Kovasti on oltu huolissaan facebookin nettiseurannasta, mutta se ei ole mitään verrattuna googlen toimintaan. Google Adsence, Google Analytics ja Google asettaa nimittäin aimo läjän seurantaevästeitä tutkimaan toimiasi netissä. Parhaimmillaan Googlelta niitä on kymmenkunta, kun taas naamakirjalla 1-2. Menee kyllä selain vaihtoon, jos kerran Googlella on tuollainen määrä seurantaevästeitä, ei chromen Ghostery varmasti näytä kaikkia "omia" urkkijoita.
Vastaukset 2
- ei näinn
ITseasiassa samainen heppu joka löysy facebookin seurantaevästeet ilmoitti että Googlelta vastaavia ei löydy. Google on erittäin läpinäkyvä ja voit itse käydä katsomassa(halutessasi myös poistamassa) kaikki tiedot itsestäsi täällä:
www.google.com/dashboard
Tekstistäsi käy ilmi ettet tiedä mistä puhut:
Google AdSense mahdollistaa että voin lisätä Google mainoksia omalle nettisivulleni ja tienata näin rahaa itselleni. Ei urki mitään.
Google analytics puolestaan on erinomainen työkalu jolla voin seurata oman nettisivuni liikennettä. Näen esim mistäpäin maailmaa kävijöitä tulee ja kuinkapaljon käyntejä on. Analytics ei kuitenkaan näytä kenenkään kävijän henkkoht tietoja. - VITUN ROTTA!!!
IME SINÄ vitun HOMO kyrpää KUNE ET MISTÄÄN MITÄÄN TIIÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63633- 54619
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43552Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29507Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.27426- 33415
- 66409
- 32405