Pelottaa

peloissani

Olen nyt 18 5 ja tänään alkoi ihan pieni rusehtava vuoto. Kävin tänään aijemmin antamassa kloorinäytteen jossa minulta katsotaan tulehdusta. Olen aika varma että jonkin sortin tulehdus minulla saattaisi olla oireilujen perusteella. Pelkään vain kovasti pienokaiseni puolesta. Luin että ihan normaalu tulehdus voi olla keskenmenon syy.. :(
En oikein tiedä mitä tehdä, sain lääkäriajan vasta ensiviikon tiistaille ja tässä lähes viikko kuumeilua, miten vauvani voi,
Onko kellään teistä mennyt näillä viikoilla kesken? Ja oliko siihen mahdollista syytä?

1

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3 varh.km. takana

Sinuna kääntyisin heti aamusella gynekologin puoleen etkä odottele mihinkään ensi viikon tiistaihin!!

Jos et omaa gyneäsi saa kiinni niin mene äitiyspolille.

Kloorinäytteen?! Sekaflooraa kaiketi tarkoitit, sitä epäillään.

Kyllähän raskaus voi mennä millä viikoilla tahansa kesken, koko raskauden ajan on olemassa vaara, alussa puhutaan km., myöh. ennen aikaisesta syn. tai sitten voi tapahtua kohtukuolema. Vastasin kun kerran kysyit.

Käännyhän aamusella lääkärin puoleen...

Toivon mukaan kaikki on pikkuisella hyvin ja huolesi aiheeton

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      269
      4921
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      89
      3404
    3. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      42
      3308
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      50
      2599
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1817
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      97
      1630
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      97
      1428
    8. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      13
      1295
    9. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      144
      1035
    10. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      70
      1027
    Aihe