.

Hakemuksia otetaan vastaan 23.1. kello 15 asti.

Kutsumme hakemusten perusteella henkilöt koekuvaukseen. Koekuvauksia järjestetään tammikuun viimeisellä viikolla Helsingissä/Tampereella.

Voit kertoa jo hakemuksessasi aikataulutajoitteesi tammikuun viimeiselle viikolle (24-28.1.)

Onnea hakemiseen!

• Anonyymi
        Ihmissusi kirjoitti:

jos haluat vielä niin ota yhteyttä ig: nuorenkuvaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MÄKIN!!!

• Anonyymi
        Sixuu kirjoitti:

No mä harrastan teatteria ja wilmassa tuli viesti jossa luki näin:

Hei!

Etsimme lapsirooleihin esiintyjiä Arto Halosen ja Jukka Itkosen kirjoittamaan, Arto Halosen ohjaamaan ja Art Films Productionin tuottamaan koko perheen elokuvaan Antero Varovainen ja onnenkivi. Antero Varovainen ja onnenkivi kertoo mielikuvituksen rikkaudesta ja onnen etsimisestä.

Etsimme esiintyjiä kahteen *isoon* rooliin

Poika 6-10v

Tyttö 8-12v

Elokuva on suunniteltu kuvattavaksi kesällä 2022 pääosin Tampereen seudulla.

Haekemukseen tulisi liittää seuraavat tiedot:

nimi ja ikä

pituus ja kokotiedot

ajankohtainen valokuva

kerrothan myös lisää esiintymistaustastasi tai kiinokstuksestasi esiintymiseen

Hakemukset ja lisätiedot voi lähettää sähköpostilla osoitteeseen mimmi.ylasulkava@gmail.com.

Hakemuksia otetaan vastaan 23.1. kello 15 asti.

Kutsumme hakemusten perusteella henkilöt koekuvaukseen. Koekuvauksia järjestetään tammikuun viimeisellä viikolla Helsingissä/Tampereella.

Voit kertoa jo hakemuksessasi aikataulutajoitteesi tammikuun viimeiselle viikolle (24-28.1.)

Onnea hakemiseen!

Surullista et enää ei pääse, itelläki unelmana olla näyttelijä, meikä on 12 ja haluis johonki lyhytelokuvan/sarjaan/elokuvaan näyttelemää

• Anonyymi
        Ihmissusi kirjoitti:

Mun unelma on päästä Harry Potterreihin ja ku niit ei enää tehä mä hankin luvan tehä siitä sarjan jossa näytelen vaikka kuolin vuoteeksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MÄKIN!!!

Mikä se on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisin itse kiinostunut jos on vielä!

• Tiitu129

kannattaa kirjoittaa google hakuun jotain että "haluan sarjaan näyttelijäksi"

• Salkkarissa ollut

Tämä vastaus taitaa tulla vähän myöhässä, mutta kerrotaan nyt muillekin tiedoksi:

Ota yhteyttä esim. www.avustajat.fi sitä kautta pääset erilaisiin koulutuksiin ja pääset postituslistalle, jossa kerrotaan tulevista keikoista. Keikat saattavat olla hyvinkin erilaisia ja välillä tarvitaan eri ikäisiä ja näköisiä ihmisiä. Joistain keikoista saa rahaa ja joistain saa ehkä vain elokuvalipun tai vain aterian. Kuitenkaan mitään keikkaa ei kannata väheksyä, sillä jokainen keikka on merkittävä CV:ssäsi. Vain siten voit osoittaa, että sinulla on alalta kokemusta.

Kun olet tarpeeksi vanha ja opiskellut koulussa kaikkea mahdollista, voit pyrkiä teatterikouluun tai jopa teatterikorkeakouluun.

Sinulla on jo nyt kokemusta näytelmistä ja se on hyvä asia, kun haetaan lapsinäyttelijöitä johonkin elokuvaan tai mainokseen.

Kuten teatterialalla toivotetaan onnea:

"Break yor leg"
      "Katkaise jalkasi"

• Robotti

Öööö mun kaveri pääsi mainokseen näyttelemään vaikka se ei oo ollu missää näyttelykoulussa ja se sai siitä 700€...

• Anonyymi

Kiitos tiedosta pitääpä yrittää😄

• Anonyymi

Kiitos kiitos kiitos sä pelastat mun unelman

• haluu näyttelijäksi

mä oon 11 vuotta ja haluisin ihan sairaan paljon näyttelemään johonki elokuvaan tai sarjaan.

• larderi12

Jos haluat minulla on elokuva projekti katsoppa keskustelu larppasuelokuvaan näyttelijöitä.Sieltä löydät vaatimukset.

• Anonyymi
        larderi12 kirjoitti:

Jos haluat minulla on elokuva projekti katsoppa keskustelu larppasuelokuvaan näyttelijöitä.Sieltä löydät vaatimukset.

Tarkennatko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkennatko?

Moikka oon vähän myöhässä mutta teen toiminta elokuvaa nimeltä mutant jotenka ota yhteyttä jos kiinnostaa puh 0505889880

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moikka oon vähän myöhässä mutta teen toiminta elokuvaa nimeltä mutant jotenka ota yhteyttä jos kiinnostaa puh 0505889880

Onko vielä?

• 12vtyttö

itse harrastan näyttelemistä.Se antoi minulle paljon mahdollisuuksia sekä avasi minulle uusia ovia :))) tuonne roolituspalveluun pitää ihan ehdottomasti liittyä mutta aloittakaa ensin teatterin harrastaminen sillä se antaa lisää mahdollisuuksia kun etsijät näkevät teidän taustanne.Myös harrastajien pitää keksiä n. minuutin pituinen monologi ja esittää se sitten siellä itse paikan päällä.Liittyminen maksaa 10 euroa että vanhempien suostumus olisi kyllä hyvä :)

• SuurinUnelmaniOnNäyt

Täytän puolen vuoden kuluttua 13 ja haluan uskomattoman paljon näyttelijäksi myös. Ajattelen koko ajan näyttelemistä. Asun pienellä kylällä enkä voi harrastaa mitään teatteria. Se ei kait haittaa??? Mut kyl vanhempana aion näyttelijäksi tulla mennä ensin kansanopistoon tai lukioon (Kumpaanki, mut jompaa kumpaa ekaks) sitten yritän päästä teatterikorkea kouluun. Suosittelen teillekin ihan näyttelijäksi opiskelemista ja oottamista et peruskoulu loppuu. :)

• J_as dd

Moi, mä oon 12w tyttö joka ''haluis'' näytteleen johonkin sarjaan... oisko mitään ehotuksia???

• 9vtyttö

oon etsiny vaik mistä mut en oo löytäny mistään näyttely koulua auttakaa

• usaannäyttelijä

18 vuotiaana hakekaa yhdysvaltoihin näyttelijä kouluun niin keikkoja vois löytyä

• ghtr

Suomessa tehdään silloin lastenelokuvia ja sinne haetaan näyttelijöitä sivurooleihin tai pääosarooleihin. . Usein kannattaa tarkkailla eri elokuva-aiheisia sivustoja ,joissa voi olla silloin tällöin haku elokuvan näyttelijäksi.Hakukoneesta voiu olla apua.

• Facepalmi

Miksi 11v ovat täällä?!

• tulilinja

Mä olen Kemin kaupunginteatterilla nuorisolinjalla.Kesällä aletaan kuvaan me rosvolat elokuvaa eli eikö pääsukokeisiin.

• näyttelijää

Mäki haluisin näyttelijäksi. oon aikasemmin näytelly viides elokuvas ja haluisin jatkaa. miten ois mahollista? kiitos jo etukäteen vastauksest.

• näyttelijää

ainiin viel.. mä asun kaukan ja tääl on tosi vaikee menestyy missään, niin et haasteit ainaki löytyis..

• Rasilangirl

Ite oon lapsi näyttelijä.. no koska mun faija on jukka rasila

• Anonyymi

ei se vittu tarkota et oot näyttelijä jo siu faija tai mutsi on

• mämyös

minäkin haluan itse olen 12 eikä mitään kokemusta:)

• Moiapinat

Selvä

• Jena

Mäkin oon 11.v tyttö joka haluis näytellä jossain sarjassa tai leffassa täytän 12.v tänä vuonna ja kokemusta ei oo kauheesti:)

• Anonyymi

Mä haluisin näyttelemään miten pääsen?

• Anonyymi

Joo no siis sulle, joka on tänä vuonna kysyny, nii sun kannattaa kirjautua roolituspalvelun sivuille. Siinä tarvii täyttää pari paperia ja sit sun pitää kertoo n 1 min ittestäs. Sit sä oot siel listoilla ja jossain kohtaa ne työntekijät selaa sieltä että toi voitais kutsuu koekuvauksiin ja sit sut koekuvataan ja joko pääset tai et. Ja sit taas jossain kohtaa sua kysytään sinne uudestaan. Muitakin reittejä toki on, mutta tämä on se selkein ja helpoin. T; lapsinäyttelijä ja ääninäyttelijä;)

• Anonyymi

Kannattaa kirjoittaa googleen faces.helsinkicasting.fi sieltä voi luoda profiilin ja löytää casting call:eja elokuviin ja mainoksiin yms.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo no siis sulle, joka on tänä vuonna kysyny, nii sun kannattaa kirjautua roolituspalvelun sivuille. Siinä tarvii täyttää pari paperia ja sit sun pitää kertoo n 1 min ittestäs. Sit sä oot siel listoilla ja jossain kohtaa ne työntekijät selaa sieltä että toi voitais kutsuu koekuvauksiin ja sit sut koekuvataan ja joko pääset tai et. Ja sit taas jossain kohtaa sua kysytään sinne uudestaan. Muitakin reittejä toki on, mutta tämä on se selkein ja helpoin. T; lapsinäyttelijä ja ääninäyttelijä;)

mitä jos ei läpäse koekuvausta? pitääks sun sit jatkaa yrittämistä vai heitetääks sut kokonaan sielt palvelust pois?

• Anonyymi kirjoitti:

mitä jos ei läpäse koekuvausta? pitääks sun sit jatkaa yrittämistä vai heitetääks sut kokonaan sielt palvelust pois?

Ei tietenkää sun tiedot ja kuvat ja videot jää sinne ja sit ne kutsuu sut sinne uudestaan koekuvauksiin johonki eri tuotantoon mihi ne arvelee et sä ehkä sopisit.

• Anonyymi

Onko sinulla ig ota yhteyttä jos on mun ig on qoori

• Anonyymi

• Anonyymi

Moi olen 10- vuotias tyttö ja minun intohimoni on näytteleminen se on suurin unelmani tietääkö kukaan että pääsisikö joku minun ikäiseni johonkin elokuvaan tai sarjaan näyttelemään?👏🏻

• Anonyymi

Niin no kun se ei ole eikä tavalla että lentoihin tai sarjoihin vain mennään tai päästään mukaan. Niihin on koekuvauksia joissa on ihan muutama muukin samalla tavalla innokas lapsi joka unelmoi pääsystä mukaan. Tota Roolituspakvelua edelleen suosittelen. Sinne on helppo kirjautua sivuille ja sitten sieltä kysytään koekuvauksiin. Monikin 10 vuotias pääsee mukaan tuotantoihin mutta se on vain todella pieni prosentti niistä kaikista unelmoijista ja lisäksi mukaan pääsijöillä on yleensä lahjoja ja harvoin kokemattomat ovat hyviä näyttelijöitä mutta tarkoitushan tekee mestarin ;). Itselläni meni peräti 4 vuotta kun pääsin ensimmäiseen juttuun mukaan🤣 Eli se vaatii kärsivällisyyttä ja aikaa tai joillain keillä on hyvä tuuri tai paljon lahjoja niin ei. Mutta pointtini on se että mihinkään ei vain noin vain pääse mukaan vaan sen eteen pitää jaksaa puurtaa ja odottaa. T. Lapsinäyttelijä ja ääninäyttelijä

• Anonyymi

Moido! Oon sua sama ikänen. Niin tota mäkin haluun olla näytteliä, niin suosittelen että aloitat vaikka teatterilla, voi myöskin olla vaikka näytelly/teatteri kerho koulussa tai jossain sua lähellä oleva teatteri juttu. Siit saa opittuu paljon ja on tosi hyva laittaa näyttely resumeen. Ja jos tapahtuu niin et sun lähellä ei oo mitään näyttely/teateriin liittyvää, niin kanssi kattoo youtubesta jotain videoita siitä tai koittaa löytää jostain verkosta olevii näyttely tunteja. Sit ku tuleen sellanen tunne et oot valmis, ja et oot saanu jo tarpeeks harjotettuu. Niin kanssii ilmoittautuu esim. roolituspalvelu.fi , solarfilms.com/avustajaksi , helsinkicasting.com , jne.
        Onnea näyttelemiseen! T: tuleva lapsinäyttelijä, teatterilapsi. <33 :)

• Anonyymi

• Anonyymi

Mitäpä, jos kysyisit vanhemmiltasi, tai opettajiltasi, etkä roikkuisi tällaisellä palstalla? Voit roikkua koulunäytelmissä, kunnes täytät 18 ja sen jälkeen voit pyrkiä BB-taloon, TIS- tai mikä lie ja Ex on the beach-formaatteihin. Jos et pääse Teatterikorkeaan, lähetä Martina Aitolehdelle viesti, miten pääsen julkkikseksi.

• Anonyymi

Mä oon 12v poika joka haluu paljon joihinkin pikku lapsirooleihin suomalaisissa sarjoissa. Oon ihan hyvän omasta mielestä mutta en tiedä teenkö kaiken oikein ja omistan s viankin joka ei oo niin häiritsevä mutta kuitenkin on olemassa.

• Anonyymi

Jatka yrittämistä

• Anonyymi

jatka harjoitteluu!! sit ku sul tulee tunne et ''nyt mä osaan kyl hyvin.'' nii sit voit alkaa löytää roolituspalveluja! :) suosittelen esim. roolituspalvelu.fi , solarfilms. (suosittelen vaan jos oot saanu paljon harjotteluu.) helsinkicasting.com, jne. Onnea näyttelemiseen! T: tuleva lapsinäyttelijä, teatterilapsi. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jatka harjoitteluu!! sit ku sul tulee tunne et ''nyt mä osaan kyl hyvin.'' nii sit voit alkaa löytää roolituspalveluja! :) suosittelen esim. roolituspalvelu.fi , solarfilms. (suosittelen vaan jos oot saanu paljon harjotteluu.) helsinkicasting.com, jne. Onnea näyttelemiseen! T: tuleva lapsinäyttelijä, teatterilapsi. :D

Onks Sul snappii

• Anonyymi

Moi miten pääsee näyttelijäksi ihailen näet Harry Potterista Bellatrixin näyttelijää eli Helena Bonham carteria

• Anonyymi

• Anonyymi

Jommankumman vanhemman kanssa päätätte turkin hihoista ensin ja panette kaikki uudestaan.

• Anonyymi

Mä toivon et voisin näytellä

• Anonyymi

Aina voi näytellä mutta aina ei voi näytellä missä haluaa, mutta jos rakastaa sitä itse näyttelemistä eikä vain toivo julkisuutta niin teatterit ovat loistavia paikkoja sellaiseen siis myös teatterikerhot ja harrastelijateatterit. Mutta jos haluaa näytellä muun muassa leffoissa/TV sarjoissa niin ensinnäkin kannattaa harjoitella paljon ja myös kirjautua roolituspalvelu.fi palveluun josta pyydetään aina silloin tällöin koekuvauksiin.

• Anonyymi

Moi oon 12 vuotias tyttö ja haluan niin paljon näyttelijäksi joten olisiko jollakin ehdotuksia miten näyttelijän polkua lähtis rakentamaan. Olen siis harrastanut teatteria ja olen muutenkin luonteeltani erittäin innokas esiintyjä.

• Anonyymi

Palvelut joissa haetaan näyttelijöiksi kuten roolituspalvelu

• Anonyymi

Moi oon 14 ja en tosiaan oo päässy mihinkään juttuun näyttelemään vaikka olisin halunnut. Oon käyny semmosessa teatterikerhossa jo seittemän vuotiaasta asti ja oon lähettäny hakemuksia eri elokuviin niin monta kertaa et en ees tiiä miten voisin enää yrittää päästä elokuvaan näyttelemään. Joten jos voitte mitenkään auttaa niin sanoka mulle koska en oikeesti enään tajua mitä voisin tehdä! ☹️☹️

• Anonyymi

Oletko jo sisällä noissa Roolituspalvelu, dollarilla, helsinkicasting. Jos olet niin sieltä kyllä kysytään koekuvauksiin tai voit niitä itse jopa etsiä. Jos kyselyitä näihin ei tule niin roolituspalveluun kannattaa mennä uusimaan profiili jolloin kerrot itsestäsi uudestaan noin minuutin ja he muistavat sinut paremmin ja kysyvät sua enemmän koekuvauksiin.

• Anonyymi

• Anonyymi

Jjoou

• Anonyymi

Kyl niist sit kysytää koekuvauksii. Tai jos ei nii voi käydä uusimassa sun profiilit sinne

• Anonyymi

Moi haluisin kovasti päästä näyttelemään olen 11 vuotias tietääkö joku miten pääsen näyttelemään

• Anonyymi

Teatterit ja sit jos haluu johonkin kamera eteen, niin kannattaa kirjautua noihin roolituspalveluihin ja helsinkicastingeihin sun muihin solarfilmseihin ja näihin. Mut toivottavasti sä et oo siinä uskossa et näytteleminen ois vaa sitä, että päästään julkisuuteen, vaan siinä pitää osata eläytyä rooliin ja olla luova. Joten siks kokemattomien yleensä kannattaa harjoitella sitä esim teatterikerhoissa tai avustajana, mut noihin siis voi kirjautuu kuka vaan.

• Anonyymi

Moi oon 11-vuotias tyttö Helsingistä ja haluaisin näyttelijäksi elokuvaan tai sarjaan :)

• Anonyymi

Joo siis helpoiten koekuvauksiin pääsee noitten palveluiden kautta. Mut ei kannata odottaa liikaa jos kysytään koekuvauksiin, koska useimmiten sinne hakee tosi paljon tyyppejä.

• Anonyymi

Haluan myös näytelijäksi ja satun tietä mään myös miten. Kirjoita googlen hakuun Filmityöt ja valitse ensimmäinen vaihtoehto:D

• Anonyymi

Mä en kyl tiiä yhtään ite haluisin myös näyttelijäksi oon10 v tyttö

• Anonyymi

Mä ainaki suosittelen roolituspalvelua ja kantsii harrastaa teatterikerhoo silleen mäki pääsin moniin koe esiintymisen

• Anonyymi

• Anonyymi

Moi!Oon 11 vuotias tyttö joka rakastaa ylikaiken näyttelimistä.Kokemusta ei ole mutta pokka pitää tilanteesta huolimatta😚Kertokaa jos tiedätte minne voisi päästä näyttelemään

• Anonyymi

No siis kaikki teatterikerhot teatterit ym tai sit jos kameran eteen unelmoi nii nää palvelut kuten toimistopalvelu ja solarfilms, mut voi olla varsinkin aloittelijalle vaikea päästä mukaan ku on niin monia hakijoita jotka ovat myös kokeneempia ja taitavia

• Anonyymi

• Anonyymi

Ääh siis joo, itellä ei oo kovinkaan paljon kokemusta, mutta koulussa on lähes päivittäin tälläsia improvisaatio juttuja tms. Olen aika kauan hinkunut johonkin näyttelemään, mutta pitäis saada vanhemmat suostuteltua siihen, että voisin kirjautua tälläseen jonkinlaiseen palveluun mitä tässä yllä on nyt mainittu😅 Ps. Onnea teille kaikille, jotka jaksaaa yrittää vaikka tietääkin, että ei oo helppoa päästä oikeen mihinkään🙃
      Ja kuten teatterissa on tapana toivottaa onnea:
      ”Break your leg!”
      ”Katkaise jalkasi!”

• Anonyymi

Itsekin olen 12.v tyttö ja haluisin ääninäytellä :) ihana unelma!

• Anonyymi

Se on kyllä hauskaa ja kivaa josta saa "helppoa rahaa" Ja siinä kehittyy mitä enemmän sitä tekee👍

• Anonyymi

Haluaisin itsekkin näyttelemään elokuvaan

• Anonyymi

Joo. Aika moni muukin

• Anonyymi

Moi oon 10 vuotias tyttö ja haluaisin näyttelijäksi!Vaikka Risto Räppääjään joku sivu hahmo se ois mun unelma !!!

T:Heta Malinen syntynyt 27.3.2011

• Anonyymi

Hellou ! Oon 13 v. tyttö ja täytän 14 v. tänä vuotena. Oon unelmoinut siitä että pääsisin näytteliäksi. Mulla ei oo kokemusta ja mietimpä että onko jollain ideaa mistä aloittaa ja miten jatkaa? Onko jollain tarvetta lapsi/teininäytteliälle tai onko kellään ideaa miten pääsisi näyttelemään sarjaan/elokuvaan?

• Anonyymi

No siis mä oon laittanu jo aika monta kertaa et helpoin reitti sarjoihin/lentoihin pääsemiseen on korjauttaa ittensä roolituspalvelun sivuille ja ne kysyy sua aina tietyin väliajoin eri projektien koe esiintymisiin. Kannattaa kuitenkin harjoitella esim teatterikerhossa koska näytteleminen ja uskottavasti eläytyminen on vaikeaa ja hakijoita tuotantoihin yleensä hyvin paljon

• Anonyymi

• Anonyymi

Hellou ! Oon 13 v. tyttö ja täytän 14 v. tänä vuotena. Oon unelmoinut siitä että pääsisin näytteliäksi. Mulla ei oo kokemusta ja mietimpä että onko jollain ideaa mistä aloittaa ja miten jatkaa? Onko jollain tarvetta lapsi/teininäytteliälle tai onko kellään ideaa miten pääsisi näyttelemään sarjaan/elokuvaan?
      Oon ajatellutkin että suomessa aloittaisin nuorena näyttelemisen ja kun täytän 20 v. muutan Lontooseen ja starttaan siellä elokuviin/sarjoihin!

• Anonyymi

Moi olen 10v poika joka haluaisi pyrkiä toimi ta näytteliksi.

• Anonyymi

En tiedä. Olen itsekin 11v tyttö ja haluisin näyttelijäksi. Aloitan teatterin syksyllä.

• Anonyymi

Se on hyvä alku👍

• Anonyymi

Tämän ketjun aloituksesta on kohta 10 vuotta, ja näköjään moni muukin on sen jälkeen haikaillut näyttelijäksi. Kiinnostaisi tietää että mitenkähän kävi aloittajalle jos vielä pyörii näillä palstoilla - onko löytynyt näyttelyhommia? Toki tavoitteet ja kiinnostuksen kohteet on tässä ajassa voineet muuttuakin.

• Anonyymi

Moi olen 9v tyttö olen hyvä näyttelemään harrastan teatteria

• Anonyymi

Terve! Oon ite 13-vuotias poika (täytän syksyllä 14) ja haluisin näyttelijäksi johonki sarjaan tai elokuvaan. En oo harrastanu teatteria, mutta ehkä alotan jonkun teatterikerhon. Tietääkö joku miten sitten vois jatkaa?

• Anonyymi

Palvelut kuten roolituspalvelu, helsinkicasting, solarfilms

• Anonyymi

• Anonyymi

Mä halun fantasia elokuvaan

• Anonyymi

Voitteko tehä tuntemattoman sotilaan joka ois neljäs tuntematon

• Anonyymi

Haluun johonkin elokuvaan tai sarjaan oon 8v poika

• Anonyymi

Mäki haluaisin näytteliäksi sarjaan ta leffaan

• Anonyymi

..

• Anonyymi

Moi olen 11v Sointu haluisin näytellä salatutelämät ja oon harrastanut laulua ja näytellyt aikaisemmin teattereissa eli on kokemusta ja olen ainakin 7v asti halunnut harrastaa näyttelemistä Salatuissa elämissä joten se olisi kiva kokemus kiitos jos pääsisin harkitkaa edes

• Anonyymi

Mäkin unelmoin näyttelijän urasta olen kans 11 vuotias

• Anonyymi

Mun unelma on myös olla näyttelijä haluisin olla vaikka sykkeessä tai Salkkareissa tai edes jossain leffassa/sarjassa

• Anonyymi

Hei! Olen itse 14-vuotias lapsinäyttelijä. Sykkeeseen ja Salkkareihin on molempiin facebookissa ryhmät jossa haetaan näyttelijöitä. Käy ihmessä seuraamassa igssä pinjaolivia1 niin voin antaa neuvoja yms😊

• Anonyymi

En tiedä miten, haluisin itekki olla lapsinäyttelijä...

• Anonyymi

Käy seuraa mua igs niin voin antaa neuvoi (pinjaolivia1)

• Anonyymi

Moikka! Olen 9-vuotias tyttö. Haluaisin elokuvaan koska tekisin kaikkeni ja mitä vaan sen puolesta. Harrasta pianon soittoa jääkiekkoa ja pesäpalloa eli olen uusi t: Aava

• Anonyymi

Moi! Mä oon lapsinäyttelijä ja voisin auttaa sua alkuun. Käy seuraa mun instaa pinjaolivia1 niin voin antaa vinkkejä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi! Mä oon lapsinäyttelijä ja voisin auttaa sua alkuun. Käy seuraa mun instaa pinjaolivia1 niin voin antaa vinkkejä

Mä oon 11 vuotias tyttö joka haluis lapsi näyttelijäksi. Oiskohan täällä jotain lapsi näyttelijää joka vois auttaa/antaa vinkkejä miten pääsis näyttelemään johonkin.😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon 11 vuotias tyttö joka haluis lapsi näyttelijäksi. Oiskohan täällä jotain lapsi näyttelijää joka vois auttaa/antaa vinkkejä miten pääsis näyttelemään johonkin.😊

Mä voin auttaa! Käy seuraa igs pinjaolivia1 nii voidaan jutella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä voin auttaa! Käy seuraa igs pinjaolivia1 nii voidaan jutella

Okei, käyn seuraa sua. Ja kiitos😊

• Anonyymi

Moi olen poika joka haluaa lapsi näuttelijäksi

• Anonyymi

Olen hakemassa lapsinäyttelijäksi,yhteen elokuvaan

• Anonyymi

Mikä sen nimi on?

• Anonyymi

Hei olen 10 v minulla ei ole kokemusta mutta haluaisi yrittää ja jos se ei onnistuisi voisin yrittää ääni näyttelijäksi koska ystävieni mukaan olen hyvä ja vaikka se ei onnistuisi niin ainakin olisin yrittänyt

• Anonyymi

Itekki oon 11v tyttö joka harrastaa teatteria ja haluisin kovasti johonki leffaa tai sarjaa. Oikeestaan ylipäätään olla lapsinäyttelijä

• Anonyymi

Hei minä haluaisin musikaalin tai näytelmän muta en tiedä miten pääse

• Anonyymi

Minä haluan alkaa tekemään pokea!

• Anonyymi

Olen aina unelmoinut näytelemisestä en ole käynyt tieterissa mutta harjotelen melkeen joka päivä muuten vaan erilaisia tunteita ja olen luova ja olen 11v

• Anonyymi

Mä haluisin kans näyttelemään! Salkkareihin pääsy olis unelma, mut sinne tuskin pääsisin😅

• Anonyymi

Miksi haluat näyttelemään typerään saippuasarjaan?

• Anonyymi

Mä oon 11v tyttö.Olen aina halunnut näytellä ja olen valmis tekemään töitä sen eteen. Minun inspiraation lähde on Millie Poppy Braw. Haluan aloittaa näyttelemisen nuorena ja olla jossain sarjassa,koska tykkään harjoitella paljon repliikki en lukemista.Teen sarjojen ja elokuvien eteen mitä tahansa jos oisin edes jossain sarjassa tai elokuvassa.Leikkaisin hiukset satuttaisin itseäni kohtuullisesti tai mitä vaan.Haluaisin näytellä todella paljon jossain elokuvassa tai sarjassa.

• Anonyymi

Mä haluun päästä näyttämään sitä elokuviin!

• Anonyymi

Heippa! Mulla ja mun kaverilla ois meneillään agenttileffa että jos joku olisi kiinnostunut… ollaan siis 13v ja haluittais 2-osaan ehkä kaksi lasta mut ykkösessä ei oikein oo mut nii ihan muuten vaan

• Anonyymi

Oon itsekin 11v ja oon pitkään haaveillut elokuvaan näyttelijäksi mut en tiedä miten mä pääsisin sellaiseen XD :3

• Anonyymi

Hei! Itse haluaisin lapsi näyttelijäksi, mutta minulla ei ole mitään kokemusta enkä tiedä miten niihin pääsisi. Näytteleminen on minun unelmani!

• Anonyymi

Mäki haluisin lapsinäytteliäks, mut en tiiä miten pääsisin! Tutut sanoi että oon hyvä näyttelemään vaikka en oo käyny mitään teatterijuttua! Haluisin kyllä mennä teatterikouluu mut ei mun vanhemmat päästä mua

• Anonyymi

Olet aivan surkea, sinun tutut valehtelee. Olet kaiken lisäksi älyttömän ruma.

• Anonyymi

Mäkin haluasin päästä näytteleemään mulla ei toki oo mitään näyttely taustoja mut ois unelma päästä näyttelemään edes kuvausten taustalle, oon syntyny 2011!

• Anonyymi

Oon ite kohta 11v poika Tampereelta ja toiminta tai fantasia elokuviin näyttelijäks ois best vaikka tuntematon sotilas jos uusii on tulossa👌

• Anonyymi

Hah. Jäit kiinni. Ei 11v tyttö kirjoita tuolla tavalla. Olet n 15v poika joka keksii tänne "hauskoja" aloituksia.

• Anonyymi

Joku vanha ukko näitä tekee..

• Anonyymi

Esitä kuollutta elävänä vaan niin kyllä se siitä.

• Anonyymi

Mä esitän mun pimppulia!!

• Anonyymi

Voin kuvata sua ilman vaatteita 😊

• Anonyymi

Mullakin on unelmana näytteleminen! jos joskus pääsen johonkin näyttelemään niin en oikeesti tarvii enää mitään muuta!Ihan sama onko ääninäyttelyä, tai sitten ihan "oikeata" näyttelyä, niin kaikki kelpais.

• Anonyymi

Mäkin unelmoin siitä ( sen takia oon täällä)

• Anonyymi

Näytä persettä!!

• Anonyymi

Tietäisinpä

• Anonyymi

Aikuisviihteen sarjaan pääset heti, jos omaat jäntevät tissit.

• Anonyymi

Tuutko tarkastaa mun tissit?

• Anonyymi

Kuka kuvaisi mun sitä?

• Anonyymi

Kuka ottaisi poskeen?

• Anonyymi

Mä otan!!!!!?

• Anonyymi

Oon 10 ja oon näytelly lyhytelokuvassa mut se ei oo vielkää tullu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rydman "elämäni hirveimmät päivät" Entäs uhrisi?!

https://yle.fi/uutiset/3-12515383 Rydman valittelee että vaikeaa on ollut kun jäänyt kiinni mutta entäs uhrisi? Ei yhtään empatiaa uhreja kohtaan!
      Maailman menoa
      394
      6537
    2. Nakkilassa on raiskattu wanhus

Wanhus on raiskattu nakkilassa palvelutalossa. ( näin uutisoivat molemmat iltapäivälehdet sekä yle )
      Nakkila
      19
      4429
    3. Mikamika missä mika

Polliisi etsii https://poliisi.fi/-/epailty-henkirikos-torniossa?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
      Tornio ja Haaparanta
      15
      1871
    4. Haluaisin tietää miten sulla menee

Onko kaikki hyvin? Ja onko sulla yhtään ikävä mua? Itse haluaisin niin kovasti nähdä sut taas :(
      Ikävä
      97
      1824
    5. Sofia kertoo et halusi luvan kokeiluihin seksin suhteen Lontoossa asuessaan..

Katos nainen alkaa kertoa et seksikokeilut alkoi maistua, kun muutti Lontooseen.Marokkolainen räppäri ja tietenkin sekin on varsttu mies ja itse sen k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      178
      1768
    6. Natoon liittymisen hinta kova.

Suomi joutuu luovuttamaan kurdeja Turkkiin, maksoiko Suomen Nato-jäsenyys monien kymmenien ihmisten vankeus ja kidutuskohtalon vai peräti kuoleman. ht
      Maailman menoa
      379
      1636
    7. Uskallatko paljastaa

Kaivattusi nimikirjaimet ja sukupuoli? Minä aloitan, KA, nainen.
      Tunteet
      69
      1623
    8. Totuus on että

Se kaikki sattui ihan vit**ti koska mä tykkään susta todella paljon. Oikeesti tosi paljon. Menin ihan pois raiteilta enkä tajua tätä itekään. Oon mä j
      Ikävä
      42
      1515
    9. Mahdoton ymmärtää suomalaisia, jotka kannattaa Putinin venäjää

ja jopa hyökkäystä Ukrainaan. Minkälainen ihminen tuollainen voi olla, kysyn vaan? Mitä hienoa on diktatuurissa, ja vaikka siinä ettei ole edes sanan
      Maailman menoa
      148
      1128
    10. En halua satuttaa sinua

Mutta tässä ei ole järkeä!..
      Ikävä
      39
      1001
    Aihe