kuinkas tuolla tarkenee talvipakkasilla ja pitääkös nuo "luvatut" kulutuslukemat nyt kutiaan miten. Hyvät varusteethan noihin classic-malleihin nyt saa mukaan. Vaihtoehtona olis farkku-golffi se BlueMotion ja sillä dsg:llä varustettuna, siinä tuo automaatti eniten viehättäis kun on tomaatilla tottunut ajeleen niin ei hirveesti natsais alkaa enää kepin kanssa sohimaan
Vastaukset 6
- Volgan lautturi
Huom. Volgassa Eberspächer 5kW vakiona, Golfissa ei. Iso ero talvikäytössä.
Jos lämmität paljon Eberillä, niin kulutus nousee ehkä litran sadalla lyhyessä ajossa. Mutta auto lämpiää todella nopeasti.
Mulla V50 on kuluttanut tähän mennessä 4,7l/100km (tankkauksista laskettuna). Auto ollut tosin vasta maaliskuusta käytössä. Pikkupakkasella kulutus hieman päälle 5l/100km. Ajosta ehkä kolmannes motarilla, kolmannes "kehätieajoa" ja loput maantiellä. No kaupunkiajoa vähän sekaan.
Ei toi Volga paska auto ole, Golf on kylläkin tilavampi. Niin ja huoltoväli on V50:ssä lyhyt (20 tkm). Lisäksi Volvon ohjaus palautttaa hitaassa vauhdissa huonommin kuin Golfissa, auto jää helpommin hieman kaartamaan. Mutta on toisaalta aika vakaa ajettava sivutuulessakin, niin tosin Golffikin.
makuasia kumman ottaa... - volvoontopv50
Ajoin Golfilla. Tosi kiva.
Ostin Volvon ja tykkään.
Golf kuulemma kylmä talvella sanoi kaverini jolla uusi farkku.
Volvossa webasto vakiona ja tosi, tosi lämmin on.
Kuluts pieni , talvella kaup. 5-6L/100km webaston kulutus joka ei näy mittareissa. - joopajoo..
Kyllä volvo on tosi lämmin auto. Vaihdoin kaksi vuotta sitten tsi volkkarin eDriveen.
Volvossa paremmat huoltopalvelut. Volkkarissa loppui takuu ensimmäiseen vikaan kesken takuukauden. Riitelyn jälkeen suostui maahantuoja korjaukseen.
Volvosta petti akku viime talven pakkasissa. Hakivat huoltoon ja antoivat sijaisauton takuun piikkiin. Ilman riitelyä. - maapas
Minulla C30 DRIVe ja pakkasella ku pakkasella lähtee eikä vikojakaan ollut .
- Hannu M
Volvo S40 1.6D drivE vm.2010 käyttöönotettu toukokuussa 2010. Lämmityslaitteen puhallin palanut kahtenä peräkkäisenä vuotena viime vuonna 30 asteen pakkasella ja nyt taas viime viikolla samoissa pakkaslukemissa. Ilmeisen kallis korjata, onneksi menee vielä takuun piikkiin, mutta ensi talvi hirvittää, kun takuu on rauennut.
- 22000 €
Uusi kupla tm-testissä, erittäin lämmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa1052280Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as411544Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1381104Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2321058- 1031048
- 82876
Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain47829- 81781
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53777Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215764- 54741
- 93739
- 40686
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79658Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.29562- 55527
- 38512
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14500Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28482Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S25463